بین بگ شنی اینتکس بزرگسال

MOBL-8002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,690,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شنی اینتکس بزرگسال

بین بگ شنی اینتکس بزرگسال از سری تولیدات شرکت اینتکس است که سعی کرده تا ان را به صورت نرم و راحت و با ارگونومی جذاب روانه بازار کند. این محصول همان طور که در تصویر پیداست به گونه ای شکل گرفته که شما قادر خواهید بود تا با انعطاف پذیری بالایی که دارد به سادگی محتویات داخلی ان را جا به جا نموده و در بهترین حالت ممکن بر روی ان بنشینید. هم چنین شما می توانید با تکان دادن محتویات داخلی این محصول برای خود تکیه گاه هم ایجاد کنید که این عامل هم از دیگر مزایای این محصول به شمار خواهد رفت. نکته بعدی که در فروش و قدرت انتخاب مشتریان بسیار اثرگذار است بحث رنگ بندی این بین بگ است که رنگ ان به صورت یکدست ابی تولید شده و شما می توانید با توجه به دکور محل قرار گیری این محصول رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید. هم چنین شرکت اینتکس سعی کرده تا در تولید این محصول از بهترین نوع جنس پارچه و نخ استفاده کند به گونه ای که دوخت فوق العاده این محصول را می توانید به وضوح مشاهده نمایید. هم چنین قابلیت تعویض رویه و محتویات داخلی این بین بگ هم از دیگر مزایایی است که باید به ان اشاره کنیم.

نقد و بررسی بین بگ شنی اینتکس بزرگسال

بین بگ شنی اینتکس بزرگسال

این روز ها شما می توانید بین بگ های گوناگونی را مشاهده نمایید که شرکت های مختلفی ان ها را تولید و عرضه می کنند. این محصولات با توجه به نوع کارکرد شما و انتظاری که از ان ها دارید ظاهر های گوناگونی دارند که همین عامل باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. یکی از همین محصولات که به تازگی کمپانی بزرگ اینتکس ان را به بازار عرضه کرده است ، بین بگ شنی اینتکس بزرگسال می باشد که در این مطلب به بررسی نقاط ضعف و قدرت ان خواهیم پرداخت....

نوع طراحی و ساختار محصول

بحث طراحی این بین بگ یکی از موارد مهمی است که باید به ان اشاره کنیم زیرا خرید این کالا دقیقا با علم به همین موضوع افزایش می یابد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که مبل شنی اینتکس بزرگسال با بهره مندی از ساختار گرد شکل گرفته است. این ساختار یکی از موارد رایج در میان بین بگ ها می باشد که بسیاری از مشتریان نیز از ان ابراز رضایت کرده اند. بحث نحوه شکل گیری این کالا یکی از موارد مهم دیگری  است که اگر بخواهیم به ان اشاره کنیم باید عنوان کرد که بخش میانی این محصول به صورت فرو رفته طراحی و تولید شده است. این فرو رفتگی باعث شده تا شما در هنگام نشستن بر روی این بین بگ احساس راحتی فوق العاده ای را تجربه نمایید. هم چنین شما این قابلیت را دارا هستید که با جا به جا کردن محتویات داخلی این محصول شکل و ساختار مورد نظر خود را به این محصول القا کرده و در بهترین حالت ممکن از این محصول بهره مند شوید. در همین راستا باید عنوان کنیم که شما می توانید برای مثال بخش تکیه گاه این بین بگ را بلند تر از بقیه نقاط کرده و پس از نشستن به راحتی به این محصول تکیه دهید. هم چنین جدا از این موارد در هنگام خرید این قابلیت را هم دارا هستید که رنگ مورد نظر خود را به صورت دلخواه سفارش داده و از یک محصول به سلیقه شخصی خود استفاده نمایید.

کیفیت و جنس محصول

یکی از موارد مهم در خرید این کالا بخش طراحی و ساختار این محصول می باشد و مهم تر از این بخش نیز کیفیت این بین بگ است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سالیان سال از این محصول لذت برده و بدون کوچک ترین اسیبی از ان استفاده نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بدنه این کالا تولید شده از پارچه چرمی است. این پارچه دارای ضخامت بالایی بوده و به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است که قطعا یکی از نقاط قوت فوق العاده این بین بگ به شمار می رود. هم چنین محتویات داخلی این محصول را هم فیبر تشکیل داده است که با خیال راحت می توانید در مواقعی که اسیب دیده و یا نشست پیدا می کند ، ان را تعویض نمایید.

خدمات پس از فروش

این محصول دارای دو سال ضمانت شرکت تهران اینتکس می باشد که جهت اگاهی از شرایط ضمانت می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید. هم چنین این کالا دارای خدمات پس از فروش هم می باشد به این صورت که هر گونه سوال در مورد شیوه های مراقبتی ، تعمیر و اموزش در خصوص این محصول را هم داشته باشید می توانید به سادگی با ما در میان بگذارید تا بهترین راهنمایی را دریافت کنید. هم چنین در صورت اسیب دیدن رویه و محتویات داخلی این محصول شما قادر خواهید بود تا به صورت جداگانه این موارد را سفارش داده و پس از تحویل این بین بگ به شرکت تهران اینتکس پس از چند روز محصول را به صورت نو و سالم تحویل بگیرید که تمامی این موارد و خدمات در جهت رفاه حال شما عزیزان و رضایتمندی از خرید این محصول از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس به شما ارائه خواهد شد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرمی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...