تشک بادی تاشو یک نفره

bestway 67277

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی تاشو یک نفره

تشک بادی تاشو و چند کاره اینتکس از جمله بهترین وسیله برای استراحت های مقطعی و همچنین تغییر دکوراسیون های داخلی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل از نوع کامفورت می باشد. این تشک چند کاره با داشتن ابعاد (طول: ۱۹۳ سانتی متر، عرض: ۹۴ سانتی متر، ارتفاع: ۲۳ سانتی متر) و تحمل وزن ۱۱۰ کیلوگرمی قابلیت تبدیل به کاناپه، مبل و تشک بادی را دارد. از سایر ویژگی های این کالا می توان به ضد تعرق و طبی بودن آن اشاره نمود.

تشک بادی تاشو ، از این تشک بادی تاشو میتوان در منزل برای تماشای تلویزیون ، روی آب ، داخل استخر ، و استراحت مقطعی استفاده کرد ،جنس بدنه از pvc و روکش آن از جنس جیر با رنگهای متنوع است ، دو کاره ، با کیفیت عالی ، برند بست وی ، محصول ۲۰۱۹

نقد و بررسی تشک بادی تاشو یک نفره

تشک بادی تاشو یک نفره یکی از بهترین و جذاب ترین تشک های بادی شرکت بست وی بوده که قابلیت تبدیل به سه حالت استفاده می باشد. تشکی با کیفیت مناسب و رنگبندی شیک و زیبا که می تواند برای استفاده در منزل و یا محل کار بسیار مناسب باشد. محصولی که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

تشک بادی تاشو یقینا به دلیل ویژگی هایی که در خود دارد، طراحی و ارگونومی متفاوتی را با سایر تشک های بادی خواهد داشت. ارگونومی در نظر گرفته برای این کالا در واقع به صورت مستطیلی تاشو بوده که از پشتی ویا همان تکیه گاه بادی سرخود نیز بهره مند است. تکیه گاهی که می تواند به صورت کامل قسمت عقب بدن را فرا گرد. همچنین قسمت نشیمنگاه این کالا نیز به صورت دو تکه بوده که تنها با لایه PVC به یکدیگر متصل می باشند. نشیمنگاهی که می تواند در صورت دلخواه آن را جمع نموده و یا آن را باز کرد. همچنین قسمت رویه سطح نشیمنگاه و تکیه گاه هر دو از نوع مواج بوده که قسمت زیرین این تشک نیز از همین ارگونومی بهره مند است. این قابلیت سبب می شود تا از تعرق بالا به دلیل رد و بدل شدن هوا جلوگیری کند. اما قسمت مهم این تشک بادی دیواره های داخلی آن بوده که به صورت موازی و پشت سر هم ساخته شده است تا تحمل وزن مناسبی را به ارمغان آورد. از سایر ویژگی های این تشک در قسمت ارگونومی ساخت داشتن کیه گاه هایی برای دست به صورت گرد بوده که به خود بدنه متصل می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه ای که برای این تشک بادی در نظر گرفته شده پلاستیک PVC فشرده بوده که می تواند در برابر شرایط جوی مختلف بسیار مقاوم باشد. بدنه ای که با توجه به ارگونومی ساخت در نظر گرفته شده برای آن می تواند فشار های ناشی از وزن مصرف کنندگان را تحمل کند. اما این بدنه از دو نوع روکش مخمل در نشیمنگاه و طرح چرم در کناره ها و زیرین بهره می برد. روکش مخملی که قابلیت ضد تعریق و روکش طرح چرم قابلیت مقاوم بودن در برابر آب را به همراه خواهد داشت. اما دیواره های داخلی این محصول از نوع PVC فشرده چند لایه بوده که می تواند با توجه به نوع قرار گیری آنها در بدنه مقاومت بالایی را در تشک ایجاد کند.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که این کالا داشته معادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 97 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده یک نفر خواهد بود. ابعادی که مربوط به هنگام باز نمودن کامل تشک بوده و اگر قسمت اضافی نشیمنگاه را باز نکنیم یقینا ابعادی کمتری را به خود خواهد گرفت. این تشک بادی تاشو تحمل وزنی استاندارد معادل 110 کیلوگرم را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. تحمل وزنی که با کمی کاستن باد تشک می توان تا 20 کیلوگرم به آن اضافه کرد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های این تشک بادی می توان به ضد تعریق بودن و داشتن نشیمنگاه و تکیه گاه راحت آن اشاره نمود. تکیه گاه هایی برای قسمت کمر و همچنین دست ها که خود می تواند در راحتی افراد مصرف کننده بسیار موثر باشد. اما این کالا می توان به سه حالت تشک بادی تکیه گاه دار ، مبل بادی و کاناپه بادی قابل استفاده باشد. سه حالتی که می تواند در منزل و محل کار بسیار مورد استفاده باشد. همچنین داشتن رنگبندی های زیبا و روشن می تواند در دکوراسیون داخلی موثر باشد. این تشک بادی تاشو از یک دریچه بزرگ برای باد کردن و خالی کردن آن بهره برده و در کنار خود یک پمپ باد دستی مجزا دارد.

پمپ بادی که به دلیل داشتن نازل سه سر می تواند برای راه اندازی تمام محصولات بادی نیز استفاده شود. اما وزن این تشک بادی همراه با پمپ باد خود به 3 کیلوگرم رسیده کهبه دلیل دشاتن وزن مناسب به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی بهتر است آن را در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و پس از متصل نمودن پمپ باد به دریچه اقدام به باد زدن کنیم. البته این تشک بادی از چند دریچه باد در قسمت های مختلف بهره برده که راه اندازی هر کدام از بدنه را مجزا کرده است. برای جمع نمودن آن نیز کافیست دریچه های باد را باز کرده و سپس کاملا باد تشک را خالی کنید. برای مراقبت بیشتر از این تشک بهتر است آن را از اشیای تیز دور نگه داشته و از پرش و جامپینگ کردن بر روی آن بپرهیزیم. علاوه بر این برای مراقبت بیشتر از این محصول در زمان استفاده نکردن از آن می توان از روکش و یا کاور استفاده کرد.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره تاشو یکی از بهترین و کاربردی ترین تشک های بادی با داشتن قیمتی مقرون به صرفه بوده که از رنگبندی و طراحی بسیار شیک و جذابی بهره می برد. برای خرید این کالا می توان از سه طریق خرید اینترنتی ، تماس تلفنی و همچنین مراجعه حضوری به فروشگاه اینتکس اقدام نمود.

نوعخانگی، کاری
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
قابلیت چند کاره بودن
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...