بین بگ وندا رنگ مشکی

Venda 34858

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ وندا رنگ مشکی

بین بگ های وندا محصولاتی بسیار با کیفیت هستند که تفاوت های فراوانی با مبل های بادی و مبل های چوبی یا فلزی سنتی دارند. این مبل ها از رویه پلی استری ساخته شده اند و لایه آنها نیز بسیار ضخیم است. بین بگ وندا در ایران تولید می شود و خیاطان آن نیز لایه های ان را با دقت فراوانی به هم متصل میکنند. از این رو شاهد محصولی با طول عمر بالا هستیم که راحتی فراوانی دارد. ماده حجم دهنده به مبل یونولیت های داخلی آن است که بعد از مدتی استفاده تحلیل می رود، البته این نقص را می توان با شارژ دوباره مواد داخلی آن رفع کرد.

بین بگ های محصولات شگفت انگیزی هستند که با تمامی مبل های تولید شده در جهان تفاوت دارند این دسته از مبل ها از رویه پلی استری و مواد داخلی یونولیتی ساخته شده اند که باعث می شود طی استفاده شما تغییر حالت دهند و راحت تر باشند، تنها پس از چند بار استفاده از این محصول متوجه تفاوت آن با سایر محصولات خواهید شد چرا که بدنه آن با بدن شما همخوانی خواهد یافت و راحتی آن افزایش می یابد. تنها نقص این محصول در مقایسه با مبل های بادی این است که نمی توان آن را به سادگی حمل کرد، گرچه با وجود وزن کم تنها مشکل فضا خواهید داشت. 

طراحی

ظاهر این محصول بسیار ساده و شکیل است. رویه آن در دو نوع براق مشابه با چرم مصنوعی و مخملی تولید شده است که در زمان های مختلف نوع خاصی از آن موجود است، بدنه حالتی تخم مرغی داشته و درز های آن به زیبایی دوخته شده است. دوخت روی بدنه موازی بوده که علاوه بر زیبایی استحکام آن را نیز افزایش داده است. در قسمت بالایی آن یک دستگیره برای حمل و نقل و در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ بزرگ برای شارژ کردن این بین بگ قرار داده شده است. این مبل به هر روش و هر جهتی قابل استفاده است و ارتفاع آن را به علاوه حالت پشتی و غیره می توان تنظیم کرد. کسانی که همواره از خالی ماندن قوس کمرشان در حین نشستن ناراحت هستند می توانند با این بین بگ مشکلشان را به صورت کامل حل کنند. چراکه طراحی آن با بدن شما همخوانی یافته و راحت ترین حالت ممکن را به وجود می آورد. 

ابعاد و وزن

تنها و بزرگترین ضعف بین بگ در مقایسه با مبل بادی قابلیت حمل دشوار تر و فضای اشغالی آن است. بین بگ وندا نیز از این قائده مستثنی نبوده و برای حمل آن توسط اتومبیل های شخصی کوچک با مشکل مواجه خواهید شد. پیشنهاد ما برای حمل خالی کردن بخشی از مواد یونولیتی داخلی و پر کردن آن پس از رسیدن است که باعث حمل ساده تر می شود، با این کار مبل به دو یا چند قسمت تبدیل شده و مشکلی از بابت حمل آن وجود نخواهد داشت. بر خلاف ظاهر به نسبت بزرگ بدنه، وزن آن بسیار کم می باشد. بین بگ های وندا وزن مشخصی ندارند و ممکن است در برخی محصولات وزن آنها کم تر یا بیشتر باشد اما به طور میانگین وزن نوع متوسط آنها حدود 3 کیلوگرم می باشد و به سادگی جابجا می شود. 

جنس و کیفیت بدنه

بین بگ ها، در بیرون خود از پارچه پلی استری برخوردار هستند که نوع براق آن ها در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است، بخش بیرونی در اکثر محصولات براق می باشد و راحتی بسیار خوبی دارد. این رویه در برابر فشار یا دکمه های پشتی شلوار حین نشستن مقاوم بوده و صدمه کمی در صورت عدم استفاده صحیح خواهد دید. بدنه از شش تکه جداگانه به علاوه یک قسمت کوچک بالایی و قسمت زیرین ساخته شده است که همگی توسط خیاطان بسیار ماهری دوخته شده اند و کاملا مستحکم هستند. بخش داخلی از یونولیت های استاندارد و از تامین کنندگان معتبری تهیه شده است. دیواره های داخلی اما حالتی مشابه پشم شیشه دارند و از چسبیدن یونولیت ها به آن جلوگیری می شود. 

جمع بندی

بین بگ محصولی بسیار کاربردی می باشد که پیش از هر چیزی راحتی آن مورد توجه قرار می گیرد، لایه های داخلی آن از پلی استر، پشم شیشه و در انتها یونولیت می باشد که در ساخت بسیاری محصولات کیفیت و استحکام خود را نشان داده است. بین بگ اینتکس وزن بسیار کمی داشته و به سادگی می توان آن را حمل کرد.

نقد و بررسی بین بگ وندا رنگ مشکی

بین بگ وندا رنگ مشکی از سری بین بگ های بسیار شیک و دوست داشتنی در میان انواع بین بگ ها و مبل های شنی موجود در بازار می باشد که به واسطه طرح بسیار عالی خود می تواند بستر های نشیمن طبی و راحت را در اختیار افراد قرار دهد . این بین بگ دارای ابعاد بزرگی بوده و قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد ، همچنین دوام بسیار خوب آن موجب شده تا محصول بتواند وزن های بالا را تحمل کند ، به همین دلیل این بین بگ محدودیت سنی و نداشته و تمامی بالغین می توانند از محصول استفاده کنند .

از ویژگی های بسیار خوب بین بگ وندا رنگ مشکی علاوه بر سطح طبی و نرم آن می توان به وزن سبک محصول اشاره کرد . این بین بگ از یونولیت های خرد شده پر شده است به همین دلیل وزن بسیار سبکی داشته و به همین دلیل به سادگی می توانید آن را جابجا کنید . این بین بگ ها تنها برای مصارف خانگی نیستند و چه بسا می توانید از آن ها در دفتر کار ، بوتیک و مغازه ها ، آتلیه عکاسی و ... استفاده کنید چرا که ظاهر شیک آن می تواند دیزاین خانه را نیز بسیار زیبا و شیک کند . 

تولید سه لایه بین بگ

بین بگ وندا رنگ مشکی فوق از ساختار سه لایه تولید شده است . این سه لایه در واقع همان پوسته ، آستری و محتوای گرانول می باشد که در بخش قبلی با جنس بدنه محصول یعنی پی وی سی طرح چرم آشنا شدید . آستری مبل با نگهداری محتوای شنی خرد و ریز یونولیت می تواند به شما اجازه دهد تا در صورت نیاز رویه بین بگ را از محتوای شنی جدا کنید . جنس آستری مبل نیز از پارچه جیر بوده که دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد ، آستری همچنین می تواند دوام بیشتری را به بین بگ ببخشد تا محصول بتواند وزن های بالا را تا 180 کیلوگرم را تحمل کند .

از دلایل سبک بودن بین بگ نیز می توان به یونولیت های استفاده شده در محصول می باشد . برخی از مدل ها فاقد آستری هستند که شاید نبود آن شما را با مشکل مواجه کند چرا که باید در صورت نیاز به شست و شوی رویه مبل را در داخل نایلون بزرگی ریخته و سپس دو مرتبه به داخل پوسته بریزید .

انواع پارچه بین بگ

همانطور که در بخش های قبل و در قسمت توضیحات محصول اشاره شد ، بدنه این بین بگ وندا رنگ مشکی از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است ، اما تنوع در جنس این محصولات بسیار زیاد است که در این بخش بهترین و محبوب ترین پارچه های بین بگ را معرفی خواهیم کرد . برای ساخت بین بگ ها از نظر دوام و زیبایی بیشتر از پارچه های مخملی ، جیر ، خزدار ، چرم مصنوعی و طبیعی ، کتان ، جین ( لی ) ، پلی استر ، پلی اورتان ، فوم و ... نیز استفاده می شود که هر یک از آن ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند و روش نگهداری آن ها متفاوت است .

تعمیرات و شارژ بین بگ

از ویژگی های بسیار خوب بین بگ ها می توان به تعمیر شدن آن ها اشاره کرد . البته آسیب دیدگی در بین بگ ها به ندرت اتفاق می افتد اما در هر صورت شما می توانید بین بگ خود را تعمیر کنید . با توجه به جنس پارچه ای مبل ها شما میتوانید با خارج کردن رویه آن را با دوختن تعمیر کنید . در برخی موارد اگر پوسته مبل بین بگ شما کهنه شده است و یا دوست دارید رنگ مبل خود را تغییر دهید نیاز است تا پوسته بین بگ را تعویض کنید . شما می توانید رویه دلخواه خود را بر اساس ابعاد مبل قبل از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . برای راهنمایی بیشتر می توانید با فروشگاه تماس بگیرید .

مبل های شنی همچنین ممکن است در طولانی مدت کمی افت کنند که نیاز است تا با تهیه محتوای یونولیتی ، بین بگ خود را شارژ کنید . این محتوا قیمت بالایی نداشته و می توانید آن را از فروشگاه اینتکس نیز تهیه کنید . البته فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروش بین بگ را به مانند تعمیرات ، تعویض و شارژ مجدد انجام می دهد ، بنابراین می توانید بین بگ خود را برای فروشگاه ارسال کنید .

نوعخانگی
تحمل وزن180 کیلو گرم
طول135 سانتی متر
عرض89 سانتی متر
ارتفاع65 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
جنس بخش کناریPVC
مواد داخلی مبلفیبر خرد شده سبک
ضمانت2 سال
شرکت سازندهتهران اینتکس
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
دارای سطح گرد
قابلیت استفاده بر روی آب
انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...