تشک بادی دو قلو طبی سویلور

sevylor 68530

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو قلو طبی سویلور

تشک بادی دوقلو سویلور ساخته شده توسط شرکت سویلور امریکا که از کیفیت و طراحی بسیار با کیفیتی بهره می برد. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC ضد آب بوده و از روکش مخمل برای سطح نشیمنگاه آن استفاده است. این تشک با داشتن ابعاد (طول: 190 سانتی متر، عرض: 140 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر) تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل کرده و قابلیت تبدیل به تخت بادی، کاناپه و مبا بادی دو نفره را دارد. علاوه بر این از مهم ترین ویژگی های آن می توان به استفاده شدن بر روی آب اشاره نمود.

نقد و بررسی تشک بادی دو قلو طبی سویلور

تشک بادی دوقلو تاشو سویلور یکی از بهترین تشک های بادی ساخته شده توسط شرکت امریکایی سویلور می باشد. محصولی شیک و بسیار کاربردی برای استفاده در خشکی و حتی بر روی آب که از بدنه با کیفیت و مقاومی بهره می برد. این تشک بادی دوقلو با داشتن قابلیت هایی همچون طبی و چندکاره بودن طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. تشکی که در تعداد های کمی تولید شده و از فروش بالایی نیز برخوردار می باشد. اما برای آشنایی بیشتر با این تشک بادی کافیست در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در واقع این تشک بادی یکی از بهترین طراحی و ارگونومی های ساخت را به خود اختصاص داده که می تواند باعث رضایت فراوان کاربران هنگام استفاده از این محصول شود. ارگونومی در نظر گرفته شده برای این کالا همانطور که گفتیم به صورت دوقلو و متصل به هم بوده که قابلیت تاشو و تبدیل به تخت بادی و همچنین تشک بادی پشتی دار را دارد. قابلیتی که می تواند در بسیرای از موارد برای مشتریان عزیز مصرف های بالایی را داشته باشد. البته این تشک بادی در یک سوی خود نیز از دو قفل پلاستیکی بهره برده که می توان توسط آنها این دو تشک را از ناحیه باز نیز بسته کرده و آن را به یک تخت بادی با ارتفاع بالا تبدیل نمود. طراحی در نظر گرفته شده برای نشیمنگاه این تشک بادی از نوع مواج بوده و به دلیل سفت بودن این قسمت که به روکش های کامفورت معروف هستند، قابلیت طبی بودن را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. همچنین این نشیمنگاه می تواند با رد و بدل نمودن هوا از خود باعث جلوگیری از تعرق بالا نیز شود.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک بادی از نوع پلاستیک فشرده PVC در نوع دو لایه بوده که از کیفیت بالا و مقاومت مناسبی بهره مند است. بدنه ای که از دو نوع روکش همانند بسیاری از تشک های بادی در آن استفاده شده است. روکش مخمل که در سطح نشیمنگاه که قابلیت ضد تعرق بودن را به همراه داشته و روکش طرح چرم نیز در قسمت های کناره و زیرین که در برابر آب مقاوم خواهد بود. به همین دلیل می توان از ان بر روی آب نیز استفاده کرد. البته توضیحات بیشتر در رابط این مسئله را در قسمت سایر ویژگی ها خواهیم داد. همچنین دیواره های داخلی نیز از خود جنس بدنه یعنی PVC تشکیل شده ولی از نوع چند لایه می باشد. چند لایه بودن آن نیز به دلیل مهم بودن این قسمت از تشک که وظیفه تحمل وزن را بر عهده دارد می باشد. 

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که برای این تشک بادی در نظر گرفته شده معادل (طول: 190 سانتی متر ، عرض: 140 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعاد کلی آن محسوب می شود. البته هر تشک نیز ابعاد (طول: 190 سانتی متر ، عرض: 70 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) را داشته که به راحتی می تواند یک نفر را در خود با جای اضافی جای دهد. طبق این ابعاد تحمل وزن هر تشک 120 کیلوگرم خواهد بود که می تواند به این تحمل وزن نیز در صورت کم نمودن باد تشک به مقدار 20 کیلوگرم اضافه نمود. البته در صورتی که بخواهید از این تشک به عنوان تخت استفاده کنید تحمل وزن آن به مقدار 250 کیلوگرم افزایش پیدا خواهد کرد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این کالا می توان به قابلیت تاشو و تبدیل به چند نوع محصول مانند تشک های بادی پشتی دار و همچنین تخت بادی اشاره نمود. علاوه بر این می توان از این تشک بادی بر روی آب های آرام و کم عمق نیز استفاده نمود که این ویژگی بر می گردد به طرح چرم بودن قسمت زیرین و کناره های آن. ویژگی بعدی همان طبی و ضد تعرق بودن نشیمنگاه بوده که در قسمت های بالا نیز به آن اشاره کردیم. اما وزن این کالا به همراه پمپ باد همراه خود به 7 کیلوگرم رسیده که وزنی مناسب برای حمل در هر مکانی به نظر می رسد. تشکی که می توان حتی توسط ساک های حمل نیز به هر نقطه ای حتی توسط دست جا به جا کرد. وجود یک دریچه بزرگ مخصوص باد در هر تشک نیز سبب شده تا به راحتی و در مدت زمان کمتری اقدام به راه اندازی و باد نمودن این تشک کنیم. پمپ باد همراه این کالا نیز از نوع دستی در سایز کوچک بوده که علاوه بر داشتنن وزن بسیار کم از نازل سه سر بهره برده که می توان برای هر محصول بادی مورد استفاده قرار داد. وجود برچسب تعمیرات نیز در این تشک از دیگر ویژگی های آن بوده اما می توان از چسب های مخصوص تعمیرات اینتکس نیز برای آنها در زمان آسیب دیدگی استفاده نمود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست پس از پهن نمودن آن در سطحی صاف و بدون اشیای تیز (در فضای باز ترجیحا استفاده از زیرانداز) پمپ باد را به دریچه های آن متصل نموده و سپس اقدام به باد نمودن آن کنیم. همانطور که می دانیم باد نمودن بیش از حد این تشک بادی سبب می شود تا دیواره های داخلی آن آسیب ببینند به همین دلیل در هنگام باد نمودن باید توسط دست مقدار باد شدن بدنمه را بررسی نماییم تا به خد استاندارد خود برسد. برای اینکه بخواهیم به تحمل وزن آن نیز اضافه کنیم بهتر است کمی از باد آن بکاهیم. برای خالی کردن از باد نیز می توان دریچه را باز نموده و پس از آن اقدام به صحیح تا نمودن تشک بپردازیم. برای مراقبت بیشتر از این کالا بهتر است از پرش و جامپینگ کردن بر روی آن خودداری کرده و آن را از اشیای تیز دور نگه داریم. همچنین استفاده از کاور و روکش های پارچه ای نیز می تواند تاثیر بسزایی در نگهداری و افزایش طول عمر این کالا داشته باشد. 

جمع بندی

تشک بادی دوقلو سویلور یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده برای تمام سنین مختلف. محصولی خانگی و مسافرتی از نوع تاشو با قابلیت تبدیل به تخت بادی و تشک بادی پشتی دار که قابلیت استفاده در داخل چادر های مسافرتی را نیز خواهد داشت. برای خرید این کالا کافیست با مراجعه به فروشگاه اینتکس یا ثبت سفارش به صورت اینترنتی و همچنین تماس تلفنی اقدام کنید.

نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 190 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 قابلیت طبی
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...