بین بگ بزرگسال

bestway 43759

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
2,500,000
28%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال

بین بگ بزرگسال بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که تولید شده با پارچه با کیفیت و دوخت بسیار محکم می باشد . این محصول زیبا با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . رویه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این بین بگ مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیلدهند داخلی این مخصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد و برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استراحت و تماشای تلویزیون جس خوش آیندی را تجربه کنید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به پارچه وارد شود . بین بگ بزرگسال بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی خاصی که دارد به شما این امکان را می دهید که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید بین بگ بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

معمولا بین بگ ها اگر برای رده سنی بزرگسال نیز ساخته شده باشند ، باز هم سنین نوجوان نیز می تواند از آن استفاده کند . دلیل آن هم انعطاف پذیری خوب مبل است که به شما اجازه می دهد تا ارتفاع بین بگ را آنطور که مد نظرتان است ، تغییر دهید . در تصویر نیز شما مشاهده می کنید که یک نوجوان از بین بگ بزرگسال استفاده می کند . تنوع رنگی بالا در این مبل ها وجود داشته و فروشگاه اصلی اینتکس شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به صورت سفارشی این محصولات بی نظیر و دوست داشتنی را خریداری کنید . بین بگ ها هم خانواده مبل های شنی هستند و ساختاری مشابه به آن ها دارند . وزن سبک یکی از مزایای بین بگ ها به شمار می رود و اگر داخل آن از یونولیت پر شده باشد ، بسیار وزن سبکی خواهد داشت . 

البته شما عزیزان می توانید سفارش دهید که بین بگ شما از الیاف پر شود . الیاف مواد بسیار پر طرفدار است که در برخی از مبلمان ها و یا رخت ها از آن استفاده می شود . از خصوصیات بین بگ هایی که از الیاف ساخته می شوند می توان به انعطاف بسیار خوب آن اشاره کنیم ، در ضمن افت و نشست مبل در این نوع مبل ها کمتر بوده و حس خوشایندی را برای آن دسته از افرادی خواهد داشت که علاقه ای فرو رفتن به داخل مبل ندارند . همچنین امکان تولید بین بگ از مواد ترکیبی نیز در فروشگاه اینتکس وجود دارد . شما می توانید برای تست هر مدل از بین بگ های بزرگسال ، به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و از این محصولات پر فروش و پر طرفدار دیدن کنید .

نقد و بررسی بین بگ بزرگسال

بین بگ مخملی بزرگسال یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات بست وی به شمار می رود که از طراحی و زیبایی به خصوصی بهره می برد. شرکت بست وی یکی از بهترین شرکت های تولید کننده مبل های شنی می باشد که با سلیقه بسیار خوب طراحانش، توانسته محصولات جذابی را روانه بازار کند. در ادامه به بررسی این محصول می پردازیم.

طراحی و ساخت :

همانطور که گفته شد شرکت بست وی یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم بادی و شنی محسوب می شود که با محصولات بسیار زیبایی که دارد توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند. طراحی این محصول به این گونه است که دارای فرمی تقریبا گرد بوده و در قسمت بالایی آن یک نشیمنگاه بسیار راحت طراحی شده تا شما بتوانید به آسانی روی آن نشسته و استراحت کنید. این مبل می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای مبل های ثابت باشد. چرا که این بین بگ قابل استفاده در هر مکانی است و شما می توانید به راحتی آن را حمل کنید و معمولا مقاومتشان هم بسیار بالاتر از مبل های ثابت است و نیازی به تعمیر ندارد که با این مزیت شما می توانید از آن مدت زمان بیشتری استفاده کنید و دیگر پول خود را صرف تعمیرات نکنید. همانطور که در تصویر می بینید رنگ بدنه این بین بگ به رنگ سبز زیتونی بوده که از جذابیت و زیبایی بسیار بالایی برخوردار است. البته لازم به ذکر است که این محصول در دو رنگ سبز و قرمز موجود می باشد.

ابعاد و وزن :

از مزیت های این محصول می توان به ابعاد و وزن بسیار مناسب آن اشاره نمود که آن ها را با هم مرور می کنیم. طول این مبل 80 سانتی متر، عرض 80 سانتی متر و ارتفاع آن 95 سانتی متر می باشد که فضای بسیار کمی را نسبت به مبل های ثابت اشغال میکند. شما می توانید از این محصول در اتاق نشیمن برای تماشای تلویزیون، مطالعه ی کتاب و استراحت استفاده کنید. وزن این کالا نیز 6 کیلو گرم می باشد که جابجایی و حمل آن بسیار آسان است. همچنین شما از این مبل علاوه بر اتاق نشیمن می توانید در اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کنید.

جنس و کیفیت بدنه :

یکی از نکات حائز اهمیت برای خرید یک محصول، جنس و کیفیت آن است که شرکت بست وی به خوبی این دو نکته را رعایت کرده است. جنس بدنه این محصول چرم مصنوعی بوده و به هیچ عنوان بوی نا مطبوعی نمی دهد. همینطور دارای دوام زیادی بوده و به سادگی دچار پارگی و یا پوسیدگی نمی شود. اما رویه آن فقط چرم نیست. بلکه برای جلو گیری از عرق کردن، یک لایه مخملی بر روی آن کشیده شده است. حال به جنس داخلی آن می پردازیم. فضای داخلی این محصول از یونولیت خرد شده پر شده است که بسیار نرم و راحت می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده بر روی آن بنشینید و استراحت کنید. 

مراقبت و نگهداری :

مبل های شنی همانند لوازم بادی نیستند که دارای حساسیت باشند و به سادگی خراب شوند. اما برای این که بتوان از آن مدت زمان بیشتری استفاده کرد باید مراقب باشیم که جسم نوک تیزی با آن برخورد نکند که دچار پارگی شود. هرچند اگر این اتفاق هم افتاد می توان پارچه رویی را در آورد و دو باره تعمیر کرد. برای تمیز کردن آن هم می توان رویه مبل را درآورد و درون لباسشویی انداخت. روکشی که این محصول دارد دارای کیفیت بسیار بالایی است و به هیچ عنوان دچار تغییر شکل و تغییر رنگ نمی شود و شما می توانید آن را با خیال راحت بشویید. همچنین برای تنظیم کردن اندازه آن می توان یونولیت ها را به مقدار دلخوا از داخل آن خارج نمود و یا یونولیت بیشتری درون آن قرار داد.

جمع بندی :

یک بین بگ می تواند یک وسیله بسیار کاربردی و یک محصول مناسب برای استراحت افراد باشد. از این محصول می توان در منزل، اتاق نشیمن، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود که بسیار راحت تر از مبل های ثابت می باشند. شما با داشتن این مبل می توانید هزمان هم استراحت کنید و هم مطالعه که این مورد وابسته به راحتی این محصول می باشد. شما این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...