چسب تعمیرات تشک بادی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چسب تعمیرات تشک بادی

چسب تعمیرات تشک بادی از با کیفیت ترین چسب های مخصوص تشک بادی است. این محصول از یک لایه PVC همراه با چسب مایع مخصوص پلاستیک بهره برده که می تواند برای هر بریدگی یا آسیب دیدگی مناسب باشد و ان را ترمیم کند. این برچسب تعمیرات با چسب های متفرقه دیگر تفاوت دارد و از قدرت چسبندگی فوق العاده بالایی برخوردار است. این محصول را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت مناسب تهیه نمایید.

تشک بادی شما دچار پنچری و سوراخ شده ؟ نگران نباشید براحتی میتوانید از چسب های مخصوص تعمیر تشک اینتکس استفاده کنید و آنرا دوباره بازیابی و قابل استفاده نمایید در توضیحات این صفحه میتوانید دستورالعمل و نحوه تعمیر تشک بادی را مطالعه کرده و در ۳ دقیقه آنرا پنچرگیری کنید ، این برچسب تعمیر به همراه لیبل و یا وصله میباشد و در یک پک کامل بفروش میرسد و قیمت آن بسیار ارزان است و میتوانید ۴ الی ۵ بار از آن برای رفو کردن و چسباندن تشک استفاده نمایید

چسب تعمیرات تشک بادی

چسب تعمیرات یکی از لوازمی می باشد که لازم و ضروری برای افرادی است که با محصولات بادی سر و کار دارند . اگر از تشک های بادی و یا سایر محصولات بادی استفاده کرده باشید حتما با اسم برچسب تعمییرات آشنا هستید و در مواقع لازم از این محصول استفاده نموده اید . محصولات بادی به توجه به ماهیتی که دارند در معرض استفاده نادرست و همچنین خطراتی وجود دارند که امکان آسب رسیدن به آن ها بیشتر از سایر محصولات وجود دارد . حال با توجه به مطلبی که ذکر کردیم  در این بخش برای شما عزیزان برچسب تعمیرات تشک بادی را در نظر گرفته و فراهم آورده ایم که توسط آن در صورت بروز مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و بدون دغدغه به روز زیبای خود بپردازید .

این برچسب تعمیرات شامل یک رول چند سانتی متری پلاستیکی از جنس پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت فوق العاده بالایی برخوردار است و در واقع از همان جنسی می باشد که بدنه محصولات بادی از آن ساخته می شوند . علاوه بر این لایه پی وی سی یک عدد چسب نیز در این پک تعمییرا موجود می باشد که از پسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند از خروج باد بخش آسب دیده به بیرون جلوگیری به عمل آورد . 

نحوه استفاده برچسب تعمیرات تشک بادی :

نحوه استفاده از این محصول به سادگی چسب زدن بر روی سایر محصولات می باشد . اگر یک بار از چسب قطره ای استفاده کرده باشید به راحتی می توانید از این محصول در جهت بهبود شرایط محصول بادی خود استفاده نمایید . برای انجام این کار ابتدا با استفاده از قیچی و یا یک شیء نوک تیز رول پی وی سی را به شکل دایره ای مانند و به اندازه بخش آسیب دیده در بیاورید ، لازم به ذکر است که هر چه رول را به صورت دایره ای و بدون گوشه در بیاورید بهتر می باشد و چسبندگی آن بالاتر می رود . سپس چسب را بر روی رول رول ریخته و به بخش آسیب دیده بچسبانید ، حال یک شیء صاف و نسبتا سنگین (  سه الی چهار کیلو گرمی ) را بر روی آن به مدت 3 الی 4 ساعت قرار دهید تا به طور کامل چسب خشک شده و مانع از خروج باد از محصول شود .

جمع بندی :

برچسب تعمیرات تشک بادی یکی از لواز لازم و ضروری برای دارندگان محصولات بادی می باشد که می توانید آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

  • چسب تعمیرات تشک بادی
  • دارای یک لایه پلاستیک PVC
  • قدرت چسبندگی بالا
  • مناسب تشک بادی
  • دارای وصله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...