بین بگ راحتی مخملی

bestway 43869

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی مخملی

بین بگ راحتی مخملی یک محصول کامل و با کیفیت می باشد که توسط  شرکت بست وی تولید شده است . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . جنس بنه این محصول از پراچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی می باشد به همین منظور از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . جنس مواد تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که نرمی این محصول افزود است و شما می توانید بین بگ خود را به حالت دلخواه در بیاورید و همچنین می توانید قسمت رویی این محصول را جدا نموده و به راحتی داخل لباسشویی شستو شو دهید . بین بگ مخملی بست وی در طرح و رنگ های مختلف تولید شده است که به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر مصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ راحتی مخملی

بین بگ راحتی مخملی مدلی بسیار خوشرنگ و زیبا است که به واسطه ابعاد بزرگ و تحمل وزن بالای خود مناسب برای تمامی سنین و بزرگسالان شده است . بین بگ ها با نام های دیگری چون هپی چیر و مبل شنی نیز شناخته می شوند که یکی از راحتی ترین مبل های موجود در بازار است که می توانید با استفاده از آن ها ساعت های بیشتری را برای نشستن و استراحت کردن بپردازید .

اگر خانه دار هستید و یا بیشتر زمان خود را صرف نشستن می کنید یا حتی اگر در محل کار زیاد سرپا هستید و هر چند وقت یکبار با نشستن خستگی خود را رفع می کنید بین بگ ها می توانند نشیمنگاه های راحتی و بسیار عالی برای شما باشند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با بررسی بیشتر بین بگ راحتی مخملی راهنمای خرید بین بگ محبوب و مورد نظر شما باشیم .

تولیدی بین بگ راحتی مخملی

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین تولیدی و فروشگاه مبل شنی در ایران است که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا طراحی کرده است تا اینچنین مدل های زیبا و در عین حال مقاوم را برای استفاده تمامی سنین عرضه کند . اینتکس برای تولید بین بگ راحتی مخملی از سه لایه استفاده کرده است که بیرونی ترین لایه آن رویه یا همان پوسته نام دارد که رنگ بنفش دارد . استفاده از این رنگ زیبا سبب شده است تا کسانی که دیزاین و طراحی اتاق خواب و حتی مغازه یا محل کار خود را بنفش در نظر گرفته اند ، از این بین بگ راحتی نیز بهره مند شوند .

استفاده از بین بگ راحتی مخملی در آتلیه های عکاسی نیز بسیار کاربرد دارد . از ویژگی های بسیار خوب بین بگ راحتی مخملی می توان به فرم پذیری بسیار عالی آن اشاره کرد . شما تنها با نشستن بر روی بین بگ می توانید فرم بسیار عالی را به بین بگ بخشیده و آنگونه که دلخواه شماست بر روی مبل بنشینید ، به همین دلیل است که نام این بین بگ ، بین بگ راحتی می باشد . نشیمنگاه گود و داشتن تکیه گاه بلند سبب آن شده است تا هیچ فشاری بر اندام ها و ستون فقرات ایجاد نشود .

جنس رویه بین بگ راحتی

در خرید بین بگ های راحتی خود به جنسی که محصول از آن ساخته شده است توجه داشته باشید . بین بگ راحتی از سه لایه رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که بیرونی ترین لایه آن یعنی رویه محصول از پارچه مخملی ساخته شده است . پارچه های مخملی به دلیل طراحی مخمل خود سطحی لطیف را برای مبل ایجاد کرده است که در برخورد با آن حس خوبی خواهید داشت .

مخمل از عرق کردن بدن جلوگیری کرده و به واسطه جنس قابل شستشو خود قابلیت شستشو و از بین بردن لکه ها را دارد . برای آستری بین بگ از پارچه معمولی ضخیم در نظر گرفته شده است تا استحکام و تحمل وزن بین بگ را برای وزن های بالا بهتر کند . وجود آستری می تواند به شما این اجازه را بدهد تا بدون پخش شدن محتوای شنی رویه را خارج کرده و آن را بشویید .

جنس آستری و محتوای داخلی بین بگ راحتی

برای محتوای شنی محصول نیز از فیبر یا یونولیت استفاده شده است که از مرغوب ترین نوع یعنی همان پلی استایرن می باشد که خاصیت استنباطی خوبی داشته و می تواند نشیمنگاه انعطاف پذیر را برای بین بگ ایجاد کند . این جنس به واسطه وزن سبکی که دارد و همچنین حجم بیشتر مبل را تشکیل داده است ، سبب شده تا بین بگ راحتی مخملی  تنها 5 کیلوگرم داشته باشد . به واسطه اجناس خوبی که برای ساخت بین بگ استفاده شده است ، فروشگاه تهران اینتکس بین بگ راحتی مخملی را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است تا خریداران با اطمینان خاطر بیشتری محصول مد نظر خود را خریداری کنند .

نگهداری و شستشو اصولی از بین بگ راحتی مخملی

توجه داشته باشید که برای شستشو بین بگ راحتی مخملی نباید تمامی بین بگ را داخل لباسشویی قرار دهید و یا کاملا آن را خیس کنید ، بلکه تنها کافیست رویه را از آستری جدا کرده و به صورت جداگانه به مانند لباس های معمولی خود به صورت دستی و یا با ماشین لباسشویی تمیز کنید . با توجه به رنگی بودن بدنه از سفید کننده ها استفاده نکنید . اگر قصد استفاده از بین بگ در تراس و یا حیاط خلوت دارید بهتر است از زیرانداز استفاده کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...