بین بگ یک نفره کودک

bestway 43775

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره کودک

بین بگ یک نفره کودک بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی زیبا و خاصی توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار و راحت می باشد به همین منطور در زمان استراحت و تماشای تلویزیون حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . بین بگ یک نفره کودک بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولت خرد شده می باشد که به کیفیت و راحتی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید . بین بگ یک نفره کودک در طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا تولید شده به همین منظور از این محصول می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده کنید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ یک نفره کودک از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ یک نفره کودک

بین بگ یک نفره کودک از سری محصولات تولید شده توسط برند بست وی می باشد که در سال جاری و در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . شکل ظاهری این بین بگ به صورت ساده می باشد و از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است به همین منظور به خوبی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید بین بگ کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل بین بگ یک نفره کودک همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه این بین بگ به صورت ساده می باشد و در بخش رویه آن از جنس چرم مصنوعی استفاده شده است . رنگبندی این محصول به صورت متنوع می باشد و لازم به ذکر است که نمایندگی اینتکس این امکان را برای شما فراهم آورده است که تنوع رنگی بسیار بالایی را برای این محصول بتوانید تجربه نمایید . در بخش کف این بین بگ یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تخلیه ساختار داخلی نمایید و در صورت لزوم ساختار داخلی را به صورت کامل تعویض کنید . لازم به ذکر است که این بین بگ شامل ضمانت دو ساله نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران می باشد و از همین رو خیال شما را پس از خرید محصول به صورت کامل راحت میکند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این بین بگ از نوع چرم مصنوعی می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت قابل قبولی که از خود به نمایش گذاشته است دارای انعطاف پذیری ایده آل نیز می باشد . در بخش داخلی این بین بگ همانند سایر مدل هایی که توسط برند بست وی تولید و روانه بازارهای جهانی می شود از یونولیف یا همان فوم خرد شده مخصوص ساخت مبل های شنی و بین بگ استفاده شده است . این محصول با توجه به انعطاف پذیری ایده آلی که از خود به نمایش می گذارد می تواند بهترین حالت را برای بدن شما فراهم آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن کودک دست ندهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد بین بگ یک نفره کودک به مشخصات ( طول : 70 سانتی متر ، عرض : 70 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) می باشد که با توجه به رده سنی کودکی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در اتاق کودک و یا در هنگام تماشای تلویزیون باشد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکات کلیدی می باشد که در هنگام خرید بین بگ باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای کودک دارد . قابلیت تحمل وزن این بین بگ بالغ بر 80 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن خود بین بگ 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این بین بگ یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در اتاق های خواب کودک و یا پذیرایی می باشد که توسط برند محبوب و جهانی بست وی روانه بازار های جهانی شده است . جنس رویه این محصول از پارچه طرح چرم می باشد و در ساختار داخلی آن از یونولیت یا همان فوم خرد شده مخصوص ساخت مبل های شنی بزرگسال استفاده شده است . قابلیت تحمل وزن این محصول 80 کیلو گرم و وزن خود محصول بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت استاندارد آن دارد . این بین بگ کودک با برترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره کودک 
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...