تخت بادی تاشو اینتکس

intex 68566

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی تاشو اینتکس ، تحمل وزن: 200 کیلوگرم ، جنس بدنه از PVC جیر ، رویه مواج و ضد تعریق ، قابلیت چند کاره ، مناسب سنین بزرگسال ، دارای محلی مناسب برای قرار دادن بطری ، دارای برچسب تعمیرات ، قابل استفاده برای 3 نفر

تخت بادی تاشو طبی اینتکس از بهترین کاناپه های بادی مخصوص سنین بالا که از بیماری های عضلانی و استخوانی رنج می برند. این کاناپه ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل از نوع طبی بوده و به دلیل مشبک و مواج بودن سطح نشیمنگاه قابلیت مهم دیگری را به نام ضد تعرق بودن به ارمغان می آورد. ابعاد این کالا (طول: 234 سانتی متر، عرض: 185 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده و می تواند تا وزن 200 کیلوگرم را تحمل نماید.

تخت بادی تاشو و کاناپه بادی : محصول کاناپه بادی تختخواب شو دو نفره و تخت بادی تا شو ، بسیار لوکس با طراحی جدید و زیبا دارای جای لیوان روی دسته های کاناپه (قابليت پر و خالی شدن در 2.5 دقیقه) پوشش لطیف مخملی ضد آب سرتاسر بدنه ساختار داخلی مشبک و امکان جریان داخلی هوا برای پایداری بیشتر و خواب راحت تر ، 3 تکه متصل به هم ، نوع جنس تخت از روکش مخملی و pvc ، برای انتخاب پمپ باد برای این کاناپه بادی به قسمت پمپ باد مراجعه فرمائید.

تخت های بادی تاشو انواع مختلفی دارند اما این محصول به دلیل سازنده آن که شرکت اینتکس intex میباشد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و میتوان گفت که برترین تخت بادی تشک شو یا تاشو این مرکز میباشد ، این کالا تولید قدیم این شرکت است و نمونه جدید آن در همین صفحه قرار داده شده است.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 234 سانتی متر
 عرض 185 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
قابلیت تبدیل به تخت، مبل و تشک دو نفره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

تخت بادی تاشو چند کاره یکی از کاربردی ترین و جذاب ترین محصولات بادی در میان دسته تخت های بادی بوده که از تکنولوژی و ارگونومی ساخت بسیار خوبی بهره می برد. محصولی که برای هر کاربردی تنها به عنوان تخت بادی قابلیت استفاده را نداشته و می توان از آن به عنوان تشک بادی، مبل و کاناپه بادی نیز استفاده کرد. در واقع این محصول از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین نوع تخت های بادی بوده که با توجه به قابلیت های درونی خود رضایت بالای مشتریان را به همراه داشته است. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این تخت بادی در میان خاص ترین نوع تخت های بادی قرار گرفته که می تواند هر خریداری را حیرت زده کند. طراحی این تخت بادی به صورت یک رنگ و لایه ای و طبقه ای بوده که زیبایی خاصی را به این کالا بخشیده است. اما این کالا ارگونومی مستطیلی شکل داشته و به دلیل پهنای بالا می تواند 2 الی 3 نفر را نیز در خود جای دهد. اما قسمت های بسیار مهم و کاربردی دیگری نیز در این تخت پیاده سازی شده که عبارتند از تکیه گاه قسمت کمر و تیکه گاه های مخصوص دست که هر کدام در قسمت فوق تخت به صورت سرخود پیاده سازی شده و هر کدام توسط دریچه های باد مخصوص خود باد شده و راه اندازی می شوند. قسمت بعدی ارگونومی این تخت تاشو بودن آن است. در حقیقت قسمت نشیمنگاه این تخت به صورت دو تکه ولی متصل به یکدیگر بوده و قابلیت تا شدن و بیشتر کردن ارتفاع را نیز دارد. نشیمنگاه این تخت نیز مانند بسیاری از تخت خواب های بادی مواج بوده که می تواند علاوه بر راحتی بیشتر مصرف کننده از تعرق بالای آن نیز جلوگیری کند، مواج بودن سطح نشیمنگاه می تواند باعث تبادل هوا در هنگام استفاده از تخت بادی شود. جزء مهم این تخت بادی در واقع دیواره های نگه دارنده داخلی آن بوده که به صورت موازی طراحی شده تا بتواند به راحتی مقاومت بالاتری را نسبت به اوزان بالا داشته باشد. وجود دو جای مخصوص قرار دادن بطری و یا لیوان در قسمت تکیه گاه دست این تخت از دیگر ویژگی های ارگونومی ساخت این تخت بادی چند کاره می باشد.

جنس بدنه

مهمترین قسمت این تخت بادی تاشو و چند کاره جنس بدنه بوده که قطع به یقین باید توجه بالایی به آن در هنگام خرید شود. قسمتی از تخت بادی که می تواند تاثیر بسیار مستقیمی در کیفیت و مقاومت بدنه را داشته باشد. این تخت بادی نیز بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC چند لایه با روکش تمام مخمل در قسمت نشیمنگاه و همچنین کناره ها و روکش طرح چرم در قسمت زیرین دارد. مخمل بودن سطح نشیمنگاه نیز می تواند همانند مواج بودن این قسمت از تخت کمک شایانی را به جلوگیری از تعرق بالا کند. علاوه بر قسمت زیر آن نیز به دلیل طرح چرم بودن می تواند به خوبی در برابر آب مقاومت کند. اما قسمت دیواره های داخلی آن نیز ساخته شده از جنس PVC چند لایه و مقاوم بوده که مقاوم ترین قسمت تخت محسوب می شود. در کل این تخت بادی تاشو با وجود چنین جنس بدنه ای حتی می تواند به راحتی در برابر هر گونه شرایط جوی مختلف نیز مقاوم باشد ولی باید از اشیای تیز دور نگه داشت.

ابعاد و تحمل وزن

تخت بادی تاشو در میان بزرگترین نوع تخت های بادی قرار گرفته که آن نیز به دلیل ابعاد بسیار مناسب خود می باشد. در واقع ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده معادل (طول: 234 سانتی متر ، عرض: 185 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی 2 الی 3 نفر را نیز در خود جای دهد. ابعادی که تمام قسمت های این تخت بادی را شامل شده و هیچ گونه قسمت اضافی و جای گیرنده ای در خود ندارد. البته ارتفاع ذکر شده برای این تخت بادی با احتساب بالاترین نقطه تخت یعنی قسمت تکه گاه کمر بوده و ارتفاع خود بدنه به 22 سانتی متر می رسد. طبق این ابعاد و ظرفیت این کالا تا وزن 200 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. تحمل وزنی که برای این تخت تاشو و چند کاره بسیار مناسب خواهد بود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن نشیمنگاهی مواج و ضد تعرق بوده که می تواند مورد توجه بالای هر کاربری باشد. پیاده سازی تکیه گاه های مخصوص کمر و دست بر روی این تخت بادی و قرار دادن دو جای مخصوص بطری در تکیه گاه دست از دیگر ویژگی های تعبیه شده در این کالاست. اما مهم ترین ویژگی این تخت بادی، تاشو بودن آن است. نشیمنگاهی که قابلیت تا شدن و افزابش ارتفاع را داشته و می تواند به اشکال دیگر مانند مبل و کاناپه بادی نیز تبدیل شود. ویژگی بعدی این کالا وزن آن بوده که جمعا به 8 کیلوگرم رسیده که وزن مناسبی به نظر می رسد. تخت خوابی که می توان به دلیل داشتن چنین وزنی در هر گونه مکان بخصوص سفر های مختلف به راحتی حمل نمود. یکی از ویژيگی های خوب این تخت بادی شیک بودن و طراحی رسمی آن بوده که می توان در اتاق های نشیمن و پذیرایی نیز به دلیل رنگ مناسب آن برای پذیرایی از مهمانان استفاده کرد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تخت بادی کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز اقدام به باد نمودن نمایید. البته همراه این کالا پمپ بادی وجود نداشته برای تهیه پمپ باد نیز می توانید از صفحه مربوطه پمپ های بادی محصولات بادی اقدام به تهیه پمپ بادی دستی، پدالی یا پر قدرت تر مانند برقی کنید. همانطور که اشاره کردیم با وجود اتصال تمام قسمت های این تخت بادی به یکدیگر هر کدام از دریچه باد مجزایی بهره برده و باید هر کدام را جداگانه راه اندازی کرد. برای مراقبت و نگهداری بهتر این تخت بادی تاشو بهتر است آن را از اشیای تیز دور نگه داشته و از کاور مخصوص یا روکش پارچه برای حفاظت بیشتر آن در زمان استفاده ننمودن از تخت به کار برد. همچنین پرش و جامپینگ نکردن در این تخت نیز می تواند باعث افزایش عمر و مقاومت آن شود. 

جمع بندی

تخت بادی تاشو اینتکس یکی از خاص ترین و جذاب ترین تخت های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که ساخته شده از بهترین جنس بدنه با ارگونومی زیبا و بخصوص جادار می باشد. کالایی که می تواند در هر مکانی به دلیل زیبایی طراحی بدنه و کاربرد بالای آن استفاده شود بخصوص مسافرت ها. اگر بدنبال محصولی بادی چندکاره هستید که در هر مکانی استفاده کنید، تهران اینتکس این کالا را به شما با قیمتی مناسب یشنهاد می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...