کاناپه بادی چند کاره با تشک تاشو

SLS-L001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره با تشک تاشو از جدید ترین کاناپه های بادی تولید شده بوده که دارای طراحی مشابه سایر کاناپه های بادی دو نفره چند کاره می باشد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم بوده و کاملا از بدنه ضد آب بهره مند می باشد. بدنه ای که دارای ضخامت خوبی بوده که با خیالی آسوده در فضای باز نیز قابل استفاده خواهد بود. این بدنه دارای انعطاف خوبی بوده به همین دلیل در حجم و اندازه کمتری جمع می شود. از این محصول می توان به دلیل داشتن تشک تاشو به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار استفاده کرد، به همین دلیل این کاناپه از قابلیت چند کاره برخوردار می باشد. از دیگر ویژگی های این کاناپه بادی می توان به داشتن دو جای مخصوص بطری اشاره نمود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 دارای تشک بادی تاشو
 دارای قابلیت چند کاره
دارای دو جای مخصوص بطری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره با تشک تاشو

کاناپه بادی چند کاره با تشک تاشو از سری کاناپه های بادی کاملا طرح چرم و ضد آب بوده که دارای وزنی سبک و قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به بسیاری از کاناپه های بادی هم نوع خود می باشد. این نوع کاناپه های بادی یکی از مناسب ترین وسیله های برای استراحت های سطحی بوده که برای استفاده در منزل و همچنین در فضای باز یکی از مناسب ترین گزینه ها خواهد بود. داشتن قابلیت چند کاره نیز کمک شایانی به افزایش بازه استفاده از این کالا کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم...

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی از نوع PVC با رویه طرح چرم بوده که کاملا در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. این بدنه دارای ضخامت قابل قبولی بوده و در صورتی که در فضای باز و زیر نور و گرمای آفتاب نیز استفاده شود آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف بسیار خوبی بوده به همین دلیل امکان جمع کردن آن در حجم و اندازه کوچکتر وجود خواهد داشت تا در نتیجه حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. این نوع جنس بدنه همانند دیگر کاناپه های بادی و دیگر محصولات بادی در صورت آسیب دیدن به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات اینتکس قابل تعمیر و ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این کاناپه بادی معادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که برای استفاده سنین بزرگسال گزینه بسیار خوبی خواهد بود. ابعادی که شامل حالت باد شده بوده و طول ذکر شده برای آن نیز برای حالت باز شده تشک تاشوی آن می باشد. همچنین ارتفاع آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. این ابعاد در زمان جمع کردن این کاناپه بسیار کمتر شده به گونه ای که می توان به راحتی آن را در هر محل مورد نظری جای داد. تحمل وزن این محصول 220 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای این کالا خواهد بود. بالا بودن تحمل وزن این کالا نشان دهنده جنس خوب لایه های داخلی آن می باشد. وزن بسته بندی آن 4.5 کیلوگرم می باشد که برای این محصول وزنی قابل قبول خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا باید از انواع پمپ های باد مخصوص شرکت اینتکس مانند پمپ های باد برقی ، دستی و یا پدالی استفاده نمود. برای این کار باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از این کالا را باد نکنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. علاوه بر این باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی خودداری نمود تا مراقبت و نگهداری بهتری برای این محصول صورت بگیرد.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره تاشو یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی بوده که برای استفاده در منزل و بخصوص در فضای باز گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این کالا دارای تشک تاشو بوده و از قابلیت چند کاره برخوردار می باشد تا امکان استفاده از این کاناپه بادی به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، تشک بادی پشتی دار و مبل بادی وجود داشته باشد. این کالا می تواند برای استفاده در مسافرت ها نیز به دلیل داشتن حجم کم مناسب باشد. محصولی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...