کاناپه بادی چند کاره با رویه چرم

S 1100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چندکاره محصولی جدید و متفاوت می باشد که دارای کاربرد های بسیاری می باشد . این کاناپه مناسب برای تماشای تلویزیون ، استراحت های طولانی مدت و یا استفاده در میهمانی ها مناسب می باشد . کاربرد های این کاناپه گوناگون می باشد و می توان از آن به عنوان کاناپه بادی دو نفره ، تشک بادی پشتی دار ، تخت بادی ، تشک بادی شیبدار و ... استفاده نمود که هر کدام از این حالت های نیازمند باد زدن بخشی از محصول می باشد . بدنه این محصول از پی وی سی چرمی بوده و بدنه آن به طور کامل ضد تعریق می باشد .بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دو لایه تهیه شده است و مقاومت محصول را در برابر ضربه و فشار بالاتر برده است . تکیه گاه و نشیمنگاه مواج این محصول نیز به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده ، هوا در قسمت زیرین شما رد و بدل شود و بدن شما دچار تعریق نشود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

 نوعخانگی، مسافرتی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ---
 نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 طبی ، ضد تعریق
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل و تشک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره با رویه چرم

کاناپه بادی چند کاره با رویه چرم یکی از پر کاربرد ترین و رایج ترین کاناپه های بادی دو نفره تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که در مدل طرح چرم تولید شده است. این کاناپه بادی دارای رنگبندی بوده و در مدل های دیگری که دارای رویه جیر بوده نیز عرضه شده است. این نوع کاناپه های بادی دارای تشک بادی تاشو بوده که امکان استفاده به عنوان کاناپه چند کاره را فراهم خواهد ساخت. این محصول دارای قابلیت های و ویژگی های پر مزیتی بوده که می تواند خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده از این کالا در مکان های مختلف راحت کند. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه کاناپه بادی چند کاره به صورت مستطیلی بوده که همانند برخی از کاناپه های بادی غیر بادی تولید شده است. این کاناپه دارای تکیه گاه کمر استاندارد بوده و از دو تکیه گاه دست استوانه ای برخوردار می باشد. این تکیه گاه ها هنگام باد کردن بدنه اصلی به شکل خودکار راه اندازی می شوند. سطح نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول به صورت مواج طراحی شده تا هنگام نشستن روی آن اعضای بدن را به خوبی فرا گیرد و باعث تهویه بهتر هوا شود تا در نتیجه از تعریق بالا تا حدودی جلوگیری کند. یکی از ویژگی های بسیار خوب طراحی این کاناپه بادی داشتن یک تشک بادی تاشو متصل به بدنه اصلی بوده که قابلیت استفاده از این محصول را به عنوان تخت بادی و تشک بادی فراهم می سازد. به همین دلیل از قابلیت چند کاره بودن برخوردار است. البته هر زمانی می توانید به صورت دلخواه از این تشک تاشو استفاده کنید.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره چند کاره از نوع پلاستیک PVC همانند دیگر همنوعان خود بوده و از روکش کاملا طرح چرم بهره مند می باشد. بدنه ای که دارای مقاومت خوبی در برابر برخورد آب داشته و در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد، بنابراین با خیالی آسوده می توان از این کالا در فضای باز استفاده کرد. این جنس بدنه دارای انعطاف قابل قبولی بوده که امکان جمع کردن بدنه اصلی را در حجم و ابعاد کوچکتر فراهم خواهد ساخت تا به راحتی آن را در هر مکان مورد نظری حمل و جا به جا کنید. از دیگر ویژگی های بسیار کاربردی و خوب بدنه این محصول قابلیت تعمیر تضمینی آن در صورت آسیب دیدن خواهد بود. این ویژگی همیشه باعث می شود تا از محصول آسیب دیده خود استفاده چندینو چند باره داشته باشید.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد کاناپه بادی دو نفره معادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده راحت دو نفر در هر سنینی خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه بوده و هنگامی که آن را جمع می کنید ابعاد بسیار کمتری به خود خواهد گرفت تا به راحتی آن را در هر محل مورد نظری جای دهید. این ابعاد ذکر شده برای حالت باز شده این کاناپه بوده که در صورت تا کردن تشک طول بدنه کاهش خواهد یافت. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. این کاناپه تا 295 کیلوگرم تحمل وزن داشته که برای این محصول تحمل وزنی بسیار خوب و بالا می باشد. البته زمانی که باد بدنه این محصول را بیشتر کنید فشار روی آن بیشتر شده و در نتیجه از تحمل وزن آن کم خواهد شد. وزن بسته بندی این کالا نیز 7 کیلوگرم می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی کافیست پس از تهیه یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس اقدام به باد کردن آن کنید. برای این کار باید با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به این دریچه وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. تا زمانی باید به باد زدن ادامه داد که شکل کامل به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد بدنه را باد نکنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. از مهمترین راه های مراقبت و نگهداری از این کاناپه بادی جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام هر گونه عمل پرش روی آن خواهد بود

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره در رنگ سبز از سری کاناپه های باد مقرون به صرفه و سبک از شرکت بست وی بوده که در رنگ های مختلفی تولید شده است. محصولی که که قابل استفاده در منزل و بخصوص فضای باز بوده و امکان استفاده در چادر های مسافرتی را نیز فراهم خواهد کرد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...