کاناپه بادی دو نفره چند کاره ضد آب

lbs 98572

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,080,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره ضد آب محصولی جدید از شرکت lbs با کیفیت بدنه مناسب و دوام بالا که در میان یکی از پر کاربرد ترین کاناپه های بادی تولید شده قرار می گیرد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه تمام طرح چرم بوده که در برابر برخورد آب ، گرما و نور آفتاب مقاوم خواهد بود. به همین دلیل امکان استفاده در فضای باز را برای مصرف کننده فراهم خواهد کرد. بدنه ای که دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده به همین دلیل در حجم و ابعاد کمی قابل جمع شدن خواهد بود. این کاناپه دارای یک تشک بادی تاشو متصل به بدنه بوده که قابلیت استفاده از این محصول به صورت تخت ، تشک ، مبل و تشک پشتی دار فراهم خواهد شد. قابلیت چند کاره که از مهمترین و کاربردی ترین ویژگی های هر نوع کاناپه بادی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن سطح مواج در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه اشاره نمود. طراحی مواج در تهویه بهتر هوا هنگام استفاده از این محصول کمک شایانی می کند. همچنین سه دریچه هوای مجزا در این کاناپه تعبیه شده تا هر قسمت از بدنه را به شکل مجزا راه اندازه کنید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ------
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت lbs
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت چند کاره
 دارای بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره ضد آب

کاناپه بادی دو نفره چند کاره ضد آب از بهترین و سبک ترین کاناپه های بادی تولید شده بوده که دارای کاربرد های فراوانی می باشد. محصولی که همانند بسیاری از همنوعان خود دارای قابلیت های مهمی از جمله چند کاره بوده که امکان استفاده از این محصول را به عنوان تشک و تخت و تشک پستی دار و همچنین مبل بادی فراهم می سازد. این کالا دارای کیفیت مناسبی بوده و در میان مقرون به صرفه ترین کاناپه های بادی دو نفره چند کاره قرار می گیرد. محصولی که نه تنها در منزل بلکه برای استفاده در مسافرت ها نیز گزینه بسیار خوبی خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این محصول به صورت مستطیلی بوده که از یک تشک بادی تاشو متصل به بدنه بهره مند می باشد. بدنه ای که قابلیت افزایش طول به وسیله تشک تاشو خود داشته به همین دلیل قابلیت چند کاره به این کاناپه بادی بخشیده است. قابلیتی که امکان استفاده از این کاناپه را به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار در هر مکان مورد نظری فراهم خواهد ساخت. این قابلیت باعث شده تا از این محصول نه تنها برای نشستن بلکه برای درزا کشیدن و استراحت های سطحی نیز بسیار مناسب باشد. این کالا دارای سه دریچه باد مجزا بوده که امکان راه اندازی قسمت های مختلف بدنه این کاناپه را به شکل جداگانه فراهم می سازد. اما طراحی نشیمنگاه و تکیه گاه این کاناپه به صورت مواج می باشد. این نوع طراحی سبب می شود تا هنگام نشستن یا خوابیدن روی این کاناپه تهویه هوا به خوبی انجام شده و از تعریق بالا جلوگیری لازم را داشته باشد.

جنس بدنه کاناپه

جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره چند کاره از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده به همین دلیل در برابر برخورد آب به بدنه مقاومت بالایی خواهد داشت. علاوه بر این جنس بدنه این کاناپه در برابر برخورد مستقیم نور و گرمای آفتاب نیز مقاوم بوده تا به راحتی و با خیالی آسوده امکان استفاده از این کالا در فضای باز را به مصرف کننده بدهد. بدنه ای که دارای انعطاف بالایی بوده به همین سبب هنگام جمع کردن آن حجم و اندازه بسیار کمی به خود خواهد گرفت تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. یکی از قابلیت های جالب این کاناپه قابلست استفاده در سطح آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها می باشد. کاناپه ای که ویژگی شناور ماندن روی آب را نیز خواهد داشت. اما جنس لایه های استفاده شده در درون بدنه نیز از نوع PVC دو لایه بوده که وظیفه اصلی آنها تحمل فشار و وزن بالا می باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا برابر (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر در هر سنینی بخصوص برای بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده و باز شده این کاناپه بوده که در صورت جمع کردن تشک تاشوی آن ، طول بدنه کمتر شده و ارتفاع سطح نشیمنگاه آن از زمین بیشتر خواهد شد. هنگام جمع کردن کاناپه بادی نیز ابعاد بسیار کمتر از حالت باز شده خود خواهد شد به گونه ای که در هر محل مورد نظری قابل جای دادن خواهد بود. اما تمل وزن این محصول 200 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای این کالا می باشد. این تحمل وزن نشان دهنده تحمل فشار بالای بدنه این کاناپه می باشد. وزن بسته بندی آن نیز 4.5 کیلوگرم بوده که برای این کالا وزنی استاندارد محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی کاناپه بادی دو نفره ضد آب بسیار آسوده بوده و تنها نیاز به یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی خواهید داشت. یکی از مناسب ترین پمپ های باد برای این کاناپه پمپ باد برقی بوده که علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا قابلیت مکش باد نیز خواهد داشت. برای باد زدن باید ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به این دریچه ها وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد بدنه را باد نکنید زیرا به مرور زمان درز های آن آسیب جدی وارد خواهد شد. از دیگر راه های مراقبت و نگهداری از این محصول می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام هر گونه عمل پرش روی بدنه اشاره نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره چند کاره ضد آب از مناسب ترین کاناپه های بادی برای استفاده در منزل و حتی مسافرت ها بوده که محلی راحت برای نشستن و حتی دراز کشیدن برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. محصولی که دارای وزن مناسبی بوده و به راحتی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...