کاناپه بادی طبی یک نفره مشکی رنگ

bestway 67274

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کاناپه بادی یک نفره مشکی بست وی از محصولات بسیار مناسب که قابل استفاده در منزل و بخصوص مسافرت می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل بوده و به دلیل مواج بودن سطح نشیمنگاه آن قابلیت هایی همچون ضد تعرق و طبی بودن را به همراه دارد. ابعاد آن (طول: 193 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده و تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل می کند. از دیگر قابلیت های این کالا تبدیل آن به تخت و مبل یک نفره می باشد.

کاناپه بادی بست وی ، روکش مخمل ، کامفورت ، ساختار داخلی مشبک ، طبی ، با پمپ باد و برچسب رایگان ، با رنگهای شاد و زیبا ، بسیار مقاوم ، محصول شرکت bestway ، یک عدد کوسن هدیه ، قابل استفاده در منزل ، سفر ، داخل چادر ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، و ... .این محصول بسیار شیک و زیباست که آن را متناسب با سلایق بسیاری از افراد می کند. می توان از آن هنگام مطالعه و یا تماشای تلویزیون استفاده کرد. علاوه بر این به دلیل تاشو بودن می توانید قسمت زیری آن را باز کنید تا از آن برای استراحت های طولانی نیز استفاده نمایید. از نظر جنس، این کالا یکی از با کیفیت ترین هاست که می تواند مدتها بدون مشکل مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید آن با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی، مسافرتی
تحمل وزن100 کیلو گرم
طول193 سانتی متر
عرض102 سانتی متر
ارتفاع64 سانتی متر
جنس رویهPVC مخمل 
جنس بخش کناریPVC
 جنس کفPVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و طبی
 قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

کاناپه بادی طبی یک نفره مشکی رنگ

کاناپه بادی طبی یک نفره در رنگ مشکی یکی از کاناپه های بادی بسیار شیک و راحت بزرگسالان بوده که توسط شرکت بست وی تولید شده است. کاناپه ای با طراحی و رنگ شیک که علاوه بر داشتن کیفیت مناسب از وزن خوبی نیز بهره می برد، از همین رو این محصول را به یک کالای کاربردی تبدیل کرده است. این سری از کاناپه های بادی در میان پر فروش ترین محصولات بادی قرار می گیرند، زیرا از طرفداران زیادی از سوی خریداران مواجه هستند. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که گفتیم طراحی و ارگونومی این کاناپه بادی به صورتی بوده که نه تنها در منزل بلکه امکان استفاده در مکان های دیگر مانند محل کار و یا مسافرت را نیز به ما می دهد. بدنه ای که به صورت مربعی طراحی شده و از یک نشیمنگاه برای کمر و دو نشیمنگاه گرد برای دست ها بهره مند است. این نشیمنگاه ها به گونه بر روی این کاناپه تعبیه شده اند تا اکثر نقاط بدن را فرا بگیرند و در نهایت فرد مصرف کننده احساس راحتی در آن داشته باشد. هنگام باد کردن بدنه این محصول، تکیه گاه های آن نیز به شکل خودکار راه اندازی می شوند. ویژگی دیگر این محصول در طراحی بدنه قسمت کف آن بوده که از حالتی مواج برخوردار است. حالتی که سبب می شود تا هوا را به خوبی در خود رد و بدل کرده و در برابر تعریق بالا مقاوم باشد. قابلیت دیگر این محصول داشتن ویژگی چند کاره و یا تاشو بوده که در ادامه به توضیح بیشتر آن خواهیم پرداخت...

جنس بدنه

یکی از مهمترین آیتم های قبل از خرید جنس بدنه بوده که در محصولات بادی مانند همین کاناپه نیز مورد توجه بسیاری قرار می گیرد. این کالا که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش بوده و به دلیل داشتن ضخامت مناسب قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود. بدنه ای با کیفیت که در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم بوده، به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از آن در فضای باز نیز استفاده کرد. اما قسمت نشیمنگاه و همچنین رویه تکیه گاه های این کاناپه بادی را روکش مخمل فرا گرفته که باعث می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن و یا خوابیدن در برابر تعریق زیاد مرصف کننده نیز مقاومت خوبی داشته باشد. علاوه بر این برای قسمت های کناری و زیرین هم از روکش طرح چرم استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این کاناپه بادی تک رنگ همانند هم نوع خود بوده که معادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 102 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) می باشد. این ابعاد در واقع شامل تمام قسمت های بدنه شده و در هنگام راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. البته گفتنی است که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاتری قسمت کاناپه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. ویژگی چند کاره بودن این محصول نیز سبب شده تا ابعاد آن از نظر طول نشیمنگاه متحرک باشد. به همین دلیل می تواند کوچکتر با بزرگتر شود. طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول به صورت استاندارد تا 100 کیلوگرم بوده که با کمی شل نمودن باد بدنه می توان تا 20 کیلوگرم نیز به آن اضافه نمود.

قابلیت چند کاره

قابلیت چند کاره در این کاناپه بادی همانند سایر کاناپه های بادی تولید شده از ویژگی های مهم محسوب می شود. قابلیتی که هر مصرف کننده را به خود جذب کرده و سبب شده تا کاربرد استفاده از این کالا را افزایش دهد. اما این قابلیت باعث می شود تا علاوه بر کاناپه از این محصول به عنوان مبل بادی، تخت بادی، تشک بادی و تشک بادی پشتی دار نیز استفاده کنیم. تمام این قابلیت های تبدیل توسط یک تشک بادی متصل شده به بدنه اصلی می باشد. تشکی که قابلیت تحرک و تاشو بودن را داشته و توسط لایه ای PVC ضخیم به کاناپه متصل شده است. جنس این تشک نیز از خود بدنه اصلی و طراحی آن مانند نشیمنگاه اصلی می باشد. هنگامی که آن را جمع کرده و یا تا کنیم ارتفاع نشیمنگاه افزایش پیدا کرده و در صورت باز کردن نیز طول نشیمنگاه بیشتر خواهد شد و فضای مناسبی را برای دراز کشیدن فراهم خواهد کرد.

نحوه راه اندازی

راه اندازی کاناپه بادی طبی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. این کاناپه بادی دارای دریچه بادی برای راه اندازی بوده که باید با توجه به اندازه آن نازل پمپ باد مربوطه را به این قسمت وصل کنیم و در انتها اقدام به باد زدن نماییم. هنگام باد زدن باید توجه داشت که مقدار آن بیش از حد افزایش پیدا نکند و حالت سفت به کاناپه ندهد زیرا به درز های آن فشار خواهد آورد. برای جمع کردن آن نیز کافیست توسط دست و یا هر گونه پمپ بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترین شیوه مراقبت از این کاناپه بادی طبی دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه می باشد. همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن نیز بسیار موثر خواهد بود. در صورتی که استفاده مداوم از این کالا دارید بهتر است از انواع روکش ها برای مراقبت بیشتر از آن استفاده کنید. علاوه بر این محل نگهداری و راه اندازی این کالا نیز می تواند در حفاظت از این محصول در برابر اتفاقات ناگهانی بسیار موثر باشد.

جمع بندی

کاناپه بادی طبی یک نفره مشکی رنگ یکی از راحت ترین کاناپه های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که ساخته شده از بدنه ای با کیفیت و راحت می باشد. محصولی با داشتن قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن و همچنین قابلیت چند کاره از طرفداران و فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است. این کالا توسط شرکت و نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...