تشک بادی سفری اینتکس

intex 69710

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی سفری اینتکس

تشک بادی سفری یک نفره و مسافرتی ساخته شده از جنس PVC با روکش جیر و ساختار موازی برای انواع مسافرت های مختلف در سراسر زمین. محصولی که دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 17 سانتی متر) بوده و به نسبت این ابعاد قادر است تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل نماید. این تشک در یک رنگ تولید شده و برای باد کردن آن نیز کافیست تا به وسیله پمپ باد دستی آن را در مدت 4 دقیقه باد نمود.

تشک بادی سفری ، یکنفره مناسب برای استفاده در کمپینگ ، زمین خاکی ، چمن زار ، صحرا ، داخل چادر مسافرتی ، منزل ، محل کار و ... ، دارای روکش جیر ضد تعریق ، محصول شرکت اینتکس ، با مقاومت بالا ، دارای پمپ دستی تشک بادی سفری دارای کوله پشتی مخصوص ، دارای برچسب تعمیرات ، مقاومت در برابر سرما و گرما..

تشک بادی یک نفره یکی از قدیمی ترین تشک های بادی اینتکس میباشد که جزو بهترین و ارزنده ترین محصولات بادی میباشد که در سالهای اخیر تولید و عرضه شده و برای مسافرت و داخل چادر های سفری بهترین گزینه میباشد.

نقد و بررسی تشک بادی سفری اینتکس

تشک بادی سفری اینتکس یکی از بهترین تشک های بادی مخصوص مسافرت ها بوده که از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد. این کالا که یکی از پر فروش ترین تشک های مخصوص سفر بوده، به عنوان یکی از تجهیزات مهم مسافرت تبدیل شده است. تشکی با مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف که سبب می شود در هر مکانی با هر نوع آب و هوایی قابل استفاده باشد. در هر صورت در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

تشک بادی سفری از طراحی و ارگونومی ساده و بسیار مقاوم و استاندارد ساخته شده که هنگام استفاده از آن حس بسیار خوبی را منتقل خواهد کرد. محصولی با کفیت بالا که همانند سایر تشک های بادی از ارگونومی مستطیلی برخوردار بوده و از رویه مواج در نوع موازی بهره مند است. این رویه و یا نشیمنگاه در واقع می تواند در رد و بدل نمودن هوا کمک کرده که در نهایت سبب جلوگیری از تعریق بالا می شود. همچنین قسمت همیشه مهم هر تشک بادی که به دیواره ها و لایه های داخلی بر می گردد نیز از ارگونومی طراحی موازی شکل و پشت سر هم بهره برده که می تواند تاثیر مستقیمی در تحمل وزن بالا داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های طراحی این تشک تا خوردن آن به صورت گرد مانند بوده که می تواند از اشغال فضای بالا جلوگیری به عمل آورد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع پلاستیک PVC فشرده بوده که می تواند به راحتی در برابر شرایط جوی مختلف دوام آورد. بدنه ای که حتی در برابر برخورد ها و فشار های معمولی دوام بالایی را به عمل آورد. اما روکش های مورد استفاده در این تشک روکش هایی از نوع جیر و طرح چرم می باشد. قسمت رویه و کناره آن جیر بوده و زیرین آن نیز از نوع طرح چرم می باشد. بدنه ای که از قابلیت ضد آب بودن بهره برده و با داشتن مقاومت بالا قابل استفاده در سفر های کوهستانی و کویری خواهد بود. اما قسمت مهم این تشک که دیواره های داخلی آن بوده نیز از جنس PVC فشرده چند لایه ساخته شده است. قسمتی که مقاوم بودن جنس آن سبب می شود تا تحمل وزن این تشک را با ثبات تر کند.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد بسته بندی و تحمل وزن یکی از آیتم های مهم برای خرید هر محصول بادی می باشد. بخصوص در این تشک که محصول مسافرتی محسوب می شود به همین دلیل ابعاد و تحمل وزن در این کالا از اهمیت های بالایی برخوردار خواهد بود. اما ابعاد در نظر گرفته شده برای این تشک معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که برای استفاده یک نفر به راحتی مناسب خواهد بود. همچنین طبق این ابعاد تحمل وزن این محصول 135 کیلوگرم بوده که می تواند تحمل وزن مناسبی باشد (یعنی در اندازه یک تخت بادی یک نفره). گرچه می توان با کمی کاستن باد تشک تا 20 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های این تشک می توان به ضد تعرق بودن و همچنین ضد آب بودن آن اشاره کرد که با توجه با سفری بودن این کالا بسیار کاربردی خواهد بود. همچنین وجود یک دریچه بزرگ برای سریع باد و خالی نمودن تشک بسیار موثر خواهد بود. کنار این کالا یک پمپ باد دستی مجزا قرار داده شده که می تواند در سهولت راه اندازی این کالا تاثیر بسزایی داشته باشد. این پمپ باد وزن بسیار کمی داشته و به دلیل داشتن نازل سه سر می توان برای هر محصول بادی مورد استفاده قرار داد. وزن این تشک بادی 2 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب به نظر می رسد. به همین دلیل به راحتی می توان آن را چه توسط وسیله های نقلیه و چه توسط دست حمل نمود. البته وجود یک ساک حمل گرد برای این تشک نیز خود می تواند راحتی حمل این کالا را دو چندان کند. ساک حملی که خود سبب جلوگیری از اشغال فضا می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک کافیست آن را در سطحی صاف و بدون اشیای تیز (استفاده از زیرانداز) پهن نموده و با متصل کردن پمپ باد دستی به دریچه مخصوص اقدام به باد نمودن آن کنید. برای باد شدن نیز می توانید توسط دست مقدار راه اندازی آن را سنجیده تا از باد کردن بیش از حد جلوگیری به عمل آید. برای جمع نمودن آن نیز باید پس از خارج نمودن باد از دریچه اقدام به تا نمودن در حالت گرد آن کرده و در ساک حمل خود جای دهید. برای اینکه از این محصول مراقبت زیادی شود می توان با دور نگه داشتن اشیای تیز از تشک و همچنین پرش و جامپینگ نکردن بر روی آن حفاظت بیشتری را برای این تشک در نظر گرفت. همچنین استفاده از روکش و یا کاور های مخصوص نیز خود می تواند در برابر آسیب های ناگهانی بسیار موثر باشد.

جمع بندی

تشک بادی سفری اینتکس در نوع یک نفره یکی از بهترین تشک های بادی مخصوص سفر بوده که از کیفیتی مناسب برای استفاده در سفر های مختلف با شرایط جوی متفاوت عرضه شده است. برای تهیه این کالا کافیست از سه طریق تماس تلفنی، اینترنتی و حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

 نوعسفری
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 22سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک جمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...