تشک بادی طرح دار با عرض 152

bestway 67393

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طرح دار با عرض 152

تشک بادی دو نفره طرح دار بست وی با عرض 152 سانتی متر یکی از بهترین تشک های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که از راحتی بی وصفی بهره مند است. محصولی ساخته شده از جنس PVC باروکش مخمل و طرح چرم که به دلیل داشتن ارگونومی مواج در قسمت نشیمنگاه سبب جلوگیری از تعرق بالا نیز شده است. این تشک بادی در قسمت فوق خود از یک بالش بادی سرخود بهره برده که با راه اندازی تشک این قسمت نیز به صورت خودکار باد می شود. گفتنی است که این تشک بادی دارای یک پمپ باد برقی سرخود نیز بوده که قابلیت پمپاژ و همچنین مکش باد را خواهد داشت. از ویژگی های دیگر این تشک می توان به داشتن ساک مخصوص حمل اشاره کرد. 

 برای پر کردن هوا درون تشک است. این تشک‌ها معمولاً برای استفاده در کمپینگ، سفرهای کوهنوردی، یا در مواردی که نیاز به یک سطح نرم و مرتبط با زمین داشته باشید، مفید هستند. طرح دار بودن تشک به معنای داشتن الگوها یا طرح‌های مختلف روی سطح آن است که می‌تواند ظاهر زیبا و جذابی به تشک اضافه کند و به شما امکان دهد تا آن را به عنوان یک اقلام زیبایی در کمپینگ و سفرهای خود استفاده کنید. تشک بادی طرح دار بست وی ممکن است در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف موجود باشد، بنابراین می‌توانید بر اساس نیاز‌ها و سلیقه‌های خود یکی را انتخاب کنید. همچنین، بست وی (Bestway) یکی از شرکت‌های معروف در تولید تشک‌های بادی و تجهیزات کمپینگ است، بنابراین تشک بادی آن ممکن است مشهور و معتبر باشد. برای خرید و استفاده از تشک بادی بست وی، می‌توانید به فروشگاه‌های کمپینگ یا فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنید.

نقد و بررسی تشک بادی طرح دار با عرض 152

تشک بادی دو نفره طرح دار محصولی با کیفیت از شرکت بست وی می باشد . تشک های بست وی محصولاتی با کیفیت ساخت بالا می باشد که توان رقابت با تشک های اینتکس را دارد . محصولات بست وی را می توان در هر مکانی استفاده کرد و به هر مکانی انتقال داد . 

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی ساخت این محصول به گونه ای می باشد که با توجه به شکل مستطیلی آن و همچنین بالش سرخود ، می توان از آن به راحتی استفاده کرد و از آن لذت برد  . رویه ی این محصول از پی وی سی سه لایه بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالا می باشد . رویه ی مخملی ضد تعریق نیز موجب این می شود تا بدن شما هنگام استفاده دچار تعریق نشود و احساس خوبی به شما دست بدهد . قسمت کناری این محصول نیز از پی وی سی مات بوده و زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . دیواره های داخلی این تشک نیز موجب بالا رفتن تحمل وزن این محصول می شود . 

جنس بدنه 

جنس بدنه ی تشک دو نفره بست وی از پی وی سی سه لایه بوده و همچنین دیواره های داخلی این تشک موجب بالارفتن تحمل وزن این محصول شده است . رویه ی مخملی این محصول نیز ضد تعریق بوده و همچنین دیواره های این تشک دارای استحکام بالایی می باشد . بدنه ی این محصول از پی وی سی سه لایه بوده و همچنین خاصیت ضدآب بودن را داراست . 

ابعاد و تحمل وزن 

ابعاد این تشک دو نفره عبارت است از : طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر . این ابعاد برای تشک دو نفره اندازه ای مناسب بوده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد . همچنین تحمل وزن این محصول 250 کیلوگرم می باشد که با توجه به اندازه ی آن ، تحملی مناسب می باشد . البته برای بالا بردن تحمل وزن محصول نیز می توان با کم کردن مقدار کمی از باد محصول ، به تحمل وزن این محصول اضافه کرد و از آن استفاده کرد . 

سایر ویژگی ها 

ضدآب بودن این محصول یکی از ویژگی های این تشک محسوب می شود و همچنین رویه ی مخملبی ضد تعریق آن نیز یک ویژگی به حساب می آید . دیواره های داخلی مستحکم این تشک نیز موجب بالا رفتن تحمل وزن تشک شده و همچنین استفاده از آن را برای شما راحت تر کرده است . وزن ا نتشک حدود 7 کییلوگرم بوده و قابلیت جابجایی به را به هر مکانی ممکن می سازد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

برای نصب و راه اندازی این محصول ابتدا باید تشک را بر روی سطح صاف قرار داده و پمپ باد را به
آن متصل کنید . برای نگه داری و مراقبت از این تشک نیز باید تشک را از اشیاء تیز دور نگه داشت . البته در صورت بروز مشکل برای تشک نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیرات آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی 

تشک بادی دو نفره بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا می باشد که با توجه به ضدآب بودن و همچنین روکش مخملی ضدتعریق ، محصولی ایده عال بوده و می توان از آن لذت برد . 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 7.5 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
ابعاد بسته بندی: 15×32×42 سانتی متر
 قابلیت ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...