بین بگ بزرگسال

bestway 43752

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال

بین بگ بزرگسال بست وی یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت می باشد در رنگ بندی متنوع در فروشگاه تهران اینتکس با قیمتی مناسب و ارزان عرضه می گردد . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . بین بگ بزرگسال مخملی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خزد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم ا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرید بین بگ بزرگسال مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ بزرگسال 

بین بگ بزرگسال یکی دیگر از سری محصولات تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. بین بگ ها اصطلاحا مبل های شنی می باشند که برای استفاده در منزل یا محیط کار به عنوان یک مبل راحتی طراحی شده اند. حال کمپانی بست وی یکی از منحصر به فرد ترین آن ها را روانه بازار کرده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

همانطور که ذکر شد شرکت بست وی یکی از بهترین تولید کننده های اینگونه محصولات به شمار می رود که در کیفیت طراحی و ساخت این گونه محصولات تبحر به خصوصی دارد. فرم کلی این بین بگ به صورت بیضی شکل بوده که در قسمت وسط آن نشیمنگاهی طراحی شده تا شما بتوانید به راحتی بر روی آن نشسته و استراحت کنید. رنگ اصلی آن سرمه ای بوده که زیبایی خاصی را دارا می باشد. قسمت پشتی این مبل نسبت به سایر بین بگ ها بلند تر بوده و شما دارای تکیه گاه بیشتری می باشید که می توانید به راحتی به آن تکیه بدهید. همچنین بدنه این محصول بسیار انعطاف پذیر می باشد که این خصوصیت راحتی شما را چندین برابر می کند.

ابعاد و وزن :

یکی از مهمترین نکات برای خرید یک محصول ابعاد و وزن آن می باشد. مخصوصا برای اینگونه وسایل که قرار است همیشه در منزل حضور داشته باشند و ما دلمان نمی خواهد که فضای زیادی را اشغال کنند. طول این مبل 80 سانتی متر، عرض آن 80 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 95 سانتی متر می باشد که در بین بین بگ ها دارای اندازه و ابعاد مناسبی است. شما می توانید از آن در اتاق خواب خود نیز استفاده کنید و دیگر نگرا ن اشغال فضا نباشید که این موضوع یکی از مزیت های بین بگ ها نسبت به مبل های ثابت می باشد. وزن این محصول 6 کیلو گرم بوده که می توان آن را به راحتی حمل و جابجا نمود. 

جنس و کیفیت بدنه :

برای هر فردی که می خواهد محصولی بخرد اولین چیزی که اولویت دارد جنس آن محصول است. یعنی خیال خریدار باید راحت باشد که دارد جنس با کیفیتی را خریداری میکند و دوست ندارد که محصولش بعد از مدتی استفاده دچار تغییر شکل شود و بتواند مدت زمان بیشتری از آن استفاده کند. این یکی از نکاتی ست که شرکت بست وی به خوبی به آن پرداخته. به خاطر همین بدنه این کالا را از پارچه مخملی تشکیل داده تا هم سطح آن نرم تر شود و هم همانند بقیه ی بین بگ ها که چرم و پلاستیکی هستند دچار تعریق نشود. بدنه این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال درز های آن به گونه ای دوخته شده اند که به هیچ عنوان امکان ندارد زیر هیگونه فشاری از هم جدا شده و پاره شوند. پس از لحاظ کیفیت می توان به این بین بگ اعتماد کرد. داخل این محصول پر شده از یونولیت خرد شده می باشد که بسیار بسیار نرم می باشد تا شما بتوانید روی سطح نرمی نشسته و استراحت کنید.

مراقبت و نگهداری :

این محصول هم همانند سایر بین بگ ها از دارای حساسیت هایی می باشد. اما نه آنقدر که بخواهیم دائم از آن مراقبت کنیم. فقط باید حواسمان باشد که شئ نوک تیزی با آن برخورد نداشته باشد تا بنده آن دچاره پارگی نشود. یکی از مزیت های این بین بگ نسبت به مبل های ثابت این است که برای شستشو نیاز به شامپو فرش نیست. شما می توانید به راحتی پارچه رویی آن را جدا کرده و درون لباسشویی بیاندازید تا همانند روز اول تمیز شود. همچنین می توان برای تنظیم ارتفاع آن از یونولیت های درونش کم کرد و یا به آنها اضافه کرد.

جمع بندی :

همانطور که ذکر شد بین بگ ها یک جایگزین خوب به جای مبل ها می باشند. شما می توانید از بین بگ بدون هیچ گونه اشغال فضایی در منزل، اتاق نشیمن، اتاق خواب و محل کار استفاده کنید و روی آن خیلی راحت ریلکس کنید. این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...