بین بگ مخملی بزرگ رنگ سبز اینتکس

MBL-044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی بزرگ رنگ سبز اینتکس

بین بگ مخملی بزرگ رنگ سبز اینتکس برخلاف اسمی که دارد ، دارای رنگبندی رویه متنوعی می باشد و فروشگاه تهران اینتکس این قابلیت را برای این محصول مهیا کرده است که آن را در رنگبندی دلخواه خود سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را فراهم می آورد . جدا از رنگبندی اختصاصی که این محصول برای شما فراهم می کند ، ابعاد ایده آل و بزرگ آن مناسب برای خانه هایی با مساحت بالا و یا استفاده در اتاق های خواب برای استراحت دلچسب پس از یک روز سخت کاری می باشد . رویه این بین بگ را می توان یکی از نقاط قوت آن دانست . در بخش رویه این محصول از پارچه مخملی مرغوب و با کیفیت استفاده شده است که از جمله خصوصیت های آن می توانید به ضد حساسیت بودن و جلوگیری از ایجاد خراش به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی آن اشاره کرد . پارچه مخمل استفاده شده در ساخت این بین بگ قابلیت شستشو را به صورت کامل دارد ، فقط برای شستشوی آن باید در نظر داشته باشید که از مواد شوینده به مقدار کم استفاده نمایید تا تار و پودهای پارچه حالت اولیه خود را از دست ندهند . برای جدا کرده رویه از بین بگ ، می توانید از زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است استفاده نمایید . باید توجه داشته باشید که علاوه بر رویه این بین بگ ، مواد داخلی آن نیز به راحتی از طریق شیاری که در کف بین بگ تعبیه شده است قابل تعویض می باشند .

مواد داخلی مبل های شنی و بین بگ ها به صورت جداگانه نیز توسط فروشگاه تهران اینتکس عرضه می شوند که در صورت لزوم می توانید اقدام به تهیه آن نمایید . اما نقطه قوت این محصول را می توان قابلیت تحمل وزن بالای آن دانست . این بین بگ دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 276 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری دو الی سه نفر بزرگسال به راحتی کافی می باشد . همچنین برخلاف ابعاد بزرگی که این بین بگ دارد ، وزن آن سبک و برابر با 9 کیلو گرم است که از این رو به راحتی قابل جا به جایی در محیط های خانگی را دارد .در پایان اگر خواهان خرید یک بین بگ در ابعاد بزرگ همراه با کیفیت ایده آل و فراتر از استانداردهای جهانی را دارید ، پیشنهاد ما به شما بین بگ راحتی مخملی بزرگ اینتکس می باشد که دارای دو سال ضمانت نمایندگی تهران اینتکس نیز می باشد و خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

نقد و بررسی بین بگ مخملی بزرگ رنگ سبز اینتکس

بین بگ مخملی بزرگ رنگ سبز اینتکس یکی دیگر از بین بگ های تولیدی توسط فروشگاه اینتکس می باشد که در رنگبندی متنوع و سایز های ایده آل روانه بازار شده است . جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این بین بگ از مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . پارچه مخمل از سری پارچه های مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد اما تا حد ممکن باید از برخورد اجسام تیز به این محصول خودداری نمایید . ساختار داخلی این بین بگ از فوم خُرد شده می باشد که استحکام بالایی را از ود به نمایش می گذارد و دارای ساختاری آرگونومیک است که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین در بخش زیرین این بین بگ یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . وزن این محصول برابر با 9 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد معقول است . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی هایی است که در هنگام خرید بین بگ باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیاز های شما دارد . قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 276 کیلو گرم می باشد . بین بگ مخملی بزرگ رنگ سبز اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

بین بگ مخملی بزرگ سبز رنگ اینتکس یکی از بهترین تولیدات این شرت یزرگ در میان انبوهی از بین بگ های مختلف بوده ه با ساختاری متفاوت به بازار عرضه شد. این محصول با ساختاری بزرگ و تکیه گاهی کوتاه مناسب استفاده همزمان دو نفر بوده که نرمی و لطافت بالایی دارد. این محصل جذاب درعین حال که وزن بسیار پایینی داشته دارای توان تحمل وزن بسیار زیادی است. توجه داشته باشید سهولت حمل و نقل ان از جمله دلایل رضایت مشتریان عنوان می شود. در این مطلب به توصیف کامل ابعاد مختلف این بین بگ زیبا خواهیم پرداخت. اگر شما نیز قصد خرید دارید با راهنمایی های این مطلب تا انتها ما را همراهی کنید.

مشتریان هنگامی که قصد خرید دارند همواره به دنبال مصولی با کیفیت بوده و که در عین حال دارای ظاهری شیک و خاص باشد. به همین دلیل توجه به ارگونومی هر محصول و نواوری در طراحی از جمله نکات اساسی بوده که طراحان شرکت اینتکس به ان می پردازند. البته توجه داشته باشید طراحی ظاهری تمامی بین بگ ها و مبل های شنی تقریبا مشابه هم بود زیرا راحتی و کیفیت بالایی را ارائه می کنند. این محصول ساختاری استوانه ای شکل دشته که از بخش ارتفاعی استوانه بر روی سطح زمین قرار می گیرد. ت.جه داشته باشید به دلیل نشیمنگاه بزرگ این بین بگ شما می توانید برای استفاده همزمان دو نفر این محصول را خریداری کنید. تکیه گاه محصول نیز دارای ارتفاعی نسبتا کوتاه بوده و به بدنه متصل است. شرکت اینتکس امکانی ایجاد کرده تا در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود سفارش دهید تا با دکوراسیون شما هماهنگ باشد.

تمام افراد در مقابل هزینه پرداختی برای محصول به دنبال طول عمر بالا و مقاوم ان هستند. به همین دلیل جنس هر محصولی از جمله نکات اصلی و اساسی ان در زمان خرید می باشد. درهمین راستا عنوان ی شود که جنس بدنه این بین بگ بزرگ از پارچه مخمل ساخته می شود. این پارچه در برابر فرسایش و پوسیدگی بسیار مقاوم است. از سویی دیگر این جنس علاوه بر لطافت و نرمی دارای ساختار ضد تعریق می باشد. از طرفی در صورت کثیفی بدنه محصول شما به راحتی می توانید ان را شست و شو دهید. این محصول قابلیت تعویض پوشش بدنه را نیز دارد.

در قسمت های بالا اشاره شد که این محصول دارای ساختاری استوانه ای شکل است. طول در نظر گرفته شده برای محصول 190 سانتی متر و عرض ان 165 سانتی متر است. این ابعاد بزرگ فضای نسبتا ازادی برای استراحت شما ایجاد می کند. توجه داشته باشید ارتفاع این کالا در حدود 120 سانتی متر می باشد. این محصول دارای وزن بدنه ای کم و فقط 9 کیلوگرمی است. البته این وزن پایین فقط سهولت حمل و نقل ان را به همراه داشته و تاثیری در تحمل وزن ان ندارد. زیرا این بین بگ دارای تحمل وزن بسیار زیادی در حدود 276 کیلوگرم است.

بین بگ ها کاملا اماده در اختیار شما قرار گرفته و نیاز به فرایندی برای راه اندازی ندارد. پس از خرید محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در محل مورد نظر قرار دهید. در طول زمان و در اثر نشستن بدنه محصول فرم ایده ال خود را به دست می اورد. مواد داخلی این کالا از جنس یونولیت بوده که در صورت اسیب قابل تعویض است. برای مراقبت از محصول از وارد کردن ضربه سنگین و یا اجسام نوک تیز به بدنه ان جدا خودداری کنید.

جمع بندی

بین بگ مخملی بزرگ سبز رنگ اینتکس یک محصول  شکیل و جدید بوده که برای استفاده در منزل و محل کار بسیار مناسب است. این محصول دارای طول عمر بالایی بوده که با یک ضمانت نامه دو ساله در اختیاز مشتریان محترم قرار می گیرد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

طول 160 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه سبز
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 276 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...