کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبک

SF-168

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
440,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبک از سری کاناپه های بادی با طراحی بدنه ساده بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم می باشد. بدنه ای که به خوبی در برابر برخورد آب مقاوم بوده و هیچگونه درزی در خود ندارد. این بدنه دارای کیفیت خوبی بوده که در برابر برخورد نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. این کاناپه بادی دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده به همین دلیل هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه خواهید کرد. این کاناپه دارای رنگبندی بوده و در مدت زمان کمی توسط پمپ های باد برقی قابل راه اندازی خواهد بود. گرچه این محصول توسط انواع پمپ های باد دیگر نیز قابل راه اندازی خواهد بود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 110 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهدو نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها دارای رنگبندی
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 دارای بدنه ضد آب
 قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبک از سری کاناپه های بادی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار می باشد . این کاناپه بادی از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و به خوبی می تواند وزن فرد استفاده کننده را تا 140 کیلو گرم تحمل نماید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید کاناپه بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبک همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول همانند سایر کاناپه های بادی سال جدید به صورت نشیمنگاه مواج همراه با تکیه گاه بلند می باشد که آرگونومی بدن را به خوبی حفظ می نماید و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت می شود . همچنین این کاناپه بادی در طرح ها و رنگبندی های مختلفی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از برترین و پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا با رضایتی خاطر خریدی لذت بخش را رقم بزنید . همچنین این محصول توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی نیز توسط محفظه بادی که بر روی آن تعبیه شده است قابل راه اندازی می باشد و خیال شما را به طور کلی در رابطه با راه اندازی این محصول راحت می کند .

کاناپه بادی

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در تولید این کاناپه بادی از پی وی سی چرم می باشد که یکی از متداول ترین جنس های استفاده شده در تولید محصولات بادی است و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد زیرا علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد از نرمیو انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . همچنین از دیگر ویژگی های رویه این محصول می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد ، از همین رو می توان از این محصول با خیالی راحت و بدون نگرانی در فضای باز نیز استفاده نمود . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد کاناپه بادی دو نفره چند کاره به مشخصات ( طول : 110 سانتی متر ، عرض : 85 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر کاناپه های بادی هم رده خود فضای ایده آلی را برای فرد مصرف کننده فراهم می آورد . همچنین وزن این محصول همانطور که از نام آن پیداست بسیار سبک می باشد و وزنی بالغ بر 2.4 کیلو گرم دارد که از همین رو به راحتی قابل جا به جایی و حمل و نقل می باشد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی دیگر از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه کاناپه های بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . قابلیت تحمل وزن این محصول 140 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد و به خوبی می تواند فشار وارده بر روی خود را تحمل نماید .

جمع بندی :

کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبک یکی از کاناپه های محبوبی می باشد که توسط شرکت اینتکس وارد کشور شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه استفاده شده در این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه که دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . همچنین وزن سبک 2.4 کیلو گرمی و قابلیت تحمل وزن 140 کیلو گرمی بر قابلیت های این کاناپه بادی افزوده است . کاناپه بادی دو نفره چند کاره سبک با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...