تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار بست وی

bestway 44036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار از سری محصولات زیبای بست وی می باشد که دارای رنگ بندی شیک و زیبا است . این محصول دارای جنس وینیل می باشد که با ضخامت 0.20 میلی متری که دارد از سری محصولات با کیفیت به حساب می آید . این محصول دارای رویه مواج است که مانع از سر خوردن بدن بر روی آن می شود . یه همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استغاده کرده و از روز خود لذت ببرید . وزن این محصول 1کیلوگرم می باشد که با توجه به وزن کم می تواند گزینه ی مناسبی برای سفر و یا همچنین استفاده در استخر نیز بشمار بیاید .

این تشک بادی روی آب با بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند بست وی در ایران می باشد نیز وجود دارد که می توانید پس از بررسی و مشاده ی تصاویر آن را خریداری کرده و به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید . با توجه به ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی محصول ، در بخش نقد و بررسی به صورت جامع و مفید تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار بست وی را معرفی خواهیم کرد .

 نوع مستطیلی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC دو رنگ
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 1کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار بست وی نمونه ای بسیار زیبا در میان تنوع بسیار بالای تشک های بادی روی آب می باشد که در دو رنگ مختلف آبی و صورتی طراحی شده است که می توانید آن را برای استفاده در آب تنی ها و تفریحات آبی استفاده کنید . این محصولات شناور های خوبی بر روی آب هستند که به صورت ساختار تشک مانند خود به شما این اجازه را خواهند داد تا بتوانید بر روی آب دراز کشیده و استراحت کنید . استراحت کردن و ریلکس کردن بر روی آب یکی از دلچسب ترین و دوست داشتنی ترین کار ها بوده که می توانید به آرامش برسید . در ادامه مطلب بیش از پیش به ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار بست وی خواهیم پرداخت .

ساخت تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار بست وی

تشک بادی روی آب یک نفره فوق توسط برند بست وی تولید شده است ، بست وی همواره سعی داشته است تا مدل های جدید خود را با ساختار بسیار خوب طراحی کنند تا اینچنین افراد بتوانند سطحی نرم و انعطاف پذیر را برای استراحت کردن داشته باشند . از این رو بست وی برای تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار خود از بالش بادی سرخود استفاده کرده است . بالش بادی سرخود سبب آن شده است تا با قرار دادن سر بر روی آن ، مانع از وارد شدن فشار به سر و یا فرو رفتن آن به داخل آب جلوگیری کنید . 

از سوی دیگر استفاده از طراحی مواج بر روی تشک انعطاف پذیری آن را بیشتر کرده است . بست وی به مانند تولید انواع محصولات بادی مانند تشک بادی ، تخت بادی و مبل های بادی خود ، تشک بادی روی آب را نیز به صورت مواج طراحی کرده است تا سطح محصول فرم پذیری بیشتری داشته باشد تا هیچ فشاری به اندام ها وارد نشود . این طراحی در تشک بادی روی اب همچنین موجب شده است تا سطح لغزندگی تشک کمتر شده و افراد بتوانند با تعادل و ثبات بهتری بر روی تشک قرار بگیرند .

جنس تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار بست وی

جنس تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار بست وی pvc دو رنگ می باشد . پی وی سی ها موادی بسیار خوب و درجه یکی هستند که از آن برای ساخت محصولات بادی استفاده می شود . اینتکس و بست وی که از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی هستند به دلیل اینکه پی وی سی حساسیت پوستی برای افراد ایجاد نکرده و سازگاری کامل با محیط زیست دارد ، از این جنس با ساختار و رنگبندی های مختلف برای ساخت تشک بادی روی آب و سایر محصولات بادی استفاده کرده است . بزرگترین ویژگی این جنس عایق رطوبتی و ضد اشعه خورشیدی می باشد .

راه اندازی تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار بست وی

قبل از استفاده از تشک بادی روی آب نیاز است تا آن را راه اندازی کنید . برای اینکار در ابتدا محصول را از داخل جعبه خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید . پهن کردن تشک بر روی زمین می تواند روند راه اندازی را سریع تر کند چرا که چین و چروک ها و تا شدگی ها می تواند روند راه اندازی را کمی دشوار کند . از سوی دیگر شما می توانید برای راه اندازی ساده تر از پمپ های باد استفاده کنید که می توانید مدل های مختلف پمپ های باد محصولات بادی را در دسته بندی مربوطه در فروشگاه تهران اینتکس مشاهده کنید .

نگهداری و تعمیرات تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار بست وی

تشک بادی روی آب یک نفره طرح دار بست وی به دلیل اینکه طراحی بادی دارد نیازمند مراقبت و نگهداری بوده و بهتر است به درستی از آن استفاده کنید که آسیب نبیند . بدنه نازک این محصولات در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است ، از سوی دیگر برخورد با سطوح زبر ، وارد شدن فشار از سوی سنگ ریزه ها در هنگام استفاده از تشک بر روی خشکی می تواند به محصول آسیب وارد کند .

به همین دلیل نیز شرکت بست وی برای محصولات خود برچسب های تعمیراتی در نظر گرفته است که می توانید با استفاده از آن ، سوراخ شدگی های بدنه را تعمیر کنید . برای کسب اطلاع از قیمت تشک بادی روی آب و همچنین پرسش سوالات خود می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...