بین بگ شیبدار راحتی

bestway 43842

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شیبدار راحتی

بین بگ شیبدار راحتی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . بین بگ شیبدار راحتی بست وی دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و ضربه بوده به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کبه راحتی این محصول را حمل نمایید و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این بین بگ به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید .بین بگ شیبدار راحتی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و برای خرید بین بگ شیبدار راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ شیبدار راحتی

بین بگ شیبدار راحتی همانطور که از نامش مشخص است دارای طراحی نرم و انعطاف پذیر است که سبب شده تا بین بگ شیبدار فوق بسیار نرم و راحت باشد . این محصول با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای سنین بزرگسال است که به خوبی می تواند تمام بدن و قسمت های تحتانی و کمر را پوشش داده و از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند . این بین بگ دارای طراحی خاصی بوده که به شما اجازه خواهد داد تا به صورت نیمه دراز کش بر روی مبل نشسته و استراحت کنند . اگرچه قصد خرید بین بگ شیبدار راحتی دارید ، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با نقد و بررسی بیشتر محصول ، بهترین تصمیم را بگیرید .

طراحی و ساخت بین بگ شیبدار راحتی

تولیدی های زیادی در سراسر دنیا در زمینه تولید و فروش بین بگ فعالیت دارند که سبب شده تا امروزه بتوانیم تنوع زیادی را از این محصولات مشاهده کرده و خریداری کنیم . اما فروشگاه تهران اینتکس سعی کرده است تا بین بگ های بهترین برند ها را با طراحی های ایده آل و کیفیت های بالا در فروشگاه موجود کند تا مشتریان عزیز بتوانند با اطمینان خاطر بیشتر اقدام به خرید محصولات خود کنند . بین بگ شیبدار راحتی همانطور که در تصویر مشاهده می کنید قرمز رنگ بوده که طراحی تقریبا گلابی شکل دارد ، این نوع طراحی به واسطه شکلی که دارد عمدتا نشیمنگاه پهن و همچنین تکیه گاه تقریبا بلند می باشد که سبب شده تا فرد بتواند احساس راحتی داشته باشد .

برای ساخت بین بگ فوق از پارچه دو لایه استفاده شده است که لایه بیرونی پوسته و لایه زیرین آستری می باشد . آستری محتوای شنی خرد را در درون خود نگهداری می کند ، همچنین دوام خوبی را به مبل بین بگ بخشیده است . شما می توانید رویه را از آستری جدا کنید . برای اینکار در قسمت زیرین مبل زیپی قرار گرفته است که می توانید از آن طریق اقدام نمایید . این بین بگ در ابتدا ظاهری مخروطی دارد که شما می توانید با کمک دست و یا با نشستن به آن فرم داده و از محصول استفاده کنید . 

ویژگی ها و مزایا بین بگ

ویژگی ها و مزایا بین بگ ها سبب شده است که اینچنین مبل های شنی و بین بگ های راحتی به فروش بسیار بالایی دست پیدا کنند . از مهم ترین ویژگی بین بگ می توان به راحتی و طبی بودن محصولات اشاره کرد ، این طراحی در این محصولات منحصر به فرد است و کمترین مبلی اینچنین انعطاف پذیر و فرم پذیر است . از ویژگی خوب دیگر بین بگ ها می توان به طول عمر بسیار بالای آن ها و قابلیت تعمیرات بخش های مختلف آن ها اشاره کرد .

بین بگ ها مبل هایی سبک وزن و قابل حمل هستند که به سادگی می توانید آن را بلند کرده و به اطراف ببرید . به عنوان مثال بین بگ شیبدار راحتی دارای وزنی 5 کیلوگرمی می باشد . دوام و استحکام بین بگ ها نیز بالا بوده به طوریکه مدل فوق می تواند تا 180 کیلوگرم را به سادگی تحمل نماید .

جنس بین بگ شیبدار راحتی

شرکت بست وی برای ساخت بین بگ شیبدار راحتی فوق از پارچه مخملی استفاده کرده است که این جنس به دلیل نرمی و لطافت بالای خود سبب لطیف تر شدن سطح بین بگ شده است . این جنس تا حدود زیادی می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند . محتوای شنی بین بگ شیبدار راحتی نیز از یونولیت یا همان فیبر پر شده است که به صورت ریزدانه تبدیل شده و داخل بین بگ ریخته شده است .

خدمات پس از فروش بین بگ شیبدار راحتی

با توجه به توضیحاتی که در بخش های قبلی اشاره شد ، بین بگ ها قابلیت تعمیر دارند لذا در صورت بروز آسیب مانند پارگی رویه یا آستری می توانید آن را با دوخت تعمیر کنید . از سوی دیگر بین بگ ها ممکن است در استفاده طولانی مدت افت داشته باشند که می توانید با شارژ مجدد و یا تعویض کامل محتوا آن را به مانند روز اول پر کنید . لازم به ذکر است که شما می توانید حتی رویه و آستری را نیز در صورت دلخواه تعویض کرده و رویه یا آستری نو بیاندازید .

طول 120 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 70 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر) الیاف
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهآرامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...