تشک بادی دو نفره 2018 عرض 152 با پمپ باد

bestway 67474-N

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره 2018 عرض 152 با پمپ باد

تشک بادی دو نفره 2018 عرض 152 با پمپ باد دستی یکی از رایج ترین و پر کاربرد ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی با کیفیت ساخت بالا که برای انواع سفر های کمپینگ و حتی استفاده در منزل و محل کار تولید و عرضه شده است. این محصول مانند دیگر مدل های مشابه خود ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش جیر و طرح چرم بوده و از مقاومت و ساختار با کیفیتی بهره مند است. بدنه ای با انعطاف بالا که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را داشته به همین جهت به راحتی و با کمترین فضای اشغال شده قابل حمل در هر مکان مورد نظری خواهد بود. طراحی سطح رویه به صورت مشبک بوده تا در زمان خواب و استراحت های طولانی مدت به خوبی اعضای بدن در تماس با تشک بادی دو نفره را پوشش داده و با عبور جریان هوا از خود تا حدودی در برابر تعریق بالا مقاومت لازم را داشته باشد. از ویژگی ها و امکانات دیگر این محصول می توان به پمپ باد دستی مجزا و همچنین بالش بادی همراه این تشک اشاره نمود. محصولی که توسط شرکت اینتکس ایران با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره 2018 عرض 152 با پمپ باد

تشک بادی دو نفره با پمپ باد

 تشک بادی دو نفره 2018 عرض 152 با پمپ باد یک تشک بادی با طراحی بی نظیر و خاص است که از ان می توانید به سادگی در مسافرت های خود هم استفاده کرده و لذت یک استراحت راحت را تجربه کنید. رنگ این محصول هم به گونه ای است که هر فردی با دیدن ان مجذوب شده و این محصول را در سبد خرید خود قرار می دهد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل به نقد و بررسی این محصول پرداخته و ان را به صورت موشکافانه برای شما توضیح دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص ارگونومی ساخت این محصول در وهله اول باید به این نکته اشاره کرد که این کالا ظاهری مستطیلی شکل دارد. دور تا دور این محصول به گونه ای طراحی شده که ساده بوده و هیچ گونه طرح خاصی ندارد. البته لبه ها و بخش های کناری این محصول به صورت طرح چرم طراحی و تولید شده اند که بسیار نرم و لطیف است. علاوه بر این ها بر روی بدنه و رویه اصلی این تشک در شش ستون و هشت سطر شیار هایی قرار گرفته است که باعث نرمی و لطافت بیش از حد این محصول شده و از تعریق فرد استفاده کننده بر روی این محصول هم تا حدود بسیار زیادی جلوگیری می کند. در کنار این موارد باید به رنگبدنه و اصلی این تشک هم اشاره نمود که به صورت یکدست ابی رنگ طراحی شده و رنگی فوق العاده زیبا و حذاب می باشد. تمام این موارد در کنار خصوصیات دیگر این محصول که در ادامه به ان ها اشاره خواهیم کرد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

جنس بدنه

از دیگر خصوصیات خوب این تشک جنس بدنه مقاوم ان است که باعث شده تا خریدار با خیال راحت بتواند به ان اطمینان کرده و این محصول را خریداری کند. اگر بخواهیم به جزئیات این بخش اشاره کنیم باید گفت که رویه اصلی این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه مخملی می باشد. هم چنین بخش های کناری این کالا هم از جنس PVC ساخته شده است که به صورت طرح چرم بوده و بسیار زیبا و با دوام است. در کنار این موارد کف این تشک هم به صورت دو لایه و با کیفیت فوق العاده ای طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن

از دیگر خصوصیات این محصول ابعاد و وزن ان است. طول این تشک 203 سانتی متر ، عرض ان 152 سانتی متر و ارتفاع این محصول هم 22 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به وزن این کالا هم اشاره نمود که 4.8 کیلو گرم بوده و به راحتی می توان ان را حمل و نقل کرد. علاوه بر این ها این محصول قادر است تا 290 کیلو گرم وزن را هم تحمل کند که این مقدار فوق العاده زیاد بوده و در تست های شرکت بست وی به راحتی توانسته این مقدار را تحمل کرده و نمره قبولی بگیرد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از ویژگی های خوب این محصول داشتن پمپ باد می باشد. در کنار بسته بندی این کالا یک عدد پمپ باد دستی مجزا قرار گرفته است که با استفاده از ان راه اندازی این محصول کاری فوق العاده اسان می باشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که شما در ابتدا این محصول را بر روی یک سطح صاف و هموار قرار داده و سپس به دنبال دریچه باد تعبیه شده برروی این تشک بگردید. پس از پیدا کردن ان و قرار دادن این پمپ باد در داخلش می توانید به سادگی و در عرض کمتر از ده دقیقه این محصول را به صورت کامل باد کرده و از ان استفاده کنید. نکته مهم در همین خصوص این است که نباید بیش از اندازه این کالا را باد کنید چون از تحمل وزن این محصول می کاهد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که این کالا را باید از اشیا نوک تیز دور کرده تا سوراخ نشود. هم چنین سعی کنید بر روی این محصول نپرید تا اسیب جدی هم نبیند.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره 2018 عرض 152 با پمپ باد یک محصول با دوام و جذاب است که مناسب استفاده بزرگسالان بوده و دارای رویه مواج و ضد تعریق می باشد. هم چنین به دلیل داشتن بالش بادی مجزا و همین طور پمپ باد دستی می توانید به راحتی از این محصول در مسافرت های خود هم استفاده کنید. این تشک زیبا را می توانید اکنون با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 290 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 مناسب سنین بزرگسال
 قابلیت مکش باد توسط پمپ باد
 قابل استفاده در مسافرت ها
 دارای بالش بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، بالش بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...