بین بگ یک نفره مخمل فیروزه ای اینتکس

MBL-038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره مخمل فیروزه ای اینتکس

بین بگ یک نفره مخمل فیروزه ای اینتکس یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین بین بگ های تولیدی در سال جاری می باشد . این مبل شنی در رنگبندی های خاص و پرطرفدار روانه بازار شده است که بسته به فروشی که دارند آن ها را در نمایندگی اینتکس فراهم آورده ایم . جنس استفاده شده در ساخت رویه این بین بگ از پارچه مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و راحتی ایده آل برخوردار است . ساختار داخلی این بین بگ از یونولیت خُرد شده می باشد که از جنس های متداول در ساخت مبل های شنی و هپی چیر است . وزن محصول برابر با 7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به ابعادی که به خود اختصاص داده است مناسب برای استفاده در سالن های بزرگ و یا اتاق خواب ها برای استراحت می باشد . این بین بگ زیبا دارای قابلیت تحمل وزن تا 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . لازم به ذکر است که یک عدد زیپ در بخش زیرین این محصول تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی محصول نمایید . همچنین رویه این بین بگ از پارچه قابل شستشو می باشد . بین بگ یک نفره مخمل فیروزه ای اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است .

بین بگ یک نفره مخمل فیروزه ای اینتکس

بین بگ ها به دلیل رنگ های خاص و فانتزی خود بسیار معروف هستند و از آنجایی که قابل خرید به صورت تکی هستند ، بسیاری از افراد آن را برای استفاد شخصی خود خریداری می کنند و حتی در محل کار و ... از آن استفاده می کنند . مبل بین بگ ها علاقه بر زیبایی ظاهری و شیک بودنشان ، نشیمنگاه های فوق العاده نرم و راحتی هستند که شما می توانید حس خوبی را از آن بگیرید و مدت های طولانی را بر روی آن نشسته و استراحت کنید . حتی اگر فردی هستید که علاقه به تماشای فیلم و یا مطالعه کتاب دارد ، می توانید با خرید بین بگ های مختلف ، از داشتن چنین مبل نرم و راحت نهایت لذت را ببرد . شما تنها با یکبار استفاده و تست کردن این محصولات شنی عاشق آن خواهید شد . 

شما عزیزان در صورت داشتن شرایط و ساکن بودن در تهران ، می توانید فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و این مبل ها را از نزدیک مشاهده کنید و حتی بر روی آن نشسته و محصولات را تست کنید ، تا پس از آن تصمیم به خرید مبل شنی بگیرید . این محصولات بی نظیر به سراسر کشور ارسال می شوند و از ویژگی های بین بگ یک نفره مخمل فیروزه ای اینتکس به خدمات پس از فروش آن اشاره کنیم ، به طوریکه اگر بخواهید برای تعمیرات ، شارژ کردن مجدد مبل شنی با مواد نو، تعویض کردن رویه با رویه جدید در رنگ و طرح دلخواهتان ، از فروشگاه کمک بگیرید . فروشگاه اینتکس در واقع بزرگترین تولیدی مبل شنی در ایران نیز بوده و سعی دارد تا به صورت اینترنتی این محصولات را مستقیما به دست شما عزیزان برساند .

نقد و بررسی بین بگ یک نفره مخمل فیروزه ای اینتکس

بین بگ یک نفره مخمل فیروزه ای اینتکس یکی دیگر از مجموعه گسترده بین بگ ها و مبل های شنی فروشگاه اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و در همان ابتدای ورود به بازار توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . این بین بگ زیبا در رنگبندی های متنوعی موجود می باشد که هر کدام از این رنگ ها گستره بالایی از سلیقه ها را در بر می گیرد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید بین بگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل بین بگ یک نفره مخمل فیروزه ای اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این بین بگ مطابق با استانداردهای جهانی می باشد تا به خوبی بتواند شرایط ایده آلی را برای بدن فراهم نماید که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . این بین بگ دارای دوخت الماسی در بخش بدنه خود می باشد که به خوبی درزها را محکم کرده است . همچنین با استفاده از زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است می توانید در صورت نیاز اقدام به تعویض و یا کم و زیاد کردن فوم داخلی نمایید . پارچه استفاده شده در ساخت این بین بگ از نوع مخمل می باشد که به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که به همراه این محصول ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس موجود می باشد که خیال شما را به طور کلی پس از خرید این بین بگ نیز راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این محصول از نوع مخمل می باشد که به صورت متداول در ساخت مبل های شنی و بین بگ و هپی چیر مورد استفاده قرار می گیرد و از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی برخوردار است . در ساختار داخلی این بین بگ از یونولیت یا همان فوم خُرد شده استفاده شده است که از استحکام بالا در کنار انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است و به راحتی قابلیت مهار وزن تا 130 کیلو گرم را دارد . همچنین در بخش زیرین این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی در گذر زمان و به هنگام نیاز نمایید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد بین بگ یک نفره مخمل فیروزه ای اینتکس به مشخصات ( طول : 130 سانتی متر ، عرض : 125 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول به نسبت سایر بین بگ ها و مبل های شنی کمی بالاتر می باشد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم را دارد . وزن این محصول بالغ بر 7 کیلو گرم می باشد ه با توجه به ابعادی که دارد معقول است و به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این بین بگ زیبا با توجه به ابعاد و رنگبندی متنوعی که دارد توانسته است به فروش بالایی دست پیدا کند و به خوبی جای خود را در میان هواداران بین بگ و مبل شنی باز کرده است . این محصول در اندازه های 5 ، 6 و 7 فوتی روانه بازارهای جهانی شده است که تمامی این ابعاد به همراه رنگبندی در فروشگاه اینتکس موجود است . جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این محصول از نوع مخمل می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه و ساییدگی دارد و همچنین در ساختار داخلی این بین بگ از یونولیت یا همان فوم خُرد شده استفاده شده است . بین بگ یک نفره مخمل فیروزه ای اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . 

طول 130 سانتی متر
عرض 125 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه فیروزه ای
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...