کاناپه بادی چند کاره با تشک و زیر پایی مجزا

PD0125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی چند کاره با تشک و زیر پایی مجزا از کامل ترین کاناپه های بادی چند کاره و تاشو بوده که از کیفیت بسیار خوبی بهره مند می باشد. این محصول همانند بسیاری از کاناپه های بادی دارای یک تشک بادی متصل به بدنه بوده که از قابلیت تاشو بهره مند می باشد. این تشک به صورت دلخواه قابل استفاده بوده که در صورت باز کردن آن طول کاناپه افزایش یافته و به یک تشک یا تخت بادی تبدیل خواهد شد. بنابراین محلی راحت و بزرگ را برای خواب ایجاد خواهد کرد. در صورت باز نکردن تشک متصل به بدنه نیز باعث می شود تا از این کالا به عنوان مبل بادی نیز استفاده کرد. اما قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این کالا به صوت مواج طراحی شده و به دلیل داشتن روکش مخمل یا همان جیر از تعریق بالای مصرف کننده جلوگیری لازم را خواهد داشت. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که تنها در قسمت رویه آن از روکش جیر استفاده شده است. اما در کنار خود کاناپه دو زیرپایی بادی مربعی و یک تشک بادی با عرض کم قرار داده شده تا از کاربرد های آن بهره مند شوید. این وسیله های بادی مجزا براب استفاده در مسافرت ها نیز کاربرد فراوانی خواهد داشت. گفتنی است که تشک مجزا همراه این کاناپه دارای دو قفل پلاستیکی سرخود که و قابلیت متصل شدن به بدنه اصلی کاناپه را خواهد داشت.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 260 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 148 سانتی متر (حالت باز شده)
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای زیر پایی بادی مجزا
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای رویه ضد تعریق
 دارای تشک بادی مجزا
 قابلیت چند کاره و تاشو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی چند کاره با تشک و زیر پایی مجزا

کاناپه بادی چند کاره با لوازم بادی همراه یکی از متفاوت ترین کاناپه های بادی تولید شده برای سنین بزرگسال بوده که به عنوان یکی از پرکاربرد ترین کاناپه های بادی به بازار محصولات بادی عرضه شده است. این کالا دارای زیر پایی و یک تشک مجزا بوده که بازه استفاده از این محصول را افزایش خواهد داد. این کالا دارای ویژگی های بسیار خوبی بوده که امکان استفاده در هر مکانی را فراهم خواهد ساخت. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت کاناپه

طراحی و ساخت این کاناپه بادی همانند دیگر مدل های تولید شده دارای طراحی مستطیلی بوده و از یک تشک بادی تاشو به صورت سرخود برخوردار می باشد. این تشک قابلیت باز و بسته شدن داشته و قابلیت چند کاره بودن را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. قابلیتی که امکان استفاده از این محصول به عنوان تشک بادی ، تخت بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار فراهم خواهد ساخت. این کاناپه دارای رویه مواج بوده که هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را فرا می گیرد تا جریان هوا بهتر عبور کند و در نتیجه از تعریق بالا جلوگیری کند. اما یک تشک بادی مجزا نیز برای این کاناپهدر نظر گرفته شدهکه بیشتر به عنوان تکیه گاه استفاده می شود. این تشک قابلیت نصب روی بدنه اصلی را نیز خواهد داشت. علاوه بر این تشک دو زیر پایه بادی در کنار کاناپه قرار داده شده که به وسیله آن امکان دراز کشیدن روی کاناپه در حالت جمع شده وجود خواهد داشت.

جنس بدنه کاناپه

 جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کاناپه بادی از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده کهاز ضخامت مناسبی برخوردار می باشد. این بدنه دارای رنگ روشن بوده که کاملا در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. این محصول بدنه ای با انعطاف بسیار مناسبی داشته که امکان جمع کردن آن رد حجم و اندازه کوچکی فراهم خواهد ساخت. تشک و زیر پایه های بادی مجزای این محصول نیز از جنس بدنه اصلی بوده که همانند بدنه اصلی از قابلیت تعمیر در صورت آسیب دیدن برخوردار می باشد. تعمیر محصولات بادی به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس انجام می شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای کاناپه بادی معادل (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 148 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و طول ذکر شده برای این کالا شامل حالت باز شده این محصول خواهد بود. ارتفاع این محصول تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تیکه گاه کمر بوده و زمانی که این کاناپه را جمع کنید ابعاد آن نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی آن را توسط وسیله های نقلیه جا به جا نمود. تحمل وزن این محصول نیز 260 کیلوگرم می باشد. این تحمل وزن نشان دهنده کیفیت و استحکام بالای این کاناپه بادی بوده به همین دلیل امکان استفاده برای تمام افراد در سنین مختلف امکان پذیر خواهد بود. وزن بسته بندی آن نیز 8.5 کیلوگرم بوده که شامل تمام کالاهای درون بسته بندی خواهد بود 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کاناپه بادی کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه بادی های تعبیه شده روی بدنه تکه های این کالا نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. برای راه اندازی این محصول باید از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی مانند پمپ های دستی ، پدالی و یا برقی استفاده نمود. هنگام باد زدن دقت داشته باشید که این محصول بیش از حد باد نشود تا حالت سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. راه های دیگر برای مراقبت و نگهداری بهتر از این کاناپه بادی می توان به جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی بدنه اشاره نمود.

جمع بندی

کاناپه بادی دو نفره با تشک و زیر پایه بادی یکی از پر کاربرد ترین کاناپه های بادی تولید شده با تشک پشتی دار و زیر پایه بادی مجزا برای استفاده راحت تر از این محصول می باشد. این کالا دارای طراحی بدنه راحتی بوده که می تواند در فضای باز نیز مورد استفاده قرار گیرد. کاناپه ای که می تواند به دلیل داشتن حجم و وزن مناسب خود در هر مکانی استفاده شود. این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...