بین بگ بزرگسال بنفش

bin-3117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال بنفش

بین بگ بزرگسال بنفش محصولی با کیفیت و دوست داشتنی است که مناسب برای سنین بزرگسال بوده و از خصوصیات خوب ان می توان به تحمل وزن بالایش اشاره کرد که تا 150 کیلو گرم وزن را می تواند بر روی خود تحمل کند. این محصول به صورت ساده طراحی شده که شما با چندین بار نشستن بر روی مرکز این محصول می توانید فرو رفتگی ان را بیشتر کرده و ارگونومی بدن خود را به ان القا کنید. بدنه فوق العاده با کیفیت این محصول هم یکی دیگر از نکات مهم طراحی این بین بگ به شمار می رود که به سادگی اسیب نخواهد دید. علاوه بر این ها این محصول در رنگ بندی مختلف تولید و به بازار عرضه شده است که می توانید رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید و از این نظر قدرت انتخاب شما بسیار بالاست. هم چنین شما می توانید رویه و هم چنین مواد داخلی این محصول را هم در صورت اسیب دیدن به سادگی تعویض نمایید. اگر به دنبال خرید یک بین بگ حرفه ای هستید پیشنهاد می کنیم این کالا را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی بین بگ بزرگسال بنفش

بین بگ بزرگسال بنفش زیبا ترین و با کیفیت ترین بین بگ هایی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت و مقاومت مثال زنی برخوردار می باشد . همچنین این محصل با توجه به ظاهر زیبا و کیفیت بالایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی و بین بگ باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید بین بگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل بین بگ بزرگسال بنفش همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این بین بگ زیبا و خوش رنگ به صورت ساده و همچنین در ابعادی بزرگ تر از مبل های شنی و سایر بین بگ ها می باشد و فضای فوق العاده ای را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . همچنین علاوه بر سایز بزرگیکه دارد از وزن 7 کیلو گرمی برخوردار می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . یکیاز مهمترین خصوصیت های این محصول قابل قابلیت تعویض رویه و اقلام داخلی می باشد که طور عمر این بین بگ را به شدت افزایش داده است و با خیالی راحت می توانید سال ها از این محصول کاربردی استفاده نمایید . همچنین ین محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم .

جنس بدنه :

جنس بدنه بیرونی و محافظ این بین بگ از پلی استر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت مثال زدنی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است . همچنین در بخش داخلی این بین بگ زیبا از یونولیت( فیبر مخصوص ساخت مبل شنی و بین بگ ) استفاده شده است که از نرمی و راحتی بسیار بالایی برخوردار است و باعث می شود در استفاده طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد بین بگ بزرگسال بنفش کمی بزرگ تر از سایر بین بگ ها و مبل های شنی می باشد و فضای بسیار ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد تا استراحتی لذت بخش را بر روی این محصول تجربه نمایید . ابعاد بین بگ بزرگسال بنفش به اندازه های ( طول : 182 سانتی متر ، عرض : 182 سانتی متر و ارتفاع : 81 سانتی متر ) می باشد . همچنین تحمل وزن این بین بگ نیز که یکی از قابلیت های مهم به شمار می آید 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد . همچنین همانطور که در بخش های بالایی اشاره کردیم وزن این محصول 7 کیلو گرم می باشد و نشان از سبکی آن دارد و به راحتی با استفاده از دستگیره قابل حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

بین بگ بزرگسال بنفش از سری بین بگ های با کیفیت و زیبا می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار می باشد . بین بگ بزرگسال بنفش با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی طلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 81 سانتی متر
رنگ بدنه بنفش
جنس بدنه پلی استر 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...