بین بگ طبی بست وی

bestway 43857

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طبی بست وی

بین بگ طبی بست وی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . این محصول دارای ضمانت  ساله می باشد که دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . محصول فوق دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگیی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . بین بگ طبی بست وی دارای رنگ بندی و طرح های متنوع می باشد به همین منظور از این محصول می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . در قسمت زیری این بین بگ یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و بین بگ خود را به شکل دلخواه تبدیل کنید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و برای خرید بین بگ طبی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نه تنها بین بگ بست وی فوق بلکه اکثر بین بگ های فروشگاه اینتکس طراحی طبی دارند و دلیل اصلی پر فروش بودن این محصولات جدید شنی نیز همین موضوع است . چرا که مبل و صندلی یکی از پر استفاده ترین وسیله هایی است که در طول روز از ان ها استفاده می کنیم ، بنابراین طراحی آن ها و آرگونومیک بودن محصول بسیار از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . طبی بودن به این معناست که بدن شما در یک راستا و زاویه صحیح قرار بگیرد تا هیچ فشاری بر روی اندام ها و مفاصل خود نداشته باشید تا احساس راحتی داشته باشید و حتی در دراز مدت نیز مشکلی برای شما ایجاد نشود . پس اگر به دنبال مبلی نرم و راحت و در عین حال طبی هستید ، بین بگ طبی بست وی گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود . در ضمن این محصول توسط بست وی طراحی و تولید شده است که می تواند تضمین کننده کیفیت بالای محصول باشد . 

طراحی بین بگ طبی بست وی از نظر ظاهری در ابتدا گرد و دایره ای شکل است ، شما پس از تحویل مبل ، می بایست به آن فرم دهید . حال می توانید با دست اینکار را کرده و یا تنها با نشستن ، به بین بگ خود فرم بدهید تا قابل استفاده شود . این مبل حتی تکیه گاه نیز دارد که احساس راحتی شما را چندین برابر می کند . مواد استفاده شده در ساخت این محصول همانطور که اشاره شد از یونولیت است که مواد بسیار نرم و راحت می باشد . حال شما می توانید داخل مبل را به صورت ترکیبی از یونولیت و الیاف پر کنید تا نشست و افت مبل شنی کمی کاهش پیدا کند .

نقد و بررسی بین بگ طبی بست وی

بین بگ طبی بست وی از سری بین بگ های خوشرنگ و زیبای شرکت بست وی می باشد که با طراحی رویه براق یکی از محبوب ترین مبل بین بگ هایی است که می توانید از آن علاوه بر خانه ، حتی در محل کار ، بوتیک ها و آتلیه های عکاسی و حتی نمایشگاه ها از آن استفاده کنید . بین بگ فوق همانطور که از نامش مشخص است دارای طراحی کاملا طبی و آرگونومیک است که می تواند نشیمنگاه بسیار عالی برای نشستن های طولانی مدت شما باشد . شما می توانید این محصول را به صورت تکی و یا تعداد بالا سفارش داده و با استفاده از آن سلامت را برای خود به ارمغان بیاورید . در ادامه مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خصوصیات این محصول آشنا کرده و راهنمای خرید بین بگ محبوبتان باشیم .

 

طراحی ظاهری بین بگ طبی بست وی

بین بگ ها از نظر ظاهری بسیار متنوع و متفاوت هستند که هر فرد بسته به سلیقه خود می تواند آن ها را خریداری کند . نوع ساخت این بین بگ به صورت گلابی شکل طراحی شده است که بخش زیرین آن پهن و پشتی آن مرتفع می باشد . این نوع طراحی سبب شده است تا افراد به خوبی بتوانند بر روی مبل بین بگ بنشینند ، چرا که مبل تمامی بدن آن ها را پوشش خواهد داد . بخش نشیمنگاه بین بگ به صورت گود طراحی شده است که می تواند بستری مناسب تر را ایجاد نماید . این مدل به رنگ سبز است اما شما به دلخواه می توانید آن را در رنگبندی های متنوعی مشاهده و خریداری کنید .

نحوه تولید بین بگ طبی بست وی

مبل بین بگ ها عمدتا دارای طراحی سه لایه هستند که مدل فوق یعنی بین بگ طبی بست وی نیز از این طراحی بهره مند است . ساختار سه لایه برگرفته از سه بخش پوسته ، آستری و محتوای شنی می باشد که پوسته بیرونی ترین قسمت بین بگ به شمار می آید . بخش داخلی مبل نیز محتوای شنی است که به دلیل شکل ریزدانه ای خود در داخل آستری ریخته شده اند . آستری نیز وظیفه نگهداری محتوای شنی در داخل خود را دارد تا در صورت نیاز بتوانید بدنه را جدا کنید ، بدون اینکه محتوا پخش شود . توجه داشته باشید که آستری می تواند دوام بین بگ را در برابر وزن های بالا و ضربه های وارده مقاوم سازد .

جنس بدنه و محتوای داخلی بین بگ طبی بست وی

بست وی برای ساخت بین بگ طبی از رویه چرمی استفاده کرده است . چرم این بین بگ از نوع مصنوعی بوده که یکی از برترین و پر استفاده ترین اجناس برای ساخت بین بگ ها می باشد چرا که دوام و زیبایی خوبی دارد . این جنس در برابر ساییدگی نیز مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد . آستری محصول نیز از جنس پارچه ضخیم است . بخش داخلی مبل بین بگ را نیز یونولیت های خرد تشکیل داده است که به صورت دانه های ریز و درشت در آمده اند تا اینچنین علاوه بر داشتن تحرک و انعطاف پذیری ، وزن سبکی را نیز برای بین بگ به همراه داشته باشند .

نگهداری و تعمیرات بین بگ طبی بست وی

بین بگ ها ممکن است بر اثر وارد شدن فشار ناگهانی مانند پرت کردن و یا پریدن بر روی آن سبب آسیب دیدگی شوند به همین دلیل بهتر است که از آن به درستی استفاده شود . این مبل بین بگ را بهتر است زیاد نزدیک شومینه یا بخاری قرار ندهید . اگر از مبل در محیط های بیرون از خانه یا در حیاط استفاده می کنید ، بهتر است از زیرانداز ها استفاده کنید . بین بگ در صورت آسیب دیدن قابل تعمیر است ، البته اگر پارگی ها جزئی و از سمت دوخت باشد . البته این امکان وجود دارد که پوسته و یا هر بخش بین بگ را تعویض کنید .

دلایل افت بین بگ و رفع آن

از سری اتفاق هایی که ممکن است برای بین بگ ها به وجود آید ، افت بین بگ در دراز مدت و طی چندین سال استفاده ، می باشد که این افت را می توانید رفع نمایید . برای رفع افت مبل شنی و بین بگ خود می توانید محتوای شنی را از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کرده و خودتان در خانه آن را شارژ کنید و یا به طور کلی محتوا را تعویض نمایید . شما می توانید حتی محصول خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا شارژ مجدد انجام شود .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...