بین بگ چرمی بزرگسال

bestway 43763

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرمی بزرگسال

بین بگ چرمی بزرگسال بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی زیبا و متنوع در فروشگاه تهران اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد . این محصول زیبا دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاذ نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید . بین بگ چرمی بزرگسال بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی ـآسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولت سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ چرمی بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .  

بین بگ چرمی بزرگسال

بین بگ چرمی بزرگسال از نظر شکل و شمایل همان طرحی را داراست که مبل های شنی اکثرا به خود می بینند و از این نظر شاید بتوان ان را با نمونه های مشابه راحت تر مقایسه نمود. البته از نظر بدنه و کیفیت ساخت این کالا بسیار متفاوت خواهد بود و با در نظر گرفتن همین عامل هم ما قصد داریم تا در این مطلب این کالا را مورد بررسی قرار دهیم:

طراحی و نوع ساخت :

این بخش یکی از مواردی است که همان طور که گفته شد بی شباهت به بسیاری از مبل های شنی دیگر نمی باشد. شما با نگاهی کلی به این محصول می توانید به این مسئله پی ببرید که بخش اصلی این محصول به قسمت پایینی و در واقع نشیمنگاه این کالا تعلق دارد. این قسمت از نظر قطر و ابعاد از سایر نقاط این مبل شنی بزرگ تر بوده و دارای نرمی و لطافت بیشتری هم نسبت به سایر نقاط می باشد. هر چه بیشتر به سمت قسمت های بالایی این مبل شنی نگاه می کنیم می توانیم به این مسئله هم پی ببریم که این کالا از نظر بخش تکیه گاه از عرض کمتری بهره مند می شود. البته برای استفاده شخصی همین مقدار هم کافی می باشد و شما می توانید به راحتی به ان تکیه داده و از ان بهره مند شوید. در قسمت نوک این محصول و در واقع در بالا ترین بخش این مبل شنی یک عدد دستگیره حمل و نقل هم دیده می شود که جهت سهولت در جا به جایی این محصول تعبیه شده است. هم چنین این کالا از دو رنگ مشکی و قهوه ای تولید شده است که بخش های کتاری را رنگ مشکی و بخش جلو و نواحی پشتی این محصول را هم رنگ قهوه ای تشکیل داده اند.

جنس بدنه :

بدنه این مبل شنی از نوع چرم مصنوعی تولید شده است. همین عامل کافی است تا هر فردی بتواند از با کیفیت بودن و هم چنین مقاوم بودن این محصول اطمینان حاصل کند. در همین خصوص نیز باید به این نکته هم اشاره نمود که این کالا در برابر ساییدگی و هم چنین قرار گرفتن در زیر نور مستقیم خورشید هم هیچ گونه تغییر رنگ و افت کیفیتی ندارد و همین عامل هم سبب شده تا با اطمینان خاطر اقدام به خرید این کالا کنید.

ابعاد و وزن :

این محصول مناسب برای استفاده یک نفر است که این فرد حتی اگر وزن سنگینی را هم داشته باشد باز هم می تواند با اطمینان خاطر از این محصول استفاده کند. در همین خصوص نیز باید گفت که این محصول می تواند تا 150 کیلو گرم وزم که مقدار بسیار زیادی هم می باشد را بر روی خود تحمل کرده و اسیب نبیند. هم چنین ابعاد کلی این محصول هم ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر ، ارتفاع : 95 سانتی متر و ارتفاع تا بخش نشیمنگاه : 50 سانتی متر ) می باشد.

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

شما وقتی این محصول را به صورت اینترنتی سفارش می دهید پس از اتمام خرید و تحویل ان درب منزل تنها کافی است ان را در فضای مورد نظر و مورد استفاده خود قرار دهید. این صحبت به این معناست که این محصول نیاز به راه اندازی نخواهد داشت و به صورت اماده به شما تحویل داده می شود. شما تنها می بایست از این محصول مراقبت های لازم را انجام دهید تا اسیب جدی نبیند و بتوانید بدون افت کیفیت سالیان سال از ان بهره مند شوید. این عامل هم تنها با رعایت نکاتی همچون دور کردن وسایل ، اشیا و هر گونه جسم نوک تیز از بدنه این محصول ، دور کردن وسایل داغ و سوزان هم چون کبریت ، فندک و یا هر جسم دیگری و هم چنین عدم وارد کردن و قرار دادن وسایل های سنگین وزن و بیشتر از 150 کیلو گرم بر روی این محصول می باشد.

جمع بندی :

بین بگ چرمی بزرگسال محصولی شگفت انگیز با بدنه ای ساخته شده از نوع چرم مصنوعی می باشد که از دو رنگ با طیف تیره و سازگار با یکدیگر تولید شده است و تحت ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس و با قیمت ارزان روانه بازار شده است که پیشنهاد می کنیم ان را به سادگی از دست ندهید.

بین بگ چرمی بزرگسال

بین بگ چرمی بزرگسال از بین بگ های بسیار زیبا و دوست داشتنی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که با داشتن رویه چرمی خود بسیار شیک و خاص شده است . این بین بگ ها علاوه بر اینکه ظاهری بسیار زیبا و شیکی دارند ، کاملا نرم و راحت بوده و برای همین می تواند یک نشیمنگاه فوق العاده برای شما باشند . شما می توانید برای نشستن های روزمره خود در خانه یا در محل کار و ... از این بین بگ ها استفاده کنید . نرمی و راحتی بی نظیری که بین بگ های چرمی دارند استفاده از آن ها می تواند برای هر فردی خوشایند باشد . برای رویه بین بگ ها ممکن است از انواع پارچه ها استفاده شود ، ولی برای ساخت این بین بگ بزرگسال از پارچه چرمی استفاده شده است . برای اینکه بیشتر با بین بگ چرمی بزرگسال آشنا شوید در ادامه نقد و بررسی محصول با ما همراه باشید . 

برخی از بین بگ ها ممکن است به صورت گرد و یا مخروطی طراحی شوند که بین بگ فعلی یعنی بین بگ چرمی بزرگسال به صورت مخروطی یا همان گلابی شکل طراحی شده است که یکی از بهترین نوع طراحی برای استفاده خواهد بود . برای اینکه این طراحی می تواند تکیه گاه بلندی را برای بین بگ به وجود بیاورد تا شما در زمان استراحت بتوانید به خوبی به آن تکیه دهید و احساس راحتی کنید . وجود تکیه گاه بلند و بسیار نرم و راحت مانند تکیه گاه بین بگ چرمی بزرگسال می تواند بسیار از اهمیت بالایی برخوردار باشد ، برای اینکه کمر یکی از حساس ترین نقاط بدن می باشد که باید به آن توجه داشته باشید و سعی کنید که از صندلی ها و یا مبل های استاندارد و طبی و همچنین نرم و راحت استفاده کنید . تنها با یکبار استفاده کردن از بین بگ چرمی بزرگسال شاهد این ویژگی های بسیار عالی خواهید بود . 

توجه داشته باشید که چرم استفاده شده برای ساخت این بین بگ بزرگسال از نوع چرم مصنوعی می باشد که بسیار با کیفیت بوده و یک پارچه درجه یک محسوب می شود . استفاده از چرم مصنوعی به دلیل ظاهر زیبا و نزدیک به چرم های طبیعی و همچنین نگهداری راحت تر و مراقبت آسان و البته قیمت نسبتا ارزان تر بسیار مورد توجه قرار گرفته و شرکت های سازنده بین بگ مانند شرکت بست وی که تولید کننده بین بگ چرمی بزرگسال می باشد ، برای ساخت آن از چرم مصنوعی درجه یک استفاده کرده است . پارچه این بین بگ دو رنگ است و از رنگ های مشکی و قهوه ای سوخته استفاده شده است برای همین ظاهری بسیار زیبا را به خود گرفته است . 

طول و عرض بین بگ چرمی بزرگسال برابر با 80 سانتی متر است ، این در حالی می باشد که ارتفاع مبل به دلیل داشتن تکیه گاه به 95 سانتی متر می رسد . ارتفاع سطح نشیمنگاه مبل از زمین نیز به 50 سانتی متر می رسد . بنابراین می توان گفت که ارتفاع تکیه گاه از نشیمنگاه بین بگ 45 سانتی متر است و می تواند به خوبی کمر شما را پوشش دهد تا احساس خوبی را در هنگام نشستن داشته باشید . معمولا بین بگ ها می توانند تا 130 الی 150 کیلوگرم وزن را تحمل کنند و با توجه به اینکه دوخت این بین بگ فوق العاده بوده و توسط شرکت بست وی ساخته شده است می تواند به خوبی وزن بزرگسالان را تحمل کند . 

برای بخش های داخلی بین بگ چرمی بزرگسال از یک آستری پارچه ای و همچنین مواد خرد شده و شنی یونولیتی استفاده شده است . یونولیت های خرد شده به دلیل اینکه از دانه های ریز و درشت فیبر یا یونولیت تشکیل شده است به خوبی می تواند در داخل بین بگ شناور بماند تا شما بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید . این مواد قابلیت شارژ شدن مجدد را در زمانی که احساس کردید بین بگ کمی افت کرده است ، دارا بوده و می توانید آن را به مانند روز اول از این مواد پر کنید . وجود این محتوای شنی سبک در داخل بین بگ باعث شده است تا شما بتوانید به راحتی بین بگ ها را نیز در خانه جابجا کرده و در هر جایی از آن استفاده کنید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...