بین بگ راحتی پشتدار

bestway 43866

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی پشتدار

بین بگ راحتی پشتدار یک محصل کامل و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و بین بگ خود را به شکل دلخواه در بیاورید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نوده به راحتی داخل لباسشویی شست و شو دهید . بین بگ راحتی پشتدار بست وی دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همنی جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مبل شنی پشتدار با توجه به طرح و رنگ های زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید و همچنین این محصول دارای یک جیب می باشد که به شما کمک می کند که اشیا قیمتی و کوچک خود را داخل آن بگذارید . برای خرید بین بگ راحتی پشتدار از تولیدی مبل شنی ب تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

بین بگ راحتی پیشتدار

بین بگ راحتی پیشتدار از بین بگ های بسیار زیبا و خوشرنگ فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد ، این بین بگ مانند صندلی طراحی شده است ولی برای ساخت آن از هیچ پایه ای استفاده نشده است ، برای همین شما می توانید یک بین بگ بسیار نرمی را داشته باشید . این محصولات بر خلاف هر مبلی که مشاهده کرده اید ، از پایه و یا جسم سختی ساخته نشده اند بلکه مواد داخلی آن ها محتوای شنی یونولیتی و همچنین پارچه است که رویه بین بگ را تشکیل داده اند . برای همین است که بدنه بین بگ بسیار نرم و راحت بوده و شما می توانید برای استفاده کردن از بین بگ احساس راحت و خوشایندی را داشته باشید . دلیل نام گذاری این بین بگ با نام بین بگ راحتی پیشتدار به همین دلیل می باشد . 

بین بگ ها ممکن است شکل های مختلفی را داشته باشند و شاید بیشتر آن ها را در حالت گرد دیده باشید ، اما بین بگ راحتی پیشتدار ، دارای یک تکیه گاه و پشتی بزرگ است که می تواند برای استراحت شما بسیار کاربرد عالی را داشته باشد . یک صندلی که پشتی بلندی را داشته باشد ، می تواند برای شما احساس راحتی بیشتری را ایجاد کند ، برای همین با نشستن طولانی مدت هیچ فشاری به کمر شما وارد نخواهد شد . به خصوص که ارتفاع پشتی و تکیه گاه بین بگ راحتی پیشتدار بسیار بلند است و می تواند تا سر و گردن شما را نیز پوشش دهد . طول و عرض بین بگ راحتی پیشتدار 90 سانتی متر می باشد و این در حالی است که ارتفاع بین بگ به 110 سانتی متر می رسد ، برای همین گفته می شود که ارتفاع پشتی محصول بلند است . 

البته ارتفاع بین بگ راحتی پیشتدار تا بخش نشیمنگاه به 50 سانتی متر می رسد و ابعاد محصول طبق استاندارد های لازم ساخته شده است . این ابعاد محصول را برای استفاده رده سنی بزرگسال مناسب کرده است ، بنابراین بهتر است که آن را برای استفاده سنین کودکان خریداری نکنید . فروشگاه اینتکس مدل هایی را دارد که برای رده سنی کودکان است و شما می توانید آن ها را برای استفاده کودکان خود خریداری کنید . از بین بگ راحتی پیشتدار می توانید در داخل خانه و یا در حیاط استفاده کنید ، برای اینکه جنس آن بسیار با کیفیت است و به شما اجازه خواهد داد تا در فضای باز نیز از محصول استفاده کنید . حتی شما می توانید به دلخواه خود از این بین بگ در محل کار و یا در مغازه یا فروشگاه ها استفاده کنید . 

برای ساخت رویه بین بگ راحتی پیشتدار از پارچه مخملی استفاده شده است ، این پارچه مخملی یک پارچه بی نظیر و بسیار مناسب برای ساخت بین بگ ها می باشد ، برای اینکه بسیار لطیف بوده و احساس خوبی را در هنگام استفاده به شما القا خواهد کرد ، تا حد زیادی این پارچه می تواند از عرق کردن شما جلوگیری کند . از سایر ویژگی های پارچه مخملی که برای ساخت بین بگ راحتی پیشتدار استفاده شده است می توان به کیفیت بالای آن اشاره کرد که باعث شده است تا وزن بزرگسالان را بتواند به خوبی تحمل کند و از سوی دیگر در برابر ساییدگی ها ، رطوبت و شستشو و ... مقاوم باشد . شما می توانید در صورت نیاز آن را بشویید . 

رویه بین بگ راحتی پیشتدار از بدنه داخلی یعنی آستری قابل جدا شدن است و این کار را می توانید به راحتی با توجه به زیپی که در بدنه بین بگ قرار داده شده است انجام دهید . کیفیت بین بگ راحتی پیشتدار به اندازه ای خوب و عالی است که حتی فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز این محصول را با ضمانت 2 ساله برای فروش می رساند ، برای همین مطمعن تر از همیشه می توانید بین بگ خود را خریداری کنید . محتوای داخلی بین بگ نیز از یونولیت می باشد که آن را بسیار نرم کرده است و از سوی دیگر باعث سبک تر شدن محصول گردیده تا شما بتوانید به سهولت آن را جابجا کنید . برای این محصول یک جیب نیز در نظر گرفته شده است که می توانید وسایل خود را داخل جیب قرار دهید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هادارای یک جیب
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...