بین بگ راحتی تکنفره با تکیه گاه اینتکس

MBL-054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی تکنفره با تکیه گاه اینتکس

بین بگ راحتی تکنفره با تکیه گاه اینتکس از سری بین بگ های زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی و  در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . این بین بگ زیبا دارای بدنه ای از جنس پارچه جیر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی برخوردار است و به هنگام نشست و برخواست و یا کشیده شدن بدن بر روی بین بگ ساییدگی در بدن برای شما ایجاد نمی شود . لازم به ذکر است که پارچه استفاده شده در این مبل شنی به صورت کامل قابل شستشو می باشد و پیشنهاد می شود در شستشوی این پارچه این بین بگ از آب سرد استفاده نمایید . قابلیت تحمل وزن نیز در بین بگ ها یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید . این بین بگ دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که برای یک نفر بسیار ایده آل است . ساختار داخلی این بین بگ از فوم خُرد شده می باشد که از استحکام بالایی برخوردار است و همچنین توسط زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی است . شایان ذکر است که به همراه این محصول ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . بین بگ راحتی تکنفره با تکیه گاه اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه entex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

بین بگ راحتی تکنفره با تکیه گاه اینتکس

بین بگ راحتی تکنفره با تکیه گاه اینتکس یک محصول بسیار نرم و راحت قابل خرید اسان و تحویل درب منزل است که همین خصوصیات باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به این محصول اطمینان کنید. در کنار این موارد باید به بدنه با کیفیت این محصول هم اشاره نمود که از خصوصیات مهم این بین بگ به شمار می رود. با نقد و بررسی این محصول تا انتها همراه باشید تا به صورت کامل با این کالا اشنا گردید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین نقاط قوت و در واقع حصوصیات این بین بگ به ظاهر ان بر می گردد که از شکیل ترین و جذاب ترین نمونه های موجود در بازار است. شما می توانید به راحتی در تصاویر این محصول هم مشاهده کنید که فوق العاده زیبا و دیدنی می باشد. در همین خصوص هم اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم باید در ابتدا گفت که بخش نشیمنگاه این محصول به صورت برامده بوده و حجم خوبی را هم در بر گرفته است. این بخش به صورتفوق العاده نرم و راحت تولید گردیده است که با خیال راحت می توانید بر روی ان نشسته و به استراحت بپردازید. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم به صورت ایستاده و صاف تولید شده است که با تکیه دادن به ان نرمی و راحتی را می توانید به صورت کامل حس کنید. در کنار این نکات می توان به دارا بودن دستگیره در قسمت بالایی این محصول هم اشاره کرد که به راحتی می توانید با در دست گرفتن این کالا ان را در هر مکانی جا به جا نمایید. هم چنین در خصوص رنگ این کالا هم باید گفت که قدرت انتخاب شما در این زمینه بالا بوده و می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید. این تصمیم هم بنا به سلیقه شما به بهترین روش ممکن امکان پذیر است.

جنس بدنه

شما قطعا در هنگام خرید پس از تایید ظاهر به سراغ بدنه ان محصول خواهید رفت. در همین خصوص هم باید گفت که رویه این بین بگ ساخته شده از نوع پارچه جیر می باشد. این پارچه یکی از مقاوم ترین ، با کیفیت ترین و در عین حال جذاب ترین نمونه های موجود در بازار می باشد. علاوه بر این ها محتویات داخلی این محصول را هم فیبر تشکیل داده است که بسیار نرم و راحت خواهد بود.

ابعاد و وزن

از دیگر خصوصیات مهم یک محصول که باید با توجه به محل قرار گیری ان و جایی که قرار است محصول را در ان بگذارید متفاوت خواهد بود ، ابعاد یک محصول است. در همین خصوص هم باید گفت که این کالا دارای قطر 90 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 100 سانتی متر می باشد. این ابعاد کاملا استاندارد بوده و افراد بزرگسال با خیال راحت می توانند از ان بهره ببرند. هم چنین این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بوده و تا 130 کیلو گرم وزن را هم می تواند با خیال راحت بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول نیاز به راه اندازی نخواهد داشت. شما پس از انتخاب رنگ دلخواه خود و تولید و تحویل گرفتن ان تنها کافی است این بین بگ را در مکان مورد نظری که قصد استفاده از ان را دارید قرار داده و به راحتی از ان بهره ببرید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که تنها کافی است یک سری اصول ساده را استفاده کنید تا این کالا سالم و سلامت باقی بماند. برای همین منظور هم باید گفت که شما می توانید با دور کردن اشیا نوک تیز از کنار این کالا ، عدم ضربه زدن و پرت کردن این محصول و هم چنین عدم قرار دادن وسایل و اشیا سنگین وزن بر روی این کالا ، سلامت این بین بگ را تضمین کنید. البته نمات دیگری هم وجود دارد که می توانید تمام ان ها را از داخل دفترچه راهنمای این محصول مشاهده کنید.

جمع بندی

بین بگ راحتی تکنفره با تکیه گاه اینتکس از سری محصولات فوق العاده زیبا ، دارای تنوع بالا در تولید و رنگ و هم چنین رویه و پایچه مقاوم است که با قیمت مناسب عرضه شده است. اگر قصد استفاده از اینمحصول و نشستن های طولنی مدت در داخل منزل یا محل کار را دارید می توانید از کمپانی اینتکس این کالا را با قیمت فوق العاده خریداری نموده و درب منزل ان را تحویل بگیرید.

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...