بین بگ راحتی کودک

bestway 43778

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی کودک

بین بگ راحتی کودک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع توسط فروشگاه تهران اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصوا از جن یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به شما کمک می کند که واد داخلی محصول را کک یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . این محصول با توجه به پارچه با کیفیت و ضد تعریق برای شما این شرایط را فراهم می کند که برای استراحت طولانی مدت از این محصول استفاده نمایید و همچنین شما می توانید قسمت رویی محصول را شست و شو دهید و صدمه ای به پارچه وارد نخواهد شد . بین بگ راحتی کودک دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این بین بگ با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرید بین بگ راحتی کودک از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ راحتی کودک

بین بگ راحتی کودک مبلی طبی و بسیار نرم و راحت برای مصارف کودکان و حتی بزرگسالان می باشد که نسل جدید و متفاوتی از نشیمنگاه های بسیار استاندارد و ایده آل برای نشستن های طولانی مدت می باشد که به واسطه ابعاد خود مناسب برای تمامی سنین می باشد . البته طراحی بین بگ راحتی آن را مناسب برای کودکان کرده است اما تحمل وزن 180 کیلوگرمی آن استفاده از بین بگ راحتی کودک برای بزرگسالان را نیز میسر کرده است . با توجه به ویژگی ها و خصوصیات زیاد محصول و عدم شناخت برخی از مشتریان از مبل بین بگ ها ، در ادامه تصمیم داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول ، شما را در خرید بین بگ کودک راهنمایی کنیم .

طراحی و ساخت بین بگ راحتی کودک

در قسمت بالا می توانید تصویر بین بگ راحتی کودک را مشاهده کنید که طراحی تقریبا گرد دارد ، در ابتدا پس از خرید بین بگ ، شما محصول را به صورت یک بین بگ گرد تحویل گرفته و نیاز است تا با دست به آن فرم داده و نشیمنگاه آن را مشخص کنید . طراحی بسیار عالی بین بگ ها سبب شده است تا بین بگ انعطاف پذیری بسیار خوبی داشته باشد تا بتوانید به سهولت به آن حتی با نشستن فرم بدهید . 

این بین بگ بسیار راحت و البته استاندارد است ، از این رو فشاری به اندام های کودکان وارد نکرده و می تواند سطحی بسیار خوب را برای نشستن و استراحت کردن کودکان فراهم کرده است تا آن ها بتوانند ساعت ها به تماشای تلویزیون ، مطالعه درس و مشق و ... بپردازند . این بین بگ از نظر ساختاری از دو لایه پوسته و آستری تشکیل شده است که داخل آن نیز با محتوای شنی پر شده است . در بخش های بعدی با جنس هر لایه آشنا خواهید شد .

جنس بین بگ راحتی کودک

برای ساخت بین بگ راحتی کودک از رویه پارچه ای ساخته شده است . این پارچه از خاصیت و ویژگی جیر و مخملی برخوردار است که سبب شده تا سطح بین بگ بسیار نرم و لطیف باشد . این جنس ضخامت بالایی داشته و از دوخت بسیار محکمی نیز برخوردار است از این رو می تواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند . از سوی دیگر استفاده از آستری پارچه ای دیگر سبب استحکام بیشتر رویه شده است . محتوای داخلی بین بگ نیز از یونولیت یا همان فیبر می باشد . این جنس به واسطه وزن سبک خود سبب شده است تا بین بگ راحتی کودک تنها 5 کیلوگرم وزن داشته باشد .

دلایل نرمی و راحتی بین بگ کودک

از دلایل نرمی و راحتی بین بگ کودک می توان به استفاده از محتوای شنی خرد اشاره کرد که ساختار ریزدانه ای داشته و به خوبی در داخل آستری تحرک دارد ، این ویژگی موجب شده است تا بتوانید محتوا داخلی را با فشار دست نیز جابجا کرده و حتی با نشستن به بین بگ فرم بدهید . از سوی دیگر عدم استفاده از پایه ها و هیچ جسم سفتی در داخل بین بگ ، این محصول بسیار نرم و راحت است .

تعمیرات بین بگ راحتی کودک

رویه و آستری بین بگ راحتی کودک قابلیت تعمیر شدن دارد ، به دلیل اینکه از جنس پارچه ساخته شده است و می توان پارگی ها را با دوخت رفع کرد . همچنین شما می توانید با کمک تیم تولید کننده شرکت تهران اینتکس ، محصول آسیب دیده خود را برای تعمیرات تخصصی تر شامل برطرف کردن پارگی ها در رویه و آستری ، تعویض رویه ، آستری و محتوای شنی برای فروشگاه ارسال کرده و تعمیرات را انجام دهید .

نحوه صحیح شستشو بین بگ راحتی کودک

رویه بین بگ راحتی کودک به نحوی طراحی و دوخته شده است که در زیرین آن زیپی تعبیه شده تا بتوانید با باز کردن آن ، رویه را از آستری جدا کرده و در صورت نیاز به شستشو به سادگی آن را بشویید . توجه داشته باشید که نباید تمامی بین بگ را بشویید و تنها نیاز است که رویه آن را بشویید . از خوبی های بین بگ راحتی کودک می توان به عدم بو گرفتن آن اشاره کرد و تنها ممکن است کثیف شود که می توانید آن را به سادگی رفع کرده و لکه ها را پاک کنید .

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره کودک 
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...