بین بگ گرد استاندارد

binbag 17289

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ گرد استاندارد

بین بگ را می توان جایگزین بسیار مناسبی برای مبل های هپی چیر دانست . تفاوت این دو محصول بسیار زیاد می باشد و بدنه و مواد داخلی این دو محصول با هم تفاوت دارند . بدنه این محصول از پارچه ترک نانو می باشد که کاملا آبگریز بوده و همچنین به طور کامل ضد حریق می باشد . رویه ی این محصول دارای روکش جداگانه می باشد که در داخل این رویه یک آستری مخصوص وجود دارد که مواد در داخل آستری قرار گرفته اند که می توانید آستری را را از داخل رویه جدا کرده و رویه را شستشو دهید . بین بگ گرد دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . این محصول در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید شده به همین منظور از این محصول می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

بین بگ گرد استاندارد

معمولا بیشتر بین بگ ها طراحی استانداردی دارند ، اما فروشگاه اینتکس بین بگ گرد استاندارد را برای آن دسته از مشتریانی موجود کرده است که طبی بودن و طراحی آرگونومیک مبل برای آن ها حائز اهمیت بوده و مسئله مهمی می باشد . برای همین از سوی فروشگاه اینتکس بین بگ گرد استاندارد به شما پیشنهاد می شود . این محصول به صورت گرد ساخته شده است و ابعادی بزرگ دارد ، برای همین شما به راحتی در این فضای بزرگ جا شده و می توانید آزادانه استراحت داشته باشید . اگرچه کودکان نیز می توانند از این مبل استفاده کنند ، ولی رده سنی آن بزرگسالان خواهد بود . از آنجایی که مبل طراحی طبی و البته سطح نرم و انعطاف پذیری که دارد ، شما می توانید مدت های طولانی تری را از بین بگ استفاده کنید ، حتی این نرمی و راحتی نیز در تصویر محصول دیده می شود .

فرو رفتن شما در مبل دقیقا همان چیزی است که بین بگ ها را از سایر مبلمان ها جدا کرده است تا شما بتوانید در بهترین حالت خود نشته و از محصول استفاده کنید . این مبل بسیار مناسب برای مطالعه کتاب بوده و اگر علاقه مند به تماشای تلویزیون هستید ، باز هم این مبل گزینه خوبی برای شما خواهد بود . در ضمن این مبل برخلاف ظاهر بزرگی که دارد ، وزنش کاملا سبک است و شما می توانید آن را به سادگی بلند کرده و در مقابل تلویزیون یا هر جایی که دوست دارید قرار دهید . کیفیت دوخت مبل بسیار بالا بوده و اصلا شاهد آسیب دیدن مبل از بخش دوخت نخواهید بود . تحمل وزن و همچنین ضربه این مبل بالاست و انعطاف خوب پارچه رویه و همچنین شناوری مواد داخل مبل ، می تواند از آسیب رسیدن به مبل جلوگیری کند .

نقد و بررسی بین بگ گرد استاندارد

بین بگ گرد استاندارد از تولیدات موفق شرکت تهران اینتکس می باشد که با ساختاری گرد تولید شده و یکی از طبی ترین و استاندارد ترین بین بگ های طراحی شده موجود در فروشگاه اینتکس می باشد . بین بگ ها محصولاتی دوست داشتنی و محبوبی هستند که می توانند سطحی بسیار نرم و انعطاف پذیر را برای نشستن های طولانی فراهم کنند . استفاده از نشیمنگاه ها و بین بگ های استاندارد بسیار عالی بوده و می تواند از بروز مشکلاتی در کمر و ... جلوگیری کند . بین بگ ها با نام های دیگری چون مبل شنی نیز شناخته می شوند که از ویژگی های بسیار عالی آن ها می توان به سبک بودن و قابلیت حمل آسان آن ها اشاره کرد .

تولید بین بگ گرد استاندارد

طراحی بین بگ ها ممکن است از نظر ظاهری و ساختاری تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند ، اما سفارش و ساخت بین بگ های گرد بسیار بیشتر از مدل های دیگر می باشد ، زیرا این بین بگ ها انعطاف پذیری بسیار عالی داشته و می توانند به خوبی فرم بگیرند . پس از خرید بین بگ و دریافت آن ، شاید ظاهری ساده و گرد را مشاهده کنید اما می توانید با دست و یا با نشستن بر روی بین بگ ، به آن فرم بدهید . در واقع تصویری که از محصول گرفته شده و در بالا قابل مشاهده است ، نمونه فرم داده شده بین بگ می باشد .

به دلیل عدم استفاده از پایه های فلزی و یا چوبی در بین بگ ، انعطاف پذیری این محصولات بسیار افزایش یافته است . علت نام گذاری این محصولات به مبل بین بگ های شنی نیز به دلیل استفاده از محتوای شنی خرد در داخل محصول است که در داخل آستری ریخته شده است ، به همین دلیل نیز فرم پذیری بین بگ بسیار افزایش یافته است . این بین بگ در کنار آستری رویه ای بسیار شیک و زیبا دارد که با وجود آستری مقاوم خود ، دوام بسیار بالایی در برابر وزن های زیاد کسب کرده است .

جنس بدنه بین بگ گرد استاندارد

جنسی که برای بین بگ ها استفاده می شود می تواند دوام و کیفیت محصولات را مشخص کرده و همچنین ویژگی و خصوصیات بین بگ را تحت شعاع خودش قرار بدهد . به عنوان مثال بین بگ های چرمی مناسب برای استفاده در هوای آزاد مانند حیاط خانه نمی باشد ، به همین دلیل حتما به این نکته توجه داشته باشید . برای ساخت بین بگ گرد استاندارد از پارچه ترک نانو استفاده شده است ، این پارچه ترک از ویژگی بسیار خوب نانو برخوردار است که این بین بگ را به واسطه ضد آب بودن خود کاملا آبگریز کرده است . آبگریزی خوب رویه می تواند از ورود آب به محتوای داخلی و شنی جلوگیری کند . بخش داخلی بین بگ یا همان محتوای شنی محصول از پلی استایرن پر شده است که موادی بسیار سبک و انعطاف پذیر است .

شستشو و نگهداری از بین بگ گرد استاندارد

با توجه به ضد آب بودن رویه پارچه ترک نانو شما می توانید در صورت کثیف شدن رویه را از آستری جدا کرده و بشویید . توجه داشته باشید که شستشو این پارچه نیز به مانند لباس ها بوده و می توانید آن را با دست و یا با ماشین لباسشویی بشویید . برای شستشو می توانید از پودر های رختشویی استفاده کنید . مواد شوینده های اسیدی و سفید کننده ها توصیه نمی شود . بهتر است تنها رویه را بشویید و تمامی بین بگ را به صورت کلی نشویید . امکان جدا کردن رویه از آستری وجود دارد .

آسیب ها و تعمیرات بین بگ گرد استاندارد

از آسیب هایی که ممکن است بین بگ ها ببینند ، پارگی رویه و آستری اشاره کرد که عمدتا با فشار زیاد و پریدن بر روی آن اتفاق می افتد . با توجه به ضد آب بودن بدنه بهتر است که بین بگ آسیبی نبیند زیرا در صورت عدم تعمیرات صحیح می تواند ضد آب بودن بین بگ را مختل کند . تعمیرات تخصصی توسط فروشگاه تهران اینتکس صورت می گیرد که می توانید محصول آسیب دیده خود را برای تعمیرات و شارژ مجدد برای فروشگاه ارسال کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

طول 81 سانتی متر
عرض 68 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
جنس رویه پارچه ترک نانو
جنس بخش کناری پارچه ترک نانو 
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...