تشک بادی اینتکس یک نفره

intex 64141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس یک نفره

تشک بادی اینتکس یک نفره هم دیگر محصول شرکت اینتکس در حوزه تشک های بادی است که با بهره مندی از یک ابعاد ایده ال برای استفاده یک نفر طراحی و تولید شده است. این محصول را اگر بخواهیم از نظر ظاهر مورد بررسی قرار دهیم در وهله اول می توان عنوان کرد که دارای رویه ای شیار دار و مواج است که همین امر باعث شده تا در هنگام دراز کشیدن و استراحت بر روی این محصول شما با خیال راحت بتوانید نرمی و راحتی را احساس نمایید. رویه این محصول تولید شده از نوع پارچه مخملی بوده و بخش های کناری این تشک را هم PVC طرح چرم تشکیل داده است که قطعا از خصوصیات مهم طراحی این تشک به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول دارای بالش بادی سرخود هم می باشد که با در نظر گرفتن این مزیت شما را از تهیه جداگانه بالش بی نیاز کرده است. بهره مندی از بدنه دو لایه و ضخیم هم از دیگر خصوصیات بخش کیفیت این تشک به شمار خواهد رفت که قطعا در خرید شما تاثیر مستقیم می گذارد. تمامی این موارد در کنار قیمت مناسب این محصول باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این تشک بادی یکنفره را خریداری نمایید.

تشک بادی اینتکس یک نفره

تشک بادی اینتکس یک نفره در ابعدادی دلخواه برای استفاده در هر مکانی با رنگبندی زیبا جزو محصولات پر فروش و خاص مجموعه اینتکس می باشد که دارای سادگی در ساختار است و راحتی زیادی برای استفاده در یک روز خسته کننده کاری دارد. این تشک زیبا جایگزین بسیار مناسبی به جای تشک های فنری و حتی تخت های فلزی و چوبی می باشد و هم چنین از آن می توان در مسافرت ها نیز استفاده کرد. با توضیحات بیش تر در مورد تشک بادی اینتکس یک نفر شما را کامل تر با این محصول مناسب و راحت آشنا می کنیم.

آرگونومی ظاهری

بر روی سطح این محصول پستی بلندی هایی به صورت موج وجود دارد که باعث راحتی در استفاده از آن می شود و هم چنین ظاهر ساده و یک رنگ بودن بدنه آن باعث شده تا یک تشک خاص برای افراد سخت پسند به شمار بیاید. قسمت برآمده بالای تشک که به عنوان بالش عمل می کند دارای پمپ برقی سرخود می باشد تا در زمان لزوم باد داخل بالش را کم و یا زیاد کنیم. این یکی از ویژگی های قابل توجه تشک بادی اینتکس یک نفره است. این پمپ سرخود در بدنه تشک به کار رفته است. هم چنین ساک حمل موجود برای این مجصول زیبا این امکان را به شما می دهد تا به راحتی به هر مکان جابه جا شود و یا حتی برای مدتی در این ساک محفوظ باقی بماند.

جنس و کیفیت بدنه

در انتخاب تشک های بادی حتما باید به جنس بدنه توجه بیش تری بشود و در ازای هزینه پرداختی جنسی با کیفیت را کسب کرد. در مورد تشک بادی اینتکس یک نفره جنس کف آن از پی وی سی دو لایه تشکیل شده تا مقاومت بالایی را داشته باشد هم چنین جنس رویه آن از پی وی سی مخملی بوده که ضد تعریق بوده و حساسیت ایجاد نمیکند. بخش های کناری این محصول بی نظیر از جنس پی وی سی طرح چرم بوده که در مجموع ظاهری جذاب و خاص را به این تشک بادی بخشیده است. کیفیت این جنس از بدنه باعث مقاومت و ایستادگی این تشک شده و کفی دو لایه آن باعث متمائز بودن این تشک بادی نسبت به محصولات مشابه دیگر می باشد.


سایر ویژگی ها

تشک بادی اینتکس یک نفره با طول 191 سانتی متر و عرض 99 سانتی متر در ارتفاع 25 سانتی متری مناسب برای استفاده تک نفر در هر فضایی می باشد که دارای تحمل وزن 136 کیلوگرم است و افرادی با وزن بالا نیز می توانند از آن استفاده کنند هم چنین می توان این تشک زیبا را با خود به مسافرت نیز بدر به این صورت که با استفاده از تخلیه باد درون تشک و قرار دادن در ساک حمل به راحتی قابل جابه جایی می شود. ابعاد این محصول مناسب و راحت برای جایگیری در اتاق هایی با مساحت کم نیز مناسب است و وزن سبکی که دارد باعث آسانی تغییر مکان این محصول زیبا شده است.

راه اندازی این تشک بادی با استفاده از باد کردن آن به وسیله پمپ باد سرخود که در بدنه این محصول تعبیه شده شروع می شود در مواقع تغییر مکان باد این تشک را با استفاده از محفظه تخلیه باد خارج کرده و در ابعاد کوچک قابل جابجایی نمود. این محصول با کیفیت این امکان را دارد که در هر زمان باد داخل تشک را بر حسب احتیاج کم و زیاد نمود و هم چنین با داشتن بالش بادی سرخود این امکان را فراهم ساخته تا دیگر احتیاجی به استفاده از بالش های دیگر نباشد. در هنگام استفاده از این تشک بادی به دو نکته باید توجه کرد تا طول عمر محصول افزایش یابد. اول این که از پریدن و جامپینگ بر روی تشک جددا خودداری شود دوم این که در هنگام استفاده از چاقو یا ابزارات نوک تیز از این تشک فاصله گرفته شود و از برخورد آن با تشک جلوگیری شود.

خرید محصول

این تشک بادی با کیفیت و زیبا و هم چنین راحت را برای استراحت های روزانه و هم چنین استفاده در مسافرت های خود می توان با مراجعه به فروشگاه محصولات بادی با اطمینان از اورجینال بودن محصول و کیفیت بالا خریداری نمود. قیمت مناسب محصول در کنار کیفیت بالای آن باعث شده تا رضایت خاطر در خرید را داشته باشید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپدستی
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...