بین بگ شیبدار یک نفره

bestway 43850

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شیبدار یک نفره

بین بگ شیبدار یک نفره بست وی محصولی زیبا و یا کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید شده است .جنس بدنه این محصول از پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری محصول افزوده است . بین بگ شیبدار یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می زباشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می نوانید مواد داخلی محصول کم یا زیاد نمایید و بین بگ خود را به شکل دلخواه تبدیل کنید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . این محصول با توجه به رنگ و طرحی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی شیبدار یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

بین بگ شیبدار یک نفره نسل جدیدی از مبل های راحتی است که شما می توانید با استفاده از آن ها ، نهایت لذت را در نشستن برده و به خوبی استراحت کنید . انتخاب و استفاده از یک مبل یا صندلی راحتی ، می تواند بهتر خستگی را از تن شما بیرون کند و همچنین اجازه می دهد تا بتوانید برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید . اگر فردی هستید که نشسته کار هایتان را انجام می دهید و یا زیاد تلویزیون تماشا می کنید ، می توانید بین بگ شیبدار یک نفره را انتخاب و خریداری کنید و از آن ها استفاده نمایید . شما می توانید ازسبک بودن این محصولات شنی و دوست داشتنی استفاده کرده و به سادگی بین بگ را جابجا کرده و در هر جایی که دوست دارید آن را قرار دهید . 

بسیاری از افراد از بین بگ ها در حیاط خلوت یا در آلاچیق ها استفاده می کنند . اگر این بین بگ برای مدت طولانی در برابر نور آفتاب قرار نگیرد و برای دراز مدت در معرض گرما یا سرمای شدید قرار نگیرد ، سال های طولانی عمر خواهد کرد . حتی فروشگاه اینتکس نیز برای جلب اعتماد شما ، این محصول را با دو سال گارانتی برای فروش گذاشته است . این موارد ، تماما نوید کیفیت فوق العاده خوب بین بگ را به شما خواهد داد . همانطور که اشاره شد ، هم جنس پارچه بین بگ و همچنین نوع مواد یونولیتی بین بگ ، درجه یک بوده و دلیل کیفیت بالای آن نیز همین عامل است . نه تنها در بین بگ ها ، بلکه در هر محصولی ، متریالی که برای ساخت آن استفاده می شود ، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای همین شما عزیزان نیز در خرید های خود باید به این نکات توجه داشته باشید .  

نقد و بررسی بین بگ شیبدار یک نفره

بین بگ شیبدار یک نفره از سری بین بگ های سایز بزرگ یک نفره می باشد که قابل استفاده برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان با هر وزنی می باشد . شما می توانید با خرید بین بگ شیبدار یک نفره نشیمنگاهی طبی و راحتی را برای خود ایجاد کرده تا بتوانید ساعت های بیشتری را بدون اینکه به اندام های بدن فشاری وارد شود ، استفاده کنید . خانم های خانه دار و همچنین شاغلان در محل کار خود می توانند از این بین بگ ها استفاده کنند . در ادامه این مطلب بیش از پیشش با نوع طراحی و ساخت بین بگ ، ویژگی ها و مزایا ، جنس استفاده شده برای ساخت ، نحوه نگهداری و شستشو و همچنین تعمیرات آن ها آشنا خواهید شد .

طراحی و ساخت بین بگ شیبدار راحتی

نوع طراحی و ساخت بین بگ شیبدار راحتی به صورت گرد طراحی شده است که یکی از راحتی ترین و انعطاف پذیر ترین مبل بین بگ های طراحی شده بازار می باشد . برند تولیدی این محصول شرکت بست وی است که یکی از شناخته شده ترین و پر فروش ترین برند های تولیدی بین بگ ها می باشد . بین بگ شیبدار فوق قابلیت تغییر شکل دارد به همین دلیل به سهولت می توانید آن را با دست و حتی با نشستن تغییر فرم دهید . این انعطاف پذیری عالی می تواند در هنگام نشستن افراد ، فرم بدن آن ها را به خود گرفته و از وارد شدن فشار به اندام ها بکاهد .

توجه داشته باشید که عمده بین بگ های راحتی این قابلیت را داشته و می توانید به سهولت آن فرم بدهید . از دلایل داشتن این ویژگی می توان به داشتن محتوای شنی و خرد آن اشاره کرد که قابلیت تحرک دارد . برای تولید بین بگ شیبدار یک نفره نیز از دو لایه پوسته یا بدنه و آستری استفاده شده است که در درون آن محتوای شنی ریخته شده است . وجود آستری سبب شده تا بین بگ دوام بسیار بیشتری در برابر فشار و ضربه ها داشته باشد و همچنین آستری سبب شده تا بتوانید رویه را بدون پخش شدن محتوای خرد ، جدا کنید .

ویژگی ها و مزایا بین بگ

ویژگی ها و مزایا بین بگ ها سبب شده است تا بسیاری از افراد که زمان زیادی را به نشستن صرف می کنند به سمت و سوی بین بگ ها آمده و از مبلمان دیگر و صندلی ها استفاده نکنند ، زیرا این محصولات طبی بوده و می تواند جای گرم و نرمی برای آنها باشد تا حتی بتوانند به صورت نیمه دراز کش نیز بر روی بین بگ بنشینند . با توجه به گردش خون بهتر در زمانی که از بین بگ ها استفاده می کنید ، هیچ فشاری به اندام های تحتانی و کمر شما وارد نخواهد شد .

بین بگ ها مبل هایی سبک و قابل حمل هستند که می توانید آن ها را به سهولت جابجا کرده و در هر نقطه ای از خانه استفاده کنید . این مبل قادر به تحمل وزن بیش از 180 کیلوگرم است که نشان از دوام بسیار عالی آن می باشد . بین بگ ها قابل تعمیر هستند و لایه های آن را در صورت لزوم می توانید تعویض نمایید .

جنس استفاده شده برای ساخت بین بگ شیبدار یک نفره

برای تولید بین بگ شیبدار یک نفره از پارچه استفاده شده است که بدنه محصول از پارچه نخی قابل تنفس ساخته شده است که سبب جلوگیری از عرق کردن بدن خواهد شد . و اما بخش داخلی بین بگ نیز پر شده از محتوای شنی یونولیتی می باشد که این محتوا سبب سبک شدن وزن بین بگ شده و حالت خرد شده آن موجب تحرک مواد و فرم پذیری بین بگ شده است . یونولیت ها خاصیت اسفنجی داشته و سبب شده اند تا بین بگ ها انعطاف پذیر باشند .

نگهداری و شستشو بین بگ شیبدار یک نفره

بین بگ فوق قابلیت شستشو دارد زیرا بدنه آن از پارچه ساخته شده است و با توجه به زیپی که در قسمت زیرین بین بگ قرار گرفته است شما می توانید رویه را از آستری و محتوای شنی جدا کرده و بشویید . شستشو این پارچه محدودیتی نداشته و شما می توانید به صورت دستی و یا با ماشین لباسشویی آن را بشویید . اما برای شستشو نباید از سفید کننده ها استفاده شود . توصیه می شود در صورت ایجاد لکه سریعتر آن را پاک کنید زیرا لکه ها در صورت کهنه شدن سخت تر پاک شده و می تواند شما را اذیت کند .

تعمیرات بین بگ شیبدار یک نفره

بین بگ شیبدار یک نفره قابل تعمیر بوده و در صورت بروز مشکلاتی همچون پارگی پوسته یا آستری و همچنین افت مبل می توانید آن ها را رفع کنید . در صورتی که خیاطی بلد هستید می توانید خودتان بخش های آسیب دیده پارچه را تعمیر کنید و یا آن را به خیاط بسپارید و همچنین برای افت بین بگ می توانید محتوای شنی تهیه کرده و محصول را شارژ نمایید .

از سوی دیگر شما می توانید محصولات خود را جهت تعمیر برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کرده تا نمایندگی به صورت تخصصی مبل را تعمیر کرده و در صورت دلخواه شما حتی بخش های آسیب دیده را به طور کلی تعویض کرده و پوسته یا آستری نو با جنس دلخواه شما را جایگزین کند .

نوعخانگی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 قطر 110 سانتی متر
ارتفاع 105 سانتی متر
مواد داخلی فیبر خرد شده سبک
 جنس رویه پارچه
 جنس بخش کناری پارچه
 جنس کف پارچه
ضمانت48 ساعت مهلت تست
شرکت سازندهبست وی 
نوع مبلیک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح گرد
انعطاف پذیر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...