تشک بادی مرتفع کودک بست وی

bestway 67378

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مرتفع کودک بست وی

تشک بادی یک نفره مرتفع کودک بست وی محصولی جدید و بسیار با کیفیت برای کودکان ۳ تا ۸ سال که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم می باشد. تشکی با ارتفاع بالا که می توان حتی به عنوان تخت بادی نیز برای فرزندانتان استفاده نمایید. محصولی با کیفیت بالا که از نشیمنگاهی مواج به شکل موازی برخوردار بوده و به دلیل داشتن روکش مخمل می تواند در برابر تعرقات بالا مقاومت داشته باشد. این تشک بادی مرتفع قابلیت استفاده در هر مکان بخصوص سفر های مختلف را داشته و به راحتی توسط هر نوع پمپ بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی مرتفع کودک بست وی

تشک بادی مرتفع کودک بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا مخصوص کودکان 3 تا 8 سال می باشد . تشک های بست وی از محصولات با کیفیت بوده و توانایی رقابت با برند های دیگر را دارد . در ادامه به توضیح درباره ی این محصول خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول یه گونه ای می باشد که در هنگام استفاده احساس لذت بخشی به شما دست خواهد بود . شکل مستطیلی و قوس داخل این تشک موجب این می شود که در هنگام استفاده شما احساس خوبی داشته و از آن لذت ببرید . رویه ی مخملی و طرح چرم این محصول موجب این می شود که بدن شما در هنگام استفاده از آن دچار تعریق نشود . در داخل این تشک دیواره هایی تعبیه شده است که تحمل وزن تشک را بالا می برد . 

جنس بدنه 

جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی چند لایه بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد . رویه ی مخملی و طرح چرم این محصول نیز موجب این می شود که در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و احساس لذت بخش به شما دست بدهد . مزیت دیگر این تشک مرتفع کودک نیز مقاومت بالایی در برابر آب داشته و می توان به عنوان ضدآب از این تشک استفاده کرد . دیواره های داخلی این تشک نیز موجب بالا رفتن مقاومت این تشک در برابر وزن بالا می شود . 

ابعاد و تحمل وزن 

ابعاد این تشک بادی نیز مناسب برای استفاده ی یک نفر می باشد . طول 160 سانتی متری ، عرض 102 سانتی متری و ارتفاع 29 سانتی متری این محصول اندازه ی مناسبی برای تشک کودک می باشد . تحمل وزن این محصول نیز وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم می باشد که وزنی مناسب برای یک تشک کودک می باشد . برای بالابردن تحمل وزن این محصول نیز می توان باد تشک را مقدار کمی خالی کرد تا بتوان از آن با وزن بالاتری استفاده کرد . 

سایر ویژگی ها 

از ویژگی های این محصول نیز به ضدآب بودن و همچنین رویه ی مخملی ضد تعریق آن اشاره کردیم . همچنین دیواره های داخلی این تشک موجب بالا رفتن تحمل این تشک در برابر وزن بالا می شود . وزن این تشک نیز حدود 2 کیلوگرم می باشد که جابجایی این محصول را راحت می کند و می توان آن را به هر مکانی انتقال داد و از آن استفاده کرد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید آن را در سطحی صاف قرار داد سپس پمپ باد را به آن متصل کرد و آن را به میزان دلخواه باد نمود و از آن استفاده کرد . در هنگام استفاده از آن نیز باید مراقبت کرد و از اشیاء تیز آن را دور نگه داشت . در صورت ایجاد مشکل برای تشک نیز می توانید به کمک برچسب تعمیرات آن را تعمیر کرد و از آن استفاده کرد .

جمع بندی

تشک کودک مرتفع بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا برای استفاده کودکان بوده و رویه ی ضدتعریق آن نیز موجب استفاده راحت تر از آن می شود . وزن کم این محصول نیز موجب این شده است تا بتوانید آن را به هر مکانی انتقال داده و از آن استفاده کنید .  

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 160 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 29 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
 ابعاد بسته بندی: 15×33×31 سانتی متر
 قابلیت ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...