بین بگ تک نفره طلایی اینتکس

mbl-1045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ تک نفره طلایی اینتکس

بین بگ تک نفره طلایی اینتکس محصولی با رنگ جذاب و دیدنی است که مناسب برای استفاده بزرگسالان بوده و می توانید از ان در منزل ، محیط کار و یا هر مکان دیگری به راحتی استفاده کنید. این کالا رویه ای مقاوم از نوع پارچه پلی استر دارد که کیفیت بسیار بالایی داشته و به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است. هم چنین این محصول در دو رنگ دیگر مشکی و کرم هم به بازار عرضه شده است که قدرت خرید شما را بیشتر کرده است. این بین بگ به صورت انعطاف پذیر طراحی شده و با هر بار نشستن شما بر روی این محصول بیش از پیش شکل کامل به خود می گیرد. هم چنین داشتن تکیه گاه بلند هم از مزایای خوب این محصول به شمار می رود که می توانید با خیال راحت به ان تکیه داده و از این محصول استفاده کنید. هم چنین این بین بگ تنها 5 کیلو گرم وزن دارد که می توانید به راحتی ان را جا به جا نمایید. این محصول دیدنی هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس در ایران در دسترس شما عزیزان می باشد.

نقد و بررسی بین بگ تک نفره طلایی اینتکس

بین بگ تک نفره طلایی اینتکس mbl-1045 بین بگ تک نفره طلایی برخلاف اسمی که برای آن در نظر گرفته ایم دارای رنگبندی های بسیاری می باشد و پارچه استفاده شده در ساخت آن از کیفیت بالایی برخوردار است . این محصول در همان ابتدای ورود به بازار به فروش فوق العاده ای دست پیدا کردو از این رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران باز کند .

در ادامه این مطلب قصد تحلیل این بین بگ زیبا را داریم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با این محصول زیبا بیشتر آشنا کنیم و همچنین در خرید بین بگ تصمیم معقولانه ای بتوانید بگیرید . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این بین بگ به صورت ترکیبی و از پارچه پلی استر و همچنین مخمل می باشد که می تواند یکی از برترین و پر طرفدارترین پارچه ها به شمار بیاید .

این محصول دارای رویه ای نرم و در عین حال منعطف و مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که تمامی استانداردها را برای رویه های بین بگ و مبل شنی داراست . یکی دیگر از خصوصیت های پارچه مخمل استفاده شده در رویه این محصول را می توان خصوصیت ضد ساییدگی آن دانست . بدین منظور که به هنگام کشیده شدن بدن بر روی این پارچه ، خراش بر روی پوست بدن ایجاد نمی شود و از این رو به راحتی می توانید در اتاق های خواب و همچنین محیط های خانگی از آن استفاده نمایید .

در بخش پشت این بین بگ یک عدد تکیه گاه کوتاه تعبیه شده است که به هنگام نشستن بر روی بین بگ و با پایین رفتن سطح نشیمنگاه ، تکیه گاه ره راحتی دو سوم کمر را در بر می گیرد و این امر باعث می شود آناتومی بدن به خوبی حفظ شود و همچنین از کمر در به خوبی جلوگیری می کند . رنگبندی تولید شده از این محصول در حال حاضر طلایی ، کرم و مشکی می باشد که از زیبایی های منحصربفرد خود برخوردار هستند . لازم به ذکر است که به همراه این محصول ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

در ساختار داخلی این بین بگ زیبا از فوم مخصوص ساخت مبل های شنی و بین بگ استفاده شده است که نرمی و انعطاف پذیری مهندسی شده ای را برای شما عزیزان فراهم می آورد . این انعطاف پذیری به گونه ای است که پا را با سطح نشیمنگاه در یک راستا قرار می دهد و سعی در حفظ آناتومی بدن به هنگام استفاده برای جلوگیری از کمر درد دارد . در بخش کف این محصول یک عدد شیار همراه با قابلیت باز و بسته شدن با زیپ تعبیه شده است که در صورت نیاز می توانید از آن بخش اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید .

قابلیت تحمل وزن نیز یکی دیگر از ویژگی های مهمی می باشد که در هنگام خرید بین بگ ها باید به آن توجه داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن 150 کیلوگرمی که برای این محصول تعبیه شده است بسیار فراتر از استانداردهای جهانی و همچنین ایده آل برای نگهداری وزن یک نفر بزرگسال است . لازم به ذکر است که علاوه بر بالا بودن قابلیت تحمل وزن همچنان شما باید به نکاتی که باعث کاهش طول عمر محصول می شود اعم از جامپینگ بر روی محصول و همچنین ضربه زدن به پارچه رویه و .... توجه نمایید . بین بگ تک نفره طلایی اینتکس در رنگبندی متنوع همراه با قیمت منصفانه و کیفیت بالا در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصول طلایی - کرم - مشکی
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...