تشک بادی مخملی یک نفره سبز

Comfort Cell P_42185956

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مخملی یک نفره سبز

تشک بادی مخملی یک نفره سبز از سری محصولات جدید کامفورت با ویژگی های منحصرفرد که به تازگی وارد بازار شده است و زیبایی منحصربه فردی دارد. این تشک در نوع خانگی،سفری طراحی شده است و برای استفاده یکنفره می باشد. ابعاد این تشک بادی یک نفره  برای استفاده یک نفر بسیار منسب می باشد. طول این تشک بادی یکنفره 188 سانتی متر ، عرض تشک 99 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد و با توجه به این ابعاد دارای تحمل وزن مناسبی می باشد که 120 کیلوگرم می باشد. جنس بخش های مختلف این تشک نیز از پی وی سی با قاومت بسیار مناسب می باشد.

نقد و بررسی تشک بادی مخملی یک نفره سبز

تشک بادی مخملی یک نفره سبز

تشک های بادی معمولا از طرح ها و تنوع های مختلفی بهره می برند که هر کدام از به طبع مورد پسند عده ای قرار میگیرند. شرکت کامفورت به دلیل بهره مندی از تجربیات خود و تولید محصولات بسیار راحت و دوست داشتنی تا کنون مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. از مشخصه های اصلی این کالا می توان به ابعاد مناسب، کیفیت خوب و طراحی زیبا اشاره کرد که دقیقا مشخصه های خوب یک تشک به حساب می آید، به علاوه قیمت پایین آن نیز به افزایش محبوبیت آن دامن زده است. در ادامه قصد داریم به تشریح تمام مشخصات آن در قالب نقد و بررسی بپردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت تشک تشک کامفورت از طراحی بسیار ساده و شکیلی بهره می برد، رویه آن سبز روشن بوده و خطوط موازی عرضی نیز بر روی آن کشیده شده است از خطوط روی بدنه اکسیژن عبور کرده تا حسی مشابه تشک های سنتی به شما منتقل شود و در استفاده های طولانی مدت تشک به صورت کامل ضد تعریق شود. از این رو می توان این روند طراحی در بسیاری از تشک های بازار به چشم میخورد و مشتریان نیز از آن رضایت کاملی دارند، طراحی تشک مشابه یکی از بهترین تخت های بادی اینتکس با کد 64414 و تشک های الیاف دار این کمپانی بوده که بسیار راحت و یکی از بهترین گزینه های حال حاضر بازار برای خرید است.اما قسمت کناری و زیرین آن از رنگ سبز تیره و مات بهره می برد و رویه جیر ندارد که باعث می شود بتوان آن را به عنوان تشک بادی روی آب نیز استفاده نمود. جنس بدنه تشک کیفیت محصولات بادی به دلیل حساسیتی که در جنس آنها وجود دارد از اهمیت بالایی برخوردار هستند، شرکت کامفورت سل نیز با آگاهی کامل از این موضوع اقدام به تولید محصولات با کیفیتی می کند تا موجب افزایش کیفیت  و طول عمر تشک شود. قسمت بالایی آنن از لایه جیر مخملی ساخته شده است که در کنار طراحی موازی آن باعث ضد تعریق شدن تشک بادی شود. اما قسمت های کناری به دلیل اینکه بتواند در مقابل آب مقاومت بهتری داشته باشد از رویه مات و غیر جیر ساخته شده است که، تا هم در حین شستشو و هم زمانی که قصد استفاده از آن به عنوان تشک روی آب را داشته باشید صدمه ای نبیند. ابعاد ، وزن و تحمل وزن یکی از مشخصه های بسیار خوبی که این تشک بادی دارد ابعاد و وزن بسیار خوب آن است،  به همین دلیل می توان تشک را به سادگی در صندوق عقب اتومبیل یا ساک حمل قرار داده و در محل مورد نظرتان قرار دهید. طول تشک برابر با 188 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 99 سانتی متر می باشد که فضای بسیار خوبی برای افراد بلند قد فراهم می کند تا استراحت بسیار خوبی را تجربه کنند.

ارتفاع تشک نیز مانند بسیاری از تشک های بادی در این رده 22 سانتی متر می باشد و می تواند تا وزن 120 کیلوگرم را به سادگی تحمل کند. روش راه اندازی و مراقبت برای راه اندازی این تشک بادی در ابتدا فضای کافی را که صاف و عاری از هرگونه شئ تیز باشد بیابید، در ادامه تشک را از بسته بندی یا ساک حمل ان خارج کرده و در محل مورد نظرتان پهن کنید. در مرخله آخر نوبت به باد کردن تشک می رسد. محفظه اصلی تشک را با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی و دریچه تخلیه بزرگ تر باد کنید. مدت زمان باد کردن به طور میانگین برای پمپ برقی حدود 1 دقیقه و برای پمپ باد دستی حدود 3 دقیقه می باشد. در انتها با بستن دریچه تخلیه و اطمینان از سفت بودن آن تشک بادی آماده استفاده شماست.

برای جلوگیری از آسیب های احتمالی کافیست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمود. جمع بندی تشک بادی یک نفره سبز مخملی یکی از با کیفیت ترین نوع تشک های بادی تولید شده برای استفاده در مکان های مختلف از جمله مسافرت ها بوده که از ساختار بدنه خوبی برخوردار است. این محصول دارای ویژگی هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن تا باعث افزایش استحکام و کیفیت بدنه شود. همچنین داشتن وزن و حجم کم نیز از دیگر ویژگی های آن به شمار می آید. این تشک بادی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض  99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 دارای نشمینگاه مواج موازی
 قابلیت ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...