تشک بادی الیاف دار سبز

intex 64780E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی الیاف دار سبز

تشک بادی الیاف دار سبز یکی دیگر از محصولات شرکت اینتکس می باشد که دارای رنگی شاد و مناسب برای جوانان است . جنس این تشک یک نفره از پی وی سی سه لایه بوده و دیواره های داخلی این تشک موجب این شده است تا مقاومت تشک بالا ببرد . رویه ی تشک الیاف دار از مخمل ضد تعریق بوده و استفاده از آن برای شما لذت بخش خواهد بود . این تشک بادی دارای وزن ۲ کیلو گرم هست که یکی از بهترین تشک های بادی برای نوجوان به حساب می آید

نقد و بررسی تشک بادی الیاف دار سبز

این نوع تشک بادی الیاف دار در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این امر نیز بسیار واضح است چرا که این تشک بادی، بسیار انعطاف‌پذیر است، یکی از ویژگی های این تشک بادی وزن سبک و امکانات و قابلیت‌های بسیار زیاد آن است که در اختیار ماجراجویان و اشخاص سفر دوست و سایر کاربران قرار می‌دهد. قابلیتهایی از جمله حمل آسان و وزن سبک و حجم کوچک و رنگ بندی بسیار زیبا

ویژگی های تشک بادی

 مسلما با یک باراستفاده از این تشک مشتری دایم و همیشگی این نوع محصول بادی خواهید بود زیرا تشک های بادی در تنوع های ظاهری گسترده و امکانات متفاوت موجود است. ویژگی این تشک بادی همانطور که در عکس ها قابل مشاهده است، باریک و سبک بودن آن است. رنگ رویه تشک از سبز و رنگ زیره طوسی است. که تفاوت رنگی بسیار جذابی را به این تشک بادی داده است. و هر نوع سلیقه را مجذوب خود کرده است. این تشک به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا خیلی سریع و راحت با پمپ دستی همراه محصول آن را راه اندازی نمایند و در منزل و سفر خواب راحتی را تجربه نمایند.

ابعاد و تحمل وزن : طول تشک برابر با 190  سانتی متر ، عرض 76 سانتی متر و ارتفاعی 12 سانتی متر است. همانطور با که در ابعاد مشخص است یک فرد کاملا بالغ و بزرگسال به راحتی می تواند از این تشک استفاده نماید. مقاومت تشک 136 کیلوگرم است و تا این وزن را به خوبی تحمل میکند. 

جنس تشک

این تشک یک سیستم‌ فوق پیشرفته و کاربردی و مفید است که بر پایه سلامت افراد توسعه داده شده است. این تشک بادی قابلیت‌های بسیار خوبی از جمله نرم و راحت بودن و ضد تعرق بودن و قابلیت شستشوی آسان را ارایه می دهد. جنس تشک از پی وی سی بسیار مقاوم که سالها همانند روز اول خود محکم و استوار است و هیچ گونه اسیبی نخوهد دید.

تشک بادی توسط  شرکت اینتکس در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید شده است. ویژگی مهم و اصلی که این شرکت معتبر بر تولیدات محصولات خود مد نظر داشته اعم از، ظرفیت، عملکرد و قابلیت حمل بهتر، است. همواره شرکت اینتکس یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات بادی شناخته می شود. نیاز مدام افراد به خواب راحت و ایمن این برند را بر ان داشته همواره بر کیفیت و سلامت محصولات خود با استفاده از کارشناسان خبره خود محصولات برتر را عرضه بازار نماید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 190 سانتی متر
عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع  12 سانتی متر
 جنس رویه جیر ضد تعرق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای طرح زیبا
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما،ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...