کاناپه بادی چند کاره با تکیه گاه بلند

HT-ADT-UIGF9

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره با تکیه گاه بلند از بزرگترین کاناپه های بادی تولید شده با پشتی مرتفع بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد. بدنه ای که از ضخامت خوبی برخوردار بوده به همین دلیل قابل استفاده در فضای باز خواهد بود، زیرا در برابر نور و گرمای آفتاب و حتی برخورد آب مقاوم خواهد بود. این بدنه بر خلاف مقاومت خوب خود از انعطاف مناسبی بهره مند بوده تا امکان جمع کردن این کاناپه در حجم و ابعاد کوچک تر وجود داشته باشد. به همین دلیل به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. داشتن تکیه گاه و نشیمنگاه مواج نیز باعث شده تا زمان نشستن و یا حتی دراز کشیدن روی این کاناپه بادی راحتی بیشتری را تجربه کنید. بلند بودن تکیه گاه این محصول و همچنین داشتن یک زیرپایی بادی سرخود نیز به راحتی استفاده از این کالا افزوده است. ویژگی هایی که در طراحی بسیاری از کاناپه های بادی دیده نمی شود. این محصول به وسیله پمپ های باد بزرگ محصولات بادی در مدت زمان کمی قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بلند
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 مناسب استفاده در فضای باز
دارای زیر پایی بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره با تکیه گاه بلند از سری کاناپه های بادی تولیدی در سال جاری می باشد که از ظاهر متفاوتی نسبت به سایر کاناپه های بادی برخوردار است و به خوبی توانسته است به علت راحتی که برای کاربر فراهم می کند جای خود را درمیان هواداران محصولات بادی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید کاناپه بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل کاناپه بادی چند کاره با تکیه گاه بلند همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول کمی متفاوت تر سایر کاناپه های بادی می باشد که در طراحی آن نیاز های آرگونومی بدن انسان به خوبی در نظر گرفته شده است . این کاناپه بادی دارای تکیه گاهی بلند می باشد که به خوبی با بدن شما حالت گرفته و باعث می شود تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن به شما دست ندهد . همچنین در بخش زیرین این کاناپه بادی یک عدد محفظه بادی برای قرارگیری پا نیز در نظر گرفته شده است که می تواند راحتی بی نظیری را برای شما قراهم کند . همچنین کاناپه بادی مورد نظر در رنگبندی متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما یکی از پر فروش ترین رنگ ها یعنی قرمز را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را با برترین قیمت کاناپه بادی تجربه نمایید . 

جنس بدنه :

جنس استفاده شده در تولید بدنه این کاناپه بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و استحکام بالای در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . همچنین رویه این محصول به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد . همچنین جنس چرم استفاده شده در این حصول کاملا ضد آب بودن و از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین فضای باز باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این کاناپه بادی به مشخصات ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 120 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی برخوردار است . همچنین وزن این کاناپه بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 11 کیلو گرم می رسد که کمی سنگین می باشد اما با توجه به قابلیت هایی که دارد این وزن معقول به نظر می رسد . یکی یگر ازویژگی های مهمی که در هنگام خرید کاناپه های بادی باید به آن توجه نمایید قابلیت تحمل وزن می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ، این کاناپه بادی دارای قابلیت تحمل وزن تا 200 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با سایر کاناپه های بادی از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار می باشد .

جمع بندی :

کاناپه بادی چند کاره یکی از برترین و با کیفیت ترین کاناپه های بادی می باشد که توسط شرکت اینتکس روانه بازارهای ایران شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد  . جنس بدنه استفاده شده در تولید این کاناپه بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی بابت طول عمر این محصول راحت می کند . کاناپه بادی چند کاره با تکیه گاه بلند با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

ناشناس

قیمت ها غیر واقعی هستش

330 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...