بین بگ با تکیه گاه بلند

bean 80223

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ با تکیه گاه بلند

بین بگ جایگزین مناسبی برای مبل های چوبی می باشد که می توانید از آنها براس استفاده های طولانی مدت و یا کوتاه مدت برای تماشای تلویزیون استفاده کنید . تکیه گاه بلند این مبل شنی از ویژگی های آن بشمار می آید که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و استراحت لذت بخشی داشته باشید . جنس بدنه این محصول از پارچه ترک نانو می باشد که مقاومت بسیار زیادی را برای این بین بگ فراهم آورده است . همچنین رویه ی جیر این محصول به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و بتوانید استراحت لذت بخشی را بر روی آن داشته باشید . همچنین به سبب استفاده از پارچه نانو و جیر ، این مبل کاملا ضدآب بوده و در صورت برخورد آب با آن ، مشکلی برای بین بگ پیش نخواهد آمد . رنگ جذاب این محصول نیز مناسب برای همه سلیقه ها می باشد و می توانید نسبت به سلیقه خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

نقد و بررسی بین بگ با تکیه گاه بلند

بین بگ با تکیه گاه بلند مدلی بسیار پر فروش و محبوب بازار است که به واسطه طراحی شیبدار خود می تواند به شما اجازه دهد تا به صورت نیمه دراز کش از بین بگ استفاده کنید . ویژگی بسیار خوبی که بین بگ ها دارند ، وزن سبک و بسیار پایین آن ها می باشد که به سادگی می توانید آن را در هر جای خانه استفاده کنید . به واسطه نرمی و انعطاف پذیری خوب بین بگ ها شما می توانید مدت زمان بیشتری را به استراحت کردن و نشستن بپردازید بدون اینکه فشاری را بر روی اندام های خود و همچنین کمر داشته باشید . در ادامه مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی های بین بگ با تکیه گاه بلند منحصر به فرد و متفاوت آشنا کنیم .

ساخت بین بگ با تکیه گاه بلند

برای ساخت بین بگ با تکیه گاه بلند از طراحی شیبدار استفاده شده است به همین دلیل به این نوع از بین بگ ها ، بین بگ طرح خوابیده نیز می گویند ، ساختار این محصولات به گونه ای است که شما در حالت نیمه دراز کش بر روی بین بگ می نشینید ، به همین دلیل نیز بهتر می توانید استراحت کنید و خستگی را از تن خارج کنید . با توجه به این ویژگی خوب بسیاری از افراد و گیمر ها که ممکن است زمان زیادی را در حالت نشسته بگذرانند از این مدل ها استفاده می کنند .این بین بگ در بخش بالایی خود دارای دستگیره ای می باشد که با گرفتن آن راحت تر می توانید بین بگ را بلند کرده و حمل کنید .

برای ساخت بین بگ با تکیه گاه بلند از رویه و آستری استفاده شده است که طراحی دو لایه بدنه ضخامت و دوام آن را افزایش داده است . داشتن تکیه گاه بلند سبب شده است تا هیچ فشاری به کمر وارد نشده و بهتر بتوانید از بین بگ استفاده کنید . انعطاف پذیری بسیار خوبی که به دلیل داشتن محتوای شنی ایجاد شده است می تواند باعث فرم پذیری بسیار بهتر بین بگ شود ، این انعطاف بی نظیر در هیچ مدل از مبل ها نبوده و تنها مختص به مبل های شنی می باشد .

جنس رویه بین بگ با تکیه گاه بلند

یکی از نکاتی که قبل از خرید بین بگ ها بایستی به آن توجه داشته باشید جنسی است که تولید کننده از آن برای ساخت بین بگ اقدام کرده است . داشتن یک جنس مرغوب می تواند بیانگر دوام و استحکام بی نظیر بین بگ باشد . برای ساخت بین بگ با تکیه گاه بلند از رویه پارچه ترک نانو استفاده شده است . این پارچه که یکی از با کیفیت ترین پارچه ها می باشد از ویژگی نانو برخوردار بوده و به همین دلیل نیز کاملا ضد آب و ضد حریق می باشد . بنابراین در صورت ریختن مایعات بر روی بین بگ وارد آن نشده و همچنین در برخورد با شعله های آتش ، آتش نمی گیرد . 

این پارچه قابل شستشو بوده و می توانید در صورت کثیف شدن بدنه را از آستری جدا کرده و آن را بشویید . برای پر کردن داخل بین بگ نیز از پلی استایرن استفاده شده است که موادی اسفنجی و انعطاف پذیر می باشد که به خوبی می تواند سطحی فرم پذیر را برای بین بگ ایجاد کند . پلی استایرن به دلیل سب بودن خود باعث شده است تا بین بگ با تکیه گاه بلند تنها 4 کیلوگرم وزن داشته باشد ، به همین دلیل نیز می گوییم که بین بگ با تکیه گاه بلند محصولی پرتابل و قابل حمل است .

دوام و کیفیت بین بگ با تکیه گاه بلند

بین بگ با تکیه گاه بلند یکی از با دوام ترین بین بگ های موجود است که همانطور که در بخش قبلی اشاره شد بدنه آن از پارچه ترک نانو ساخته شده است . دوخت این بین بک نیز بی نظیر بوده و توسط شرکت اینتکس ساخته شده است ، تحمل وزن 150 کیلوگرمی آن نشان از دوام و کیفیت بسیار خوب آن دارد . فروشگاه تهران اینتکس نیز محصول را برای اطمینان خاطر بیشتر مشتری با ضمانت 1 ساله برای فروش گذاشته است . فروشگاه اینتکس همچنین خدمات پس از فروش این محصولات را همچون تعمیرات را ارائه کرده است که در صورت هر گونه راهنمایی و کمک می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

طول 115 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
جنس رویه پارچه ترک نانو
جنس بخش کناری پارچه ترک نانو 
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 انعطاف پذیری بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...