بین بگ دارای زیرپایی اینتکس

mbl-1013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دارای زیرپایی اینتکس

بین بگ دارای زیرپایی اینتکس را می توان به جرات در دسته محصولات خاص و شگفت انگیز این شرکت جای داد. این کالا به گونه ای طراحی شده که با استفاده از ان می توانید به راحتی لحظات خوبی را تجربه کنید. در خصوص ساختار دو تکه این محصول هم باید عنوان کرد که بخش زیر پایی این محصول به صورت کاملا ساده و با ارگونومی ساخت گرد به شما عرضه شده است که از نظر رنگ بندی هم دقیقا شبیه به بدنه اصلی مبل شنی می باشد. هم چنین خود محصول هم ساختاری گرد داشته و تنها تفاوتش با بخش زیر پایی این محصول از نظر ابعاد می باشد که بزرگ تر است. هم چنین این کالا از نشیمنگاه نرم و لطیفی هم بهره می برد که باعث شده تا در طولانی مدت هم از این محصول خسته نشده و از ان به راحتی استفاده کنید. هم چنین این محصول قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را هم به سادگی دارا می باشد که از خصوصیات مهم این کالا به شمار می رود. این محصول را می توانیدهم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

بین بگ دارای زیرپایی اینتکس

بین بگ دارای زیرپایی اینتکس را می توان از خاص ترین و لاکچری ترین محصولات شرکت اینتکس نام گذاری کرد که طراحی فوق العاده ای دارد. داشتن رنگ بندی جذاب و همین طور کیفیت بالای بدنه و رویه این محصول از نکات قابل توجه این بین بگ به شمار می رود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهم در خصوص این محصول نوع طراحی و ارگونومی ساخت این بین بگ است. در همین خصوص باید گفت که ارگونومی این کالا به شکل گرد طراحی گردیده است که فوق العاده زیباست. هم چنین رویه این محصول هم به صورت مخملی بوده و در رنگ های مختلف عرضه شده است که دست شما را برای انتخاب محصول دلخواه باز گذاشته است. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا خود دارای نرمی و لطافت بسیار زیادی است که در هنگام نشستن بر روی ان می توانید به درستی متوجه این موضوع شوید. هم چنین داشتن یک عدد زیرپایی گرد که از نظر الگو شبیه به خود بین بگ می باشد هم یکی دیگر از مواد مهمی است که باید به ان اشاره نمود. این محصول تمام نقاط قوت یک بین بگ خاص را دارا می باشد که شما می توانید با در اختیار داشتن ان لذت کافی را ببرید.

جنس بدنه

یکی دیگر از موارد مهم در خصوص این محصول بدنه این کالاست که ساخته شده از پارچه مخملی می باشد. این پارچه به گونه ای طراحی شده که فوق العاده مقاوم و با کیفیت بوده و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین مواد داخلی تشکیل دهنده این محصول هم از نوع فیبر می باشد که بسیار با کیفیت و جذاب بوده و قابلیت تعویض را هم دارا می باشد.

ابعاد و وزن

این بین بگ در طول و عرض مشابه 140 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 85 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. علاوه بر این ها این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بوده و تنها 9 کیلو گرم وزن دارد که نسبت به نمونه های مشابه فوق العاده سبک تر است. هم چنین این کالا تا 250 کیلو گرم وزن را هم به راحتی می تواند بر روی خود تحمل نماید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که می دانید بین بگ ها و مبل های شنی نیاز به راه اندازی نخواهند داشت. این محصول را پس از خریداری به صورت اماده دریافت خواهید نمود و تنها کافی است ان را در مکان و محل مورد نظر جهت استفاده شخصی خود قرار دهید تا بتوانید از ان استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین بهتر است این محصول را از وسابل داغ و نوک تیز هم دور نگه دارید تا دچار اسیب های جبران ناپذیر نشده و بتوانید از این محصول با کیفیت بالا استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که در صورت اسیب دیدن و فرو نشستن فیبر و مواد داخلی این محصول می توانید به سادگی ان را تعویض نموده و از محصول نو استفاده نمایید. تمام این موارد کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول را به رخ دیگر بین بگ ها می کشد.

جمع بندی

بین بگ دارای زیرپایی اینتکس محصولی دیدنی و جذاب است که ساختاری فوق العاده داشته و می توانید با استفاده از ان به استراحت بپردازید. این کالا قابلیت تعویض ساختار داخلی را هم دارا بوده و بدنه ای انعطاف پذیر را هم داراست که از خصوصیات خوب این بین بگ به شمار می رود. شماهم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...