بین بگ نارنجی

intex 70791

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ نارنجی

بین بگ های جدید شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه هایی از جنس پلی استر و ضدآب می باشند که می توان آن را شستشو داد و مشکلی برای بدنه ی این بین بگ ها پیش نخواهد آمد .داخل این محصولات از یونولیت استفاده شده است و در صورت نیاز می توان آنها را شارژ نمود . این محصولات دارای 1 سال ضمانت بوده و در صورت بروز مشکل شرکت آن را برای شما تعمیر می کند . اندازه و ارتفاع مناسب این محصول نیز از ویژگی های آن محصول به شمار می آید . 

نقد و بررسی بین بگ نارنجی

بین بگ های جدید شرکت اینتکس از محصولات با کیفیت این شرکت می باشند که دارای بدنه ای مستحکم بوده و از بهترین مواد اولیه تهیه شده است که در ادامه به توضیح درباره یکی از این محصولات خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این بین بگ ها همانند مبل های هپی چیر بوده و می توان به راحتی آن ها را به شکل دلخواه تبدیل کرد و از آن استفاده نمود . این بین بگ ها دارای دوخت های موازی بوده و بدنه ی آن در مقابل فشار بسیار مستحکم می باشند . نشیمنگاه بسیار راحت و تکیه گاه مناسب از ویژگی های این محصول به شمار می آید . این بین بگ در هنگام نشستن بدن شما را به طور کامل دربر می گیرد و احساس راحتی خواهید نمود . رنگ نارنجی و شاد این محصول نیز به زیبایی این محصول افزوده است . این مبل ها به گونه ای طراحی شده اند تا بتوان بر روی آنها به صورت مداوم و طولانی استراحت نمود و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد . در داخل این بین بگ ها نیز از یونولیت استفاده شده است که به راحتی این محصول کمک بسزایی نموده است .

جنس بدنه

رویه ی این بین بگ از پلی استر تهیه شده است و کاملا ضد تعریق می باشد و می توانید با خیال راحت و ساعت های طولانی از آن استفاده کنید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . بخش کناری و کف این محصول نیز از همین جنس می باشد و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داراست . در داخل این محصول نیز از یونولیت های مخصوصی استفاده شده است و در هنگام استفاده حس لذت بخشی را به شما منتقل خواهد کرد . بدنه ی این بین بگ را می توان به صورت ضدآب توصیف نمود اما نمی توان از آنها در آب استفاده نمود و در صورت ریخت قطرات آب بر روی آن مشکلی برای مبل ایجاد نخواهد کرد .

ابعاد و وزن

این بین بگ دارای 75 سانتی متر طول ، 65 سانتی متر عرض و 85 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک مبل یک نفره بوده و می توان به راحتی آن را در هر مکانی استفاده نمود . از ویژگی های این محصول وزن 3 کیلوگرمی آن می باشد که به جابجایی محصول کمک بسیار می کند و می توانید آن را به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید . تحمل وزن این محصول نیز برای یک نفر و تا حدود 120 کیلوگرم مناسب می باشد و بهتر است بیش از این حد به آن وزن وارد نکنید زیرا ممکن است در طولانتی مدت مبل شما دچار مشکل شود .  

جمع بندی

مبل بین بگ محصولی جدید و با کیفیت دارای بدنه ی مقاوم و تحمل وزن بالا و همچنین بدنه ای ضد تعریق می باشد که می توان با خیال راحت آن را خریداری کرده و از آن استفاده نمود . این محصول دارای 1 سال ضمانت بوده و در صورت بروز مشکل برای محصول ، شرکت آن را برای شما تعمیر خواهد کرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید 

طول 75 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
جنس رویه پلی استر
جنس بخش کناری پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...