تشک بادی طبی

bestway 67448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طبی

تشک بادی طبی یک نفره بست ویاز بهترین تشک های بادی مخصوص بیماران عضلانی و استخوانی که از روکش مخمل کامفورت با ساختار مواج بهره می برد. این تشک ساخته شده از جنس PVC بوده و با ابعاد (طول: 199 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 23 سانتی متر) و تحمل وزن 132 کیلوگرم بهترین گزینه برای افراد مجرد و سنین بالا می باشد. 

تشک بادی طبی: روکش مخمل با طرح های بسیار زیبا مزیت عمده این مدل بافت comfort در سطح تشک است که خوابی آرام را مژده می دهد. سطح موجدار رنگ  سورمه ای با طراحی بسیار زیبا  از این تشک بادی میتوان در مسافرت و کمپینگ یا در ویلا نیز استفاده کرد. تشکهای بادی طبی برای درمان بیماریهای آرتروز ، درد مفاصل ، دیسک کمر ، و سایر بیماریهای مربوط به استخوان درد مفید بوده و توصیه شده توسط پزشکان این بخش میباشند.

نقد و بررسی تشک بادی طبی

تشک بادی طبی یکی درگر از محصولات شرکت بست وی بوده که از الیاف مستحکم ساخته شده و با توجه به جنس خود ، دارای رویه ی نرم و لطیف و همچنین زیبا می باشد .این تشک طبی با رویه ی کامفورت و طرح دار لذت خوابی آسوده را برای شما به ارمغان می آورد . مدل های طبی بست وی از محصولات منتخب این شرکت بوده و همچنین برای درد های بدن و کمر می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد .

 

طراحی و ارگونومی ساخت 

تشک بادی طبی بست وی محصولی با کیفیت بالا می باشد . طراحی و ارگونومی ساخت این تشک همانند بسیاری از تشک های این شرکت به صورت مستطیل است که با توجه به رویه ی این تشک و همچنین طرح دار بودنش ، می تواند خواب راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد . با دراز کشیدن بر روی این تشک لبه های تشک بالا آمده و از افتادن شما از روی تشک جلوگیری می کند . تشک بادی طبی بست وی یک نفره می باشد اما با توجه به طراحی ساخت و اندازه ی آن ، حتی دو نفر هم می توانند از آن استفاده کنند اما باید به تحمل وزن تشک نیز توجه کرد . نشیمنگاه این تشک به علت طرح دار بودن روی ی تشک ، بسیار راحت بوده و استفاده از آن برای شما لذت بخش خواهد بود . 

جنس بدنه 

قطعا شما در هنگام خرید یک محصول به جنس آن توجه خواهید کرد . جنس بدنه ی یکی از مهمترین ویژگی های یک تشک می باشد . اگر شما تشکی خریداری کنید که از الیافی با کیفیت بالا و همچنین رویه ی مناسب برخوردار باشد می توانید از آن تشک سالهای سال استفاده کرده و لذت ببرید . تشک بادی طبی بست وی محصولی از الیاف مستحکم و همچنین پی وی سی سه لایه می باشد که مقاومت تشک را بسیار بالا برده است . جنس رویه ی این محصول مخملی می باشد که راحتی خاصی به شما داده و موجب این می شود که استفاده از تشک برای شما لذت بخش باشد . جنس کناری این تشک طرح چرم بوده که زیبایی خاصی به تشک شما می بخشد . اکثر تشک های بست وی از قابلیت ضدآب بودن بهره می برند و همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند . اما باید مراقب برخورد اشیا نوک تیز به این تشک باشید زیرا می تواند موجب سوراخ شدن تشک شود . با این حال در صورت پیش آمدن این مشکل می توانید با استفاده از چسب تعمیرات ، آن را تعمیر کرده و دوباره از آن استفاده کنید . 

ابعاد و تحمل وزن 

تشک بادی طبی بست وی دارای ابعاد ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع 22 سانتی متر ) می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای استفاده یک نفر از این تشک می باشد . ابعاد این تشک شامل کل بدنه ی این محصول می باشد . تحمل وزن این محصول 132 کیلوگرم می باشد که برای استفاده یک نفر بسیار مناسب می باشد . البته با توجه به اندازه و تحمل وزن آن ، قابلیت استفاده دو نفر نیز امکان پذیر می باشد اما باید توجه به تحمل وزن تشک نیز داشت که با بالا رفتن زیاد وزن ، برای تشک مشکل ایجاد نشود . 

سایر ویژگی ها 

از ویژگی های دیگر این محصول همانطور که در قسمت های بالا اشاره کردیم ، می توان به ضدآب بودن این تشک اشاره کرد . همچنین جنس رویه ی این محصول ضد حساسیت می باشد که شما عزیزان می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . جنس رویه ی این محصول ضد تعریق می باشد که استفاده از آن برای شما لذت بخش خواهد خواهد بود . از قابلیت های دیگر این تشک نیز می توان به شناور ماندن تشک بر روی آب اشاره کرد . البته استفاده از این تشک در آب هایی با عمق پایین و آرام امکان پذیر می باشد و استفاده از آن در رودخانه و یا دریا توصیه نمی شود . به همراه این تشک نیز یک پمپ باد دستی مجزا نیز وجود دارد که به کمک آن کی توانید به راحتی تشک خود را باد کرده و از آن استفاده کنید .  

نحوه راه اندازی و مراقبت 

پس از بازکردن و خارج کردن این تشک از بسته ی خود ، میتوانید پمپ باد را به آن متصل کنید و آن را باد کنید و از آن استفاده کنید . میزان باد تشک دلخواه می باشد که می توانید با فشار دادن سطح تشک به داخل از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه باد کنید . مراقبت کردن از تشک یکی از مهم ترین قسمت های استفاده می باشد . شما باید تشک را از اشیا نوک تیز دور نگه دارید تا به تشک شما آسیبی نرسد . تشک طبی بست وی همانطور که از نامش پیداست تشکی مخصوص استراحت می باشد پس از این تشک برای پرش و جامپینگ استفاده نکنید زیرا به دیواره های داخلی تشک آسیب وارد می شود و کیفیت خود را از دست می دهد . 

جمع بندی 

به کمک توضیحات بالا شما می توانید با خیال آسوده تشک بادی یک نفره خود را انتخاب کزده و از آن استفاده کنید . این تشک نسبت به قیمت خود ، محصولی با ارزش خرید بالا محسوب می شود . اگر شما نیز نیاز به یک تشک برای استراحت نیاز دارید می توانید این محصول را انتخاب کنید . برای خرید این محصول در هر زمان می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس بگیرید تا شمارا در خرید خود کمک کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند . 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت طبی و درمانی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...