بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس

MBL-039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس

بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس از بین بگ های پر طرفدار و محبوب می باشد زیرا با توجه به حالت شیبداری که دارد به خوبی می تواند در جهت استراحت مورد استفاده قرار بگیرد . این بین بگ دارای رنگبندی های متنوعی می باشد که تمامی این رنگ را می توانید در فروشگاه اینتکس مشاهده نمایید . جنس رویه این بین بگ از پلی استر می باشد که در ساخت اغلب مبل های شنی از آن استفاده می شود و دارای نرمی و حالت پذیری ایده آلی نیز است . در ساختار داخلی این بین بگ از یونولیت یا فوم مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی چیر استفاده شده است و با توجه به آرگونومی ساخت و استحکامی که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد .

این مبل شنی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 110 کیلوگرم می باشد که برای نگهداری وزن یک نفر قابل قبول است . شایان ذکر است که رویه این مبل شنی از پارچه قابل شستشو ساخته شده است و همچنین با استفاده از زیپی که در کف این محصول تعبیه شده است ، ساختار داخلی آن به راحتی قابل تعویض است. این مبل شنی با توجه ب کیفیت بی نظیری که دارد شامل ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس نیز می باشد . بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس در رنگبندی متنوع و با برترین قیکت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد .

نقد و بررسی بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس

بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس نمونه ای از بین بگ های سایز بزرگ یا به اصطلاح جاینت یا غول می باشد که می توان آن ها را از بزرگترین مدل های بین بگ یک نفره اشاره کرد . این نوع از بین بگ ها به واسطه سایز بسیار بزرگ خود می تواند به افراد این اجازه را بدهد تا به صورت نشسته و نیمه دراز کش و حتی دراز کش از آن استفاده نمایند . بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس نشیمنگاهی عالی برای افرادی است که علاقه زیادی به تماشای فیلم و همچنین مطالعه کتاب دارند . فرم پذیری عالی این بین بگ به شما اجازه خواهد داد تا آن طور که دلخواه شماست به بین بگ فرم داده و از آن استفاده کنید . بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس از پر فروش ترین مدل های موجود در بازار است .

ساختار و نحوه تولید بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس فرم پذیری بسیار عالی داشته و می تواند به خوبی حالت بگیرد . اینتکس سعی کرده است تا با استفاده از محتوای شنی یا همان محتوای خرد شده و انعطاف پذیر سعی کند تا بین بگ بتواند به خوبی حالت بگیرد . بین بگ فوق در واقع از سه لایه رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که دو لایه بیرونی آن پوسته و آستری می باشد . شما می توانید به مانند تصویر بزرگ قرار گرفته در بالا ، قسمت میانه آن را گود کرده تا بخشی از بین بگ ارتفاع بیشتری به خود بگیرد تا تکیه گاه خوبی برای نشستن شما باشد . 

جنس استفاده شده در بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس

اینتکس برای ساخت رویه بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس از پارچه پلی استر استفاده کرده است . پلی استر نوعی پارچه شمعی بسیار خوب و محبوبی است که به واسطه ضد آب بودن ، در ساخت بسیاری از وسایل مانند کیف ها و حتی بین بگ ها استفاده می شود . این ویژگی خوب سبب شده است تا رطوبت به داخل بین بگ راهی پیدا نکند . همچنین این مدل هرگز بو نگرفته و پاک کردن لکه ها و شستشو آن بسیار راحت تر می باشد .

رنگ طوسی بین بگ یک نفره شیبدار اینتکس چرک پذیر نبوده و لکه ها و کثیفی ها را نشان نمی دهد . جنس آستری محصول نیز از پارچه نخی ضخیم می باشد که دوام بین بگ را افزایش داده است . داخل آستری نیز فیبر های خرد ریخته شده است که این جنس به واسطه خاصیت اسفنجی خود به خوبی می تواند سطحی انعطاف پذیر و همچنین وزن سبکی را برای محصول ایجاد کند .

نگهداری و شستشو بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس

توصیه هایی در نگهداری و شستشو بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس مطرح است که بهتر است به آن ها توجه داشته باشید . اگر قصد استفاده از بین بگ در محیط های خارج از خانه مانند حیاط دارید بهتر است از زیرانداز استفاده کنید . زیرانداز می تواند مانع از ساییده شدن و آسیب دیدن کف بین بگ در برخورد با سنگ ریزه ها و سطوح زبر شود . برخورد اجسام تیز دیگر نیز می تواند به محصول آسیب وارد کند .

در صورت کثیف شدن رویه شما می توانید آن رویه را جدا کرده و آن را بشویید . برای شستشو می توانید از لباسشویی استفاده کنید . توجه داشته باشید که از مواد شوینده سفید کننده استفاده نکنید و به مانند بقیه لباس ها و پارچه ها از مواد شوینده معمولی استفاده نمایید . پریدن بر روی بین بگ اصلا توصیه نمی شود چرا که می تواند سبب آسیب دیدن بین بگ شود .

تعمیرات بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس

از ویژگی های خوبی که بین بگ ها به خصوص بین بگ یک نفره شیبدار طوسی اینتکس دارد می توان به تعمیر شدن آن ها اشاره کرد . از این رو در صورتی که بین بگ شما آسیب دید می توانید با خارج کردن رویه آن را تعمیر کنید و یا برای تعمیرات محصول را برای فروشگاه ارسال نمایید . فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروش بین بگ را ارائه داده است که می توانید از این خدمات بهره مند شوید .

طول 124 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ بدنه طوسی
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 110 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...