بین بگ بچه گانه چند رنگ

MBl-55662

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بچه گانه چند رنگ

بین بگ بچه گانه چند رنگ یکی دیگر از مبل های شنی با رنگبندی شاد و بدنه ای با کیفیت می باشد که به تازگی توسط برند اینتکس به بازارهای جهانی عرضه شده است . این مبل شنی دارای وزنی بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که با توجه به دستگیره ای که در بخش بالای تکیه گاه آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت یا همان فوم مخصوص استفاده شده است که علاوه بر کیفیت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد ، از انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . جنس بدنه یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید مبل های شنی به آن توجه می شود . جنس رویه این مبل شنی از چرم مصنوعی می باشد که به خوبی لایه های آن به یکدیگر دوخت شده اند و مقاومت بسیار بالایی را در برابر ساییدگی و پوسیدگی از خود به نمایش می گذارد . در همین راستا و برای راحتی خاطر مصرف کنندگن عزیز ، این مبل شنی دارای ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . بین بگ بچه گانه چند رنگ در فروشگاه محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به سفارش محصول نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

بین بگ بچه گانه چند رنگ

اگر می خواهید محصولی اختصاصی را برای فرزندتان خریداری کنید تا از نشستن بر روی آن لذت و آرامش کافی را ببرد ، ما به شما بین بگ بچه گانه چند رنگ را معرفی می کنیم. این محصول بسیار زیبا و چشم گیر ساخته شده و مختص کودکان می باشد بدین منظور تحمل وزن کمتری را نسبت به بقیه بین بگ های بزرگ سال دارد. ما در این مطلب سعی داریم با کمک و تجربه های عظیم متخصص هایمان در موضوع بین بگ و محصولات اینتکس و بست وی به شما در خریدتان بدون هیآ چشم داشتی کمک کرده تا برترین و بهترین محصول را از هر نظر خریداری کنید. به این منظور ما می خواهیم به مزایا و معایب این محصول با نگاهی دقیق و کامل پرداخته تا از خریدتان پشیمان نشوید پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

بدون شک یکی از نقاط قوت این محصول، طراحی و ارگونومی ساخت آن می باشد و به طوری طراحی شده که فرزند شما با اولین نگاه جذب و عاشق آن شود. در بالای این بین بگ دسته ای قرار داده شده تا آن را جا به جا کنید. اکثر محصولات بین بگ چه در نوع بزرگسال و چه کودکانه، طراحی گرد را داشته و تنها رنگ و جنس آنها بوده که خود را از بقیه متمایز می کند. رنگ های زیبا و شکیلی که در این محصول به کار رفته ، زرد، آبی ، قرمز، سبز و نارنجی بوده که در زیبا و چشم گیر کردن این محصول کمک به سزایی کرده است. همچنین همانطور که مشاهده می کنید تنها رنگی که دو بار بر روی این محصول استفاده شده است قرمز است.

جنس بدنه

اما هیچ پدر مادری علاقه ندارد و نمی خواهد محصولی که برای فرزند خود خریداری می کنند جنس و کیفیت بدی داشته باشد و چندان قابل قبول نباشد. برای همین سعی می کنند تا محصولی در عین حال زیبا و چشم نوازی که خریداری می کنند، جنس و کیفیت خوبی را دارا باشد. به این منظور جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و بسیار با کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است.

ابعاد و وزن

ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: طول: 80 سانتی متر، عرض : 80 سانتی متر ، ارتفاع: 85 سانتی متر، تحمل وزن: 80 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 4 کیلو گرم می باشد و به آسانی از دسته ای که بر روی آن تعبیه شده می توانید آن را حمل کرده و جا به جا کنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول همانند اکثر بین بگ های جهان نیاز به راه اندازی خاصی نمی باشد و تنها کافیست تا فرزند شما بر روی نشیمنگاه آن مدت زمان کوتاهی نشسته تا محصول شکل اصلی خودش را در یابد. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش هم باید ذکر شود که وسایل های تیز را از این محصول دور نگه دارید تا درصد پاره شدن بدنه آن پایین بیاید، اما اگر در صورت احتمال برای آن مشملی پیش آمد و یا بدنه آن پارگی ایجاد شد، هیچ نگران نباشید زیرا این محصول دو سال ضمانت پس از فروش را دارا می باشد و شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و مثل روز اول آن را تحویل بگیرید.

جمع بندی

بین بگ بچه گانه چند رنگ یکی از زیبا ترین و شکیل ترین محصولات کودکانه می باشد که دارای جنس و کیفیت بالایی می باشد. شما با خرید این محصول می توانید خانه خود را حتی زیبا تر و چشم نواز تر بکنید. این محصول بسیار سبک بوده و دارای دو سال ضمانت پس از فروش می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش کرده و در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل دریافت کنید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه -
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...