کاناپه بادی سه نفره تخت خواب شو 5 کاره

TH-98021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی سه نفره تخت خواب شو 5 کاره یکی از جدید ترین کاناپه های بادی تولید شده در ابعاد و ظرفیت بزرگ می باشد. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده و دارای تشک بادی تاشو متصل شده به بدنه اصلی خود می باشد. محصولی که دارای قابلیت 5 کاره بوده و قابل تبدیل به مبل بادی ، تخت بادی و تشک بادی را خواهد داشت. این محصول ساخته شده از جنس PVC ضخیم با رویه طرح چرم می باشد به صورتی که در برابر برخورد آب به بدنه کاملا مقاوم خواهد بود. این کاناپه بادی دارای نشیمنگاهی مواج بوده که هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه خواهید کرد. سه دریچه مخصوص باد برای آن در نظر گرفته شده تا هر کدام از قسمت های مختلف بدنه اصلی را به شکل مجزا را اندازی کنید. استفاده در مسافرت ها و فضای باز نیز از دیگر ویژگی های خوب و کاربردی این محصول بوده که می تواند پاسخگوی نیاز های مصرف کنندگان باشد.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 93 سانتی متر (حالت بسته)
 عرض 208 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر (حالت بسته)
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهسه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تشک تاشو
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 قابلیت تبدیل به تخت ، تشک و مبل
 جادار و بزرگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی سه نفره تخت خواب شو 5 کاره

کاناپه بادی سه نفره تخت خواب شو 5 کاره از سری کاناپه های بادی پر کاربرد و یا کیفیت تولید شده بوده که قابل استفاده در منزل و حتی فضای باز خواهد بود. این کالا دارای ابعاد و ظرفیت بالایی در میان بسیاری از کاناپه های بادی بوده و از دوام بالایی نیز برخوردار است. کالایی که در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کننده را بیشتر کند. این کاناپه بادی دارای ویژگی های مهمی در خود بوده که باعث شده تا این محصول به یکی از بهترین کاناپه های بادی تولید شده تبدیل کند. ویژگی هایی که در ادامه برای آشنایی با آنها خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت کاناپه بادی

طراحی و ساختار این کاناپه بادی سه نفره به صورت مستطیلی بوده که جای بزرگی را برای نشستن و یا داشتن حالت دراز کش فراهم خواهد کرد. این کاناپه دارای یک تشک بادی تاشو و متصل به بدنه اصلی بوده که به شکل دلخواه قابل استفاده خواهد بود. این تشک قابلیت 5 کاره به این محصول بخشیده که امکان استفاده از آن به عنوان مبل بادی ، تخت بادی ، تشک بادی و تشک بادی پشتی دار را فراهم خواهد ساخت. این قابلیت موجب می شود تا بازه کاربرد این محصول افزایش یابد. طراحی سطح نشیمنگاه و تکیه گاه این کاناپه به صورت مواج بوده تا هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را فرا گیرد و در نتیجه احساس بسیار راحتی را به مصرف کننده منتقل کند. این کالا توسط چند دریچه باد مجزایی که روی بدنه تعبیه شده راه اندازی می شود. این دریچه ها از قابلیت double lock برخوردار می باشند تا به وسیله آن راحت تر محصول خود را باد کنید.

جنس بدنه کاناپه بادی

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار است. بدنه ای با مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف از جمله برخورد آب ، نور و گرمای آفتاب که نشان دهنده کیفیت خوب جنس بدنه این محصول است. مقاومت خوبی که جنس بدنه این کاناپه داشته امکان استفاده در فضای باز مانند حیاط یا ویلا را به مصرف کننده می دهد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این جنس بدنه داشتن انعطاف بالا برای جمع کردن این کالا در حجم و ابعاد بسیار کوچکتر می باشد. قابلیتی که اجازه می دهد تا این محصول بزرگ را به راحتی در هر محلی جای داده یا حمل کنید. لایه های استفاده شده در درون این کالا نیز از نوع PVC دو لایه بوده تا تحمل وزن بالایی را برای کاربران به همراه داشته باشد. تنها حساسیت این بدنه به اشیای تیز بوده که در صورت مراقبت می توان تا چندین سال از محصول خود استفاده کنید.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعادی که این کاناپه بادی سه نفره داشته معادل (طول: 93 سانتی متر ، عرض: 208 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر) می باشد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع کردن آن ابعاد بسیار کمتری را خواهد داشت. ابعاد ذکر شده برای حالت عادی (کاناپه ای) بوده و در صورتی که از تشک تاشو نیز استفاده کنید به مراتب ابعاد آن بیشتر خواهد شد. در این محصول سه نفر به راحتی می توانند برای نشستن یا خوابیدن جای بگیرند. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. اما تحمل وزن این محصول بر اساس جنس بدنه و ابعاد آن تعیین می شود. تحمل وزن 300 کیلوگرمی که نشان دهنده قدرت بالای این کاناپه در برابر اوزان بالا می باشد. وزن بسته بندی این کالای چند کاره نیز 11 کیلوگرم می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی 5 کاره بهترین کار استفاده از پمپ های باد برقی می باشد. پمپ های باد برقی قدرت پمپاژ هوای بالایی داشته و بدون زحمت محصول شما را در عرض حدود 5 دقیقه باد کرده و یا از باد خالی می کند. فقط دقت داشته باشید که باد بیش از اندازه وارد این کاناپه نکنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهند دید. البته یکی ویژگی بسیار خوبی که این محصول و سایر محصولات بادی دارند قابلیت تعمیر تضمینی آنهاست. این کار توسط بهترین بسته تعمیرات شرکت اینتکس انجام می شود تا محصول مربوطه همانند روز اول مورد استفاده قرار گیرد. از بهترین و ساده ترین روش های مراقبت از کاناپه بادی جلوگیری از برخورد هرگونه اشیای تیز و داغ به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی آن می باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی 3 نفره تخت خواب شود 5 کاره از بهترین و بزرگترین کاناپه های بادی تولید شده برای استفاده در فضای باز و بسته با امکان تبدیل به تشک بادی ، تخت بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشی دار همراه با تشک بادی متصل به بدنه با قابلیت تاشو. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

hp

سلام الان موجوده؟
سایتتون به روزه؟

146 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...