بین بگ راحتی یک نفره

bestway 43878

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی یک نفره

بین بگ راحتی یک نفره محصولی جدید و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد به همین منظور از این محصول می توانید با خیالی آسوده استفاده نمایید . جنس بدنه این بین بگ از چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و با توجه به رنگ و طراحی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول با توجه به وزن و ابعاد مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین می توانید از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است  در قسمت زیری این محصول یک زیپ مخفی وجود دارد که ب شما کمک می کند که قسمت رویی این محصول را جدا نموده و آن را به راحتی تمیز کنید و همچنین می توانید از آن قسمت مواد داخلی این محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ را به حالت دلخواه در بیارید و به راحتی استفاه نمایید . برای خرید بین بگ راحتی یک نفره بست وی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ راحتی یک نفره

بین بگ راحتی یک نفره از مدل های طبی و بسیار عالی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که به واسطه طراحی بسیار عالی و بی نظیر خود می تواند به عنوان یک نشیمنگاه طبی و آرگونومیک مورد استفاده قرار بگیرد . بین بگ ها نسل جدیدی از مبل های خانگی هستند که به واسطه زیبایی خاص و طراحی منحصر به فردی که دارند می توانید از آن ها در دیگر جاها مانند محل کار و ... نیز استفاده کنید . تنها با یکبار استفاده از بین بگ راحتی یک نفره می توانید به انعطاف پذیری و فرم پذیری بسیار عالی محصول پی ببرید . در ادامه مطلب شما را در خرید بین بگ راحتی راهنمایی کرده و بسیاری از سوالاتتان را پاسخ خواهیم داد .

نحوه تولید بین بگ راحتی یک نفره

بین بگ راحتی یک نفره دارای نشیمنگاه گود و همچنین پشتی و تکیه گاه مرتفع و بلند می باشد که می تواند به خوبی بدن شما را پوشش داده و بستری گرم و نرم را برای استراحت کردن و نشستن طولانی مدت فراهم کند . این محصول کاملا برای خانم های خانه دار می باشد که بتوانند با نشستن بر روی آن ، ساعت ها به تماشای تلویزیون ، صحبت با دوستان و خانواده و حتی مطالعه کتاب بپردازند و ساعت ها بدون اینکه فشاری بر روی اندام های خود حس کنند به این کار ها مشغول شوند .

بین بگ راحتی یک نفره از طراحی سه لایه ساخته شده است که این سه لایه را پوسته ، محتوای شنی و آستری تشکیل داده است که آستری بخش میانی بین بگ می باشد . توجه داشته باشید که استفاده از آستری به شما این اجازه را می دهد تا بدنه را جدا کنید . همچنین آستری نقش زیادی در افزایش دوام و کیفیت بین بگ شده است .

جنس بین بگ راحتی یک نفره

فروشگاه تهران اینتکس برای ساخت بین بگ راحتی یک نفره خود از بدنه پارچه ای چرمی استفاده کرده است . پارچه ای که برای ساخت این محصول استفاده کرده است از نوع چرمی بوده که یکی از بهترین و با دوام ترین اجناس برای ساخت مبل بین بگ ها می باشد . از ویژگی های خوب پارچه های چرمی مصنوعی تنوع در رنگبندی آن ها می باشد که این تنوع را در چرم های طبیعی نداریم . این پارچه در برابر سایش مقاوم بوده و طول عمر بالایی نیز دارد .

محتوای شنی بین بگ نیز پر شده از فیبر های ریز و دانه دانه می باشد که به شکل شن در آمده است به همین دلیل نیز به آن محتوای شنی گفته می شود . استفاده از این محتوا علاوه بر سبک شدن بین بگ ، انعطاف پذیری و فرم پذیری محصول را افزایش داده است . این محتوا به سادگی قابل تهیه است به همین دلیل در دراز مدت اگر دچار افت مبل شنی شدید می توانید با تهیه مجدد محتوای شنی ، بین بگ خود را مجددا شارژ کنید .

توصیه های مهم نگهداری از بین بگ راحتی یک نفره

این محصولات نیز به مانند هر محصول و مبل دیگری نیازمند مراقبت و نگهداری صحیح هستند که بایستی به آن توجه داشته باشید . برای اینکه طول عمر بالای بین بگ شما تضمین شود ، نیاز است تا نکاتی را رعایت کرده و به خوبی از بین بگ نگهداری کنید . با توجه به جنسی که بین بگ راحتی یک نفره دارد ، بهتر است از محصول برای مصارف خانگی استفاده کنید . قرار دادن آن در برابر نور مستقیم خورشید و در مناطق شرجی می تواند به بین بگ آسیب وارد کند . برای پاک کردن لکه ها و کثیفی ها بهتر است رویه بین بگ را نشویید و تنها از یک پارچه نمدار کمک بگیرید .

تعمیرات بین بگ راحتی یک نفره

بین بگ راحتی یک نفره قابل تعمیر است ، لذا شما می توانید در صورت نیاز به تعمیرات همچون پارگی رویه یا آستری و همچنین افت مبل شنی نسبت به تعمیرات آن اقدام کنید . شما می توانید خودتان این کار را انجام داده و یا از فروشگاه تهران اینتکس که بزرگ ترین عرضه کننده محصولات شنی در ایران است کمک گرفته و به صورت تخصصی این تعمیرات را انجام دهید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...