بین بگ یک نفره راحتی

bestway 43861

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره راحتی

بین بگ یک نفره راحتی بست وی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . این محصول دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد داخلی این محصول متشکل شده از یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و بین بگ خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی بین بگ را جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . بین بگ یک نفره راحتی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول در طرح و رنگ های متنوع و زیبا تولید شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این بین بگ به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید بین بگ یک نفره راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی بین بگ یک نفره راحتی

بین بگ ها و مبل های شنی را می توان به یکی از بهترین جایگزین ها برای مبل ها و صندلی های خانگی نام برد . این محصولات دارای رویه ای نرم تر از صندلی های سنتی ، آرگونومی ساختی مطابق با آناتومی بدن انسان و قیمتی مقرون به صرفه تر دانست که در تنوع طرح و رنگبندی های بسیاری تولید و روانه بازارهای جهانی شده اند . بین بگ یک نفره راحتی دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی می باشد که در بخش بدنه از دوخت های متراکم استفاده شده است و مقاومت این محصول را در برابر فشار وارده بالا برده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید بین بگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا نماییم .

یکی از نکات مثبت این بین بگ را می توان قابلیت سفارش در رنگبندی آن دانست ، فروشگاه تهران اینتکس برای خریداران خود این قابلیت را فراهم آورده است که در هنگام خرید اقدام به سفارش رنگ دلخواه نمایند و این امر در ست کردن وسایل خانه می تواند نقش بسزایی داشته باشد . نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته می باشد که پس از نشستن به خوبی حالت بدن شم را به خود می گیرد و این امر باعث می شود که بدن پس از استفاده در مدت زمان طولانی نیز احساس خستگی نداشته باشد . همچنین در بخش پشتی این محصول تکیه گاهی بلند تعبیه شده است که کمر را در برمیگیرد و از کمر درد های موجود در میان مصرف کنندگان به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید ، بخش رویه آن دارای دوخت های متراکم و مستحکم می باشد که در تست های انجام شده ، مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است .

جنس بدنه بیرونی این بین بگ از نوع چرم مصنوعی می باشد که از مرغوبیت بالایی برخوردار است و این امر در افزایش طول عمر محصول نقش بسزایی را ایفا می کند . کیفیت ساخت این بین بگ زبان زد می باشد و در این راستا نمایندگی تهران اینتکس ضمانت دو ساله را برای آن قرار داده است که خیال شما را پس از خرید به طور کلی راحت می کند . رویه این بین بگ قابل تمیز شدن توسط پارچه مرطوب می باشد در هنگام تمیز کردن نباید به مقدار زیاد از موا شوینده استفاده نمایید و همچنین پس از شستشو اقدام به خشک کردن آن در جریان هوای باز کنید .

اما از بخش های اصلی محصولات شنی و بین بگ ها می توان به مواد داخلی سازنده آن ها اشاره کرد . در بخش داخلی این بین بگ از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که درون آستر داخلی قرار گرفته است و قابلیت تعویض را به راحتی داراست . باید توجه داشته باشید که قابلیت تعویض به راحتی و توسط زیپی که در بخش کف این بین بگ تعبیه شده است امکان پذیر می باشد . لازم به ذکر است که فوم مخصوص مبل های شنی و بین بگ به صورت جداگانه توسط نمایندگی مرکزی تهران اینتکس عرضه می شود و در صورت لزوم می توانید اقدام به تهیه آن نمایید .

اما قابلیت تحمل وزن از دیگر ویژگی های کلیدی و مهم می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . قابلیت تحمل وزن این بین بگ برابر با 180 کیلو گرم و وزن آن 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن و سهولت در جا به جایی دارد . این محصول می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و کاری باشد . بین بگ یک نفره راحتی را همین حالا می توانید با ضمانت دو ساله و گارانتی اصالت و خدمات پس از فروش از نمایندگی تهران اینتکس خریداری و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...