بین بگ مخملی پشتدار

bestway 43793

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی پشتدار

بین بگ مخملی پشتدار بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در ابععاد و طرح های زیبا توسط فروشگاهه تهران اینتکس عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همنی منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کن که از این محصول با به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . جنس مواد داخلی این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید . بین بگ مخملی پشتدار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می تونید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ مخملی پشتدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ مخملی پشتدار

بین بگ مخملی پشتدار از نمونه بین بگ های طراحی شده با پشتی بلند و مرتفع می باشد که از نظر ساختاری و ظاهری تفاوت زیادی با سری بین بگ های ساده گرد دارد . بین بگ ها نشیمنگاه هایی پرتابل و قابل حمل هستند که می توانید آن را به سهولت در خانه جابجا کنید و در صورت نیاز آن را به راحتی بلند کرده و در آشپزخانه ، اتاق خواب و ... استفاده نمایید . بین بگ ها نسل جدیدی از مبل های راحتی و انعطاف پذیر هستند که برای ساخت آن از پایه استفاده نشده است . تنوع در رنگ و طرح میان بین بگ ها باعث شده است که به راحتی بتوانید نسبت به سلیقه خود بین بگ مد نظرتان را خریداری کنید .

طراحی و تولید بین بگ مخملی پشتدار

برای تولید بین بگ مخملی پشتدار از آستری و پوسته استفاده شده است که داخل آن محتوای شنی خرد ریخته شده است . ساختار دو لایه پارچه ای در بین بگ سبب افزایش دوام و کیفیت بین بگ شده است . رنگ بین بگ مخملی پشتدار بنفش بوده و سطحی براق دارد که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند . نشیمنگاه این بین بگ ارتفاع زیادی ندارد به همین دلیل شما می توانید پاهای خود را دراز کنید .

دراز کردن پاها می تواند بهتر و سریع تر خستگی را از پاها و بدن بدر کند . داشتن پشتی و تکیه گاه بلند در بین بگ سبب شده است تا به خوبی کمر پوشش داده شده و از وارد شدن فشار به کمر و ستون فقرات جلوگیری شود . ارتفاع بلند پشتی می تواند به شما اجازه دهد تا سرتان را نیز بتوانید به پشتی تکیه داده و استراحت کنید . حالت پذیری بین بگ بسیار بالا بوده می تواند سطحی آرگونومیک و طبی را برای نشستن ایجاد کند .

جنس بین بگ مخملی پشتدار

برای ساخت بین بگ مخملی پشتدار از جنس پارچه مخملی استفاده شده است . توصیه می شود که در هنگام خرید بین بگ به جنس محصول و ویژگی های آن توجه داشته باشید چرا که کیفیت و جنس بین بگ می تواند بیانگر دوام و کیفیت محصول و همچنین طول عمر بالای آن باشد . پارچه مخملی سطحی لطیف و نرمی دارد که می تواند با قرار گرفتن در رویه بین بگ سطحی لطیف و خوشایندی را برای افراد ایجاد کند . این پارچه ضخیم بوده و در برابر ساییدگی و همچنین پارگی نیز مقاوم است .

نگهداری و شستشو بین بگ مخملی پشتدار

ویژگی بسیار خوب پارچه مخمل سبب شده است تا بتوانید از بین بگ ها در تراس خانه و حیاط خلوت و داخل آلاچیق ها نیز در باغ ها استفاده کنید . لذا توجه داشته باشید که برخی از بین بگ ها که عمدتا از رویه چرمی برخوردار هستند مناسب برای خانه بوده و استفاده از آن ها در هوای باز و در معرض نور خورشید توصیه نمی شود 

پارچه های مخملی قابل شستشو هستند ، لذا اگر رویه بین بگ مخملی پشتدار کثیف شد می توانید به سادگی آن را از آستری جدا کرده و بشویید و محتوای شنی محصول داخل آستری ریخته شده اند ، به همین دلیل نیز شما می توانید رویه را بدون پخش و پلا شدن محتوای شنی خرد جدا کرده و بشویید . 

تعمیرات و شارژ بین بگ مخملی پشتدار

بین بگ ها نیز دارای آستانه تحمل وزن هستند که این تحمل وزن بسیار بالا بوده و می تواند به خوبی وزن تمامی افراد را تا بیش از 180 کیلوگرم تحمل کند ، این تحمل وزن بسیار خوب به دلیل استفاده از بدنه دو لایه همراه با آستری و محتوای شنی انعطاف پذیر آن اشاره کرد . اما گاهی ممکن است پرت کردن و یا پریدن بر روی بین بگ سبب پارگی پارچه مخصوصا از دوخت شود .

اما جای نگرانی نبوده و در صورت آسیب دیدگی می توانید با دوخت ، بین بگ را تعمیر کنید . شما می توانید برای دوخت آستری و رویه بین بگ و همچنین تعویض آن ها از فروشگاه تهران اینتکس کمک بگیرید تا به صورت تخصصی این تعمیرات صورت گیرد . بین بگ ها همچنین ممکن است پس از سال ها استفاده افت داشته باشند که می توانید با شارژ مجدد محتوای شنی آن ، مشکل افت مبل بین بگ را رفع کنید .

طول 110 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 ساله
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...