تشک بادی تعویض نوزاد اینتکس

intex 48422

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی تعویض نوزاد اینتکس

تشک بادی تعویض نوزاد اینتکس محصولی ساخته شده از جنس وینیل با رویه طرح چرم و بسیار نرم که از کیفیت و طراحی استانداردی بهره مند است. محصولی که دارای رویه مواج بوده که هنگام نشستن و یا دراز کشیدن فرزندانتان روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه خواهند کرد. این تشک کاربرد های فراوانی داشته اما در اصل به عنوان تشک تعویض نوزاد به بازار عرضه شده است. این کالا دارای کاربرد های دیگری همچون استفاده روی آب می باشد. قسمت کناره های تشک بادی تعویض نوزاد حالت گرد و بزرگ داشته تا از خارج شدن ناگهانی فرزندان شما از تشک جلوگیری لازم را داشته باشد. این محصول به همراه خود یک پمپ باد دستی سوزنی داشته تا مدت زمان کوتاهی اقدام به راه اندازی این کالا بکنید.

تشک بادی تعویض نوزاد اینتکس

تشک بادی تعویض نوزاد اینتکس یک محصول فوق العاده زیبا و جذاب است که مناسب برای استفاده نوزاد شما می باشد. از این محصول می توانید در چندین روش مختلف استفاده کرده و لذت داشتن یک تشک بادی با کیفیت را تجربه کنید. رنگ شاد این محصول هم باعث شده تا در روحیه کودک شما هم تاثیر بسزایی داشته و او را شاد کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از نکات خوب این محصول که ان را از سایر تشک های بادی مخصوص نوزادان متفاوت کرده است نوع ارگونومی ساخت این کالاست. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا به صورت مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است. لبه های این محصول به صورت بادی و ضخیم تر از دیگر نقاط این کالا می باشد که همین مسئله باعث شده تا کودک شما در هنگام خوابیدن بر روی این محصول از کناره ها به پایین پرت نشود و در مرکز این تشک باقی بماند. هم چنین سطح رویه اصلی این محصول هم دارای خطوط موازی می باشد که این خطوط دقیقا هم اندازه یک دیگر بوده و در فواصل یک اندازه و معین از هم قرار گرفته اند. در خصوص رنگ این کالا هم باید به این نکته اشاره کرد که رویه اصلی این کالا به صورت یکدست زرد رنگ طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش پایینی این محصول هم به صورت ابی رنگ طراحی شده و لوگو شرکت سازنده این محصول یعنی اینتکس هم با رنگ سفید بر روی این کالا به صورت واضح مشخص است.

جنس بدنه

بدنه این کالا ساخته شده از جنس وینیل طرح چرم می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس ساخته شده است که نشان از کیفیت فوق العاده این محصول دارد. در کنار این موارد باید به چنس کف این کالا هم اشاره نمود که فوق العاده با دوام بوده و تحمل وزن خوبی را هم دارا می باشد. این محصول هم چنین به صورت ضد اب طراحی شده است که از ان در استخر هم می توانید استفاده کنید.

ابعاد و وزن

طول این تشک 79 سانتی متر ، عرض ان 58 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 13 سانتی متر می باشد. هم چنین نکته مهم در خصوص این کالا تحمل وزن بالای این محصول است که قادر است تا 50 کیلو گرم وزن را هم تحمل کند که نشان می دهد برای کودکان بسیار مناسب است. هم چنین این محصول کلا 1 کیلو گرم وزن دارد که این عامل باعث شده تا بتوانید به سادگی این محصول را حمل و نقل کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در خصوص راه اندازی این محصول باید عنوان کرد که در کنار بسته بندی این کالا یک عدد پمپ باد دستی سوزنی قرار گرفته است. شما پس از خارج کردن کامل این تشک از داخل بسته بندی باید ان را بر روی زمین قرار داده و به دنبال دریچه باد موجود بر روی این محصول بگردید. پس از پیدا کردن ان می توانید به سادگی و با استفاده از همین پمپ باد این محصول را در مدت زمان بسیار کمی باد کرده و استفاده کنید. هم چنین می توانید این محصول را در زمان هایی که قصد استفاده از ان را ندارید به راحتی جمع اوری کرده و باد داخلی این را تخلیه نمایید. برای مراقبت از این محصول هم باید از سوراخ کردن ، پریدن ، و هم چنین ایستادن و قرار دادن اشیا و وسایل سنگین تر از حد تحمل وزن این محصول خودداری کنید تا این کالا سالم و سلامت برای شما باقی بماند.

جمع بندی

تشک بادی تعویض نوزاد اینتکس یک محصول فوق العاده و جذاب است که دارای باله های بادی در کناره های خود می باشد که این محصول را از سادگی خارج کرده و کودک شما با خیال راحت می تواند بر روی ان به استراحت بپردازد. هم چنین این محصول دارای دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات و هم چنین پمپ باد هم می باشد که از خصوصیات و مزایای خوب این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 79 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 تحمل وزن 50 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپدارد
نوع پمپدستی سوزنی
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب نوزادان و کودکان
 دارای باله های بادی در کناره ها
 قابل استفاده در انواع استخر ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...