کاناپه بادی سه نفره تک کاره بنفش

P-14960

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی سه نفره تک کاره بنفش از بزرگ ترین کاناپه های بادی تولید شده برای استفاده در منزل بوده که دارای کیفیت و دوام بالایی می باشد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا جیر یا همان مخمل بوده که از قابلیت ضد تعریق بودن بهره مند می باشد. این محصول دارای ضخامت بدنه بالایی بوده و به دلیل استفاده از لایه های PVC ضخیم در داخل بدنه باعث شده تا تحمل وزن آن نیز افزایش یابد. این محصول در دو رنگ مختلف تولید شده تا کاربران نیز بازه انتخاب بیشتری به دلخواه داشته باشند. اما قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این کاناپه بادی به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر ایجاد محلی راحت برای نشستن کمک زیادی را نیز برای جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان داشته باشد. از این محصول می توان برای تماشای تلویزیون و همچنین پذیرایی میهمانان در منزل استفاده کرده و حتی به عنوان وسیله برای خواب و درازکشیدن نیز استفاده نمود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 250 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهسه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در منزل
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی سه نفره تک کاره بنفش از سری کاناپه های زیبا و با کیفیتی می باشد که به محض ورود به بازارهای جهانی با استقبال های گسترده ای از جانب هواداران محصولات بادی رو به رو شد و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کاناپه های بادی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با این محصول کاربردی بیشتر آشنا کرده و در خرید کاناپه بادی همراه شما باشیم پس در ادامه این راه و با تحلیل کاناپه بادی سه نفره تک کاره بنفش همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این کاناپه بادی به گونه ای می باشد که با توجه با ساختار استانداردی که دارد به خوبی با بدن شما حالت گرفته و مانع از احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت می شود . این محصول در رنگبندی های مختلفی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پرفروش ترین رنگ ها یعنی بنفش را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را برای شما رقم بزنیم . همچنین به همراه این محصول برای شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به بر طرف کردن مشکل به وجود آمده نمایید و از روز زیبای خود لذت ببرید . همچنین تکیه گاه تعبیه شده در این محصول دارای ارتفاع استانداردی می باشد که کمر شما را در بر گرفته و مانع از کمر درد شما در هنگام استفاده طولای مدت می شود . 

کاناپه بادی سه نفره

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی تمام جیر یا همان مخمل می باشد که در کاناپه های بادی کمتر از مدل تمام جیر استفاده می شود اما در این حالت و در صورت استفاده مخمل در تمام بخش های یک کاناپه می توان گفت که حسی دلپذیر را تجربه خواهید کرد ، زیرا علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . همچنین در بخش های تکیه گاه و نشیمنگاه این محصول از رویه مواج استفاده شده است که در یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن می باشد زیرا به خوبی جریان هوا را درمیان بدن شم و سطح کاناپه به گردش در می آورد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

کاناپه های بادی دارای ابعاد استانداردی نیز می باشند که این کاناپه بادیاز این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای ابعاد ایده آلی نیز است . ابعاد کاناپه بادی سه نفره تک کاره بنفش به اندازه های ( طول : 250 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای قرارگیری بدن شما فراهم می آورد . وزن این محصول نیز به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 8 کیلو گرم می رسد که در با در نظر گرفتن ظرفیت سه نفره آن می تواند وزن معقولی به نظر بیاید . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکات مهمی می باشد که در هنگام خرید کاناپه های بادی باید به آن توجه داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این کاناپه بادی نیز 300 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

جمع بندی :

کاناپه بادی سه نفره یکی از زیبا ترین و محبوب ترین کاناپه های بادی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادران کاناپه های بادی باز کند . جنس استفاده شده در ساخت این کاناپه بادی از پی وی سی مخمل می باشد که از استحکام بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . کاناپه بادی سه نفره تک کاره بنفش با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخشرا با م تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...