بین بگ یک نفره طرح خوابیده آبی اینتکس

MBL-037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره طرح خوابیده آبی اینتکس

بین بگ یک نفره طرح خوابیده آبی اینتکس یکی دیگر از مبل های یونولیتی با ساختاری متفاوت می باشد که در حالت درازکشیده نیز می توانید از آن استفاده نمایید . رویه این بین بگ از پلی استر می باشد که در مقاومت در برابر فشار و ضربه زبان زد است . این مبل شنی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که تمامی این رنگ ها را می توانید از فروشگاه اینتکس تهیه نمایید . در بخش داخلی این مبل شنی از یوولیت خُرد شده استفاده شده است که استحکام بالا در کنار حالت پذیری ایده آل را برای شما فراهم می آورد . همچنین یونولیت موجود در این مبل شنی دارای استحکام بسیار بالا می باشد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 110 کیلو گرم را برای شما فراهم آورده است . در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ وجود دارد که توسط آن و به راتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی این محصول نمایید . همچنین قسمت بالایی این محصول کمی شیب دار می باشد که در هنگام خوابیدن آرگونومی بدن را به خوبی حفظ نماید . بین بگ یک نفره طرح خوابیده آبی اینتکس در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی بین بگ یک نفره طرح خوابیده آبی اینتکس

بین بگ یک نفره طرح خوابیده آبی اینتکس

بین بگ یک نفره طرح خوابیده ابی رنگ اینتکس از جمله با کیفیت ترین نمونه های تولیدی مبل شنی است. طراحی دقیق و ابعاد راحت این محصول موجب شده تا برای استفاده در منازل یک انتخاب مطمئن باشد. این نمونه عالی امکان انتخاب رنگ بدنه را برای مصرف کنندگان عزیز فراهم اورده پس به راحتی می تواند رضایت سلیقه های مختلف را جلب کند. در این مطلب به تشریح کامل ای محصول ایده ال می پردازیم پس تا انتها ما را همراهی کنید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

شکل ظاهری و نحوه طراحی ظاهری این بین بگ از جمله مواردی بوده که توانست مورد توجه عموم قرار بگیرد. لذا لازم به ذکر است ارگونومی ساخت این کالا به صورت استوانه ای خوابیده است. نشیمنگاه راحت این بین بگ امکانی را ایجاد کرده تا شما به صورت نشسته و یا حتی خوابیده به استراحت بپردازید. زیرا انعطاف پذیزری بالای محصول قابلیت ان را داشته که تمام نقاط ان مورد استفاده قرار بگیرد. رویه ظاهری این بین بگ کاملا ساده و ابی رنگ تولید می شود. البته تاکید می کنیم که شما می توانید این محصول را با رنگی متناسب با سلیقه خود سفارش دهید.

جنس بدنه

جنس بدنه هر محصولی در هنگام خرید از جمله گزینه های بسیار مهم بوده که باید به ان توجه شود. در همین راستا به تشریح جنس بدنه این بین بگ پرداخته ایم. این محصول با بدنه ای از جنس پلی استر به بازار عرضه شد. پلی استر پارچه بسیار مقاوم و در عین حال بسیار با کیفیت بوده که طول عمر بالایی دارد. مواد داخلی این بین بگ نیز از یونولیت یا همان فیبر تشکیل می شود.

ابعاد و وزن

این بین بگ با طول 124 سانتی متر و عرض 95 سانتی متر در اختیاز مصرف کنندگان قرار می گیرد. البته ارتفاع محصول 85 سانتی متر است. استاندارد تولیدی این بین بگ موجب شده تا در تمام فضای های موجود به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول دارای وزنی در حدود 6 کیلوگرم بوده که سهولت جابه جایی ان را به همراه دارد. البته این وزن کم تاثیری بر تحمل وزن محصول ندارد. این بین بگ به راحتی وزنی در حدود 110 کیلوگرم را می تواند تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نحوه نگهداری و مراقبت از هر محصولی تاثیر مستقیم بر طول عمر مفید ان دارد. البته این محصول نیاز به راه اندازی ندارد. در ادامه این مطلب روش هایی ساده برای نگهداری مناسب از این محصول و در نتیجه طول عمر بالای ان در اختیار شما قرار داده می شود. جنس بدنه این محصول قابل اشتعال بوده پس از نزدیک کردن اجسام سوزان به ان جدا خودداری کنید. برای استفاده از این بین بگ حتما ان را در فضایی مسطح قرار دهید. تحمل وزن این محصول 110 کیلوگرم بوده پس از تحمیل کردن وزن بالاتر بر روی بدنه ان جدا خودداری کنید. توجه داشته باشید برای حفظ بدنه این بین بگ باید از فرو کردن اجسام نوک تیز به داخل ان خودداری شود. با رعایت این چند نکته ساده می توانید با خیالی اسوده از طول عمر این بین بگ از ان استفاده کنید.

جمع بندی

بین بگ یک نفره طرح خوابیده ابی اینتکس یک محصول جذاب و ایده ال برای استفاده در منازل و یا حتی محل کار است. این محصول به دلیل طول عمر بالا می تواند رضایت خاطر مصرف کنندگان عزیز را جلب کند. این کالای جدید با دو سال ضمانت از طریق نمایندگی اینتکس به بازار عرضه می شود. شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه اینتکس و یا استفاده از سایت تهران ایتتکس اقدام به خرید این بین بگ کنید.

طول 124 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ بدنه آبی
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 110 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...